muts schreef:carmeg schreef:voor je fn? ik vrees dat het al een probleem zal zijn.. bij ep's kan het achterste camber niet aangepast worden, en ik vrees dat dat bij de nieuwere fn's ook zo is.. dan valt de waarde van je achterste camber buiten dat van op de papieren, en dan ben je al gesche*en :s
ga maar eerst naar een uitlijncentrum, voor je naar de keuring, gaat, en vraag of het goed gaat zijn voor de keuring!!! want ander:
- betalen voor plaatsen van je veren
- betalen voor uitlijning
- betalen voor keuring na verlaging
- afgekeurd? betalen voor terug plaatsen van je ori veren
- betalen voor opnieuw uitlijnen
- betalen voor nieuwe keuring (ja hoor, opnieuw die van keuring na verlaging)
dus voor je eigen goed, ga eerst na of het wel goed kan uitgelijnd worden
miljaar,da meender ni... merciekes,dan ga ik mij eerst eens informeren bij zo een centrum en hopen op groen licht zou toch moeten gaan daar der wel al enkele mijn ogen gepaseert zijn die goed laag lagen,ma me mijn sjans zal t wel niks zijn dan haha
Kom kom ik heb een FK maw de 3 deurs diesel versie van u model en ik ben vlotjes door de keuring gegaan
Weitec schroefkit met de nodige papieren (goca+ montage attest)
Auto volledig naar boven gevezen
Deftig laten uitlijnen door iemand die er iets van kent
En in willebroek was ik er na +- 20 minuutjes gewoon door
Mijn camber vanachter zat binnen de toegelaten norm