ESI kas->VTIblok inleggen

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: ESI kas->VTIblok inleggen

Berichtdoor dentette » za 05 mei 2012, 19:05

daar heb je geen werk mee , het enige wat je moet aanpasen is de lambda sonde die bij d serie vanvoor zit en bij B vanonder vlak voor de cat
hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
dentette
HCB Veteraan
 
Berichten: 2926
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
Woonplaats: mol
my honda: stanced sol vti
Advertenties:



  • Re: ESI kas->VTIblok inleggen

    Berichtdoor DelSolTypeR » za 05 mei 2012, 19:56

    jammer om te horen dat je ESI de geest heeft gegeven, de belangrijkste punten zijn hier al aangehaald zie ik! B18c in een Del Sol is echt wel een goede swap :P trust me, I know!
    remmenupgrade is ZEKER nodig, ik heb een 97 model en mijn remmen zijn/waren onvoldoende! Helaas kan ik je niet veel helpen met info over hoe te werk te gaan met fiches enzo want ik heb de swap niet zelf uitgevoerd :(
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar crx/del sol

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten