ebay uitlaat del sol

Enkel specifieke vragen over dit model!

ebay uitlaat del sol

Berichtdoor jack70 » wo 25 jun 2014, 20:50

Enkel specifieke vragen over dit model! al de rest => off topic gedeelte!
Vraag beantwoord? laat het topic open voor je mede-honda rijder (dus niet wijzigen in "mag dicht")

op ebay staat een emusa sportuitlaat voor de delsol, ongeveer 250 us dollar en je bent de eigenaar.
verzendkost inbegrepen.
het lijkt te mooi om waar te zijn....

heeft iemand ervaring met dit merk ?
wie kocht binnen europa en in welke winkel reeds een sportuitlaat voor de del sol...en de ervaringen, prijs enz...?

ik lees in forums steeds weer over die invidia-lijn, maar er zijn toch andere merken ook? graag jullie ervaringen.
of wie heeft een tweedehands liggen?
jack70
D14 Poster
 
Berichten: 68
Geregistreerd: vr 17 jan 2014, 22:42
Advertenties:



  • Re: ebay uitlaat del sol

    Berichtdoor WhiteSol » wo 25 jun 2014, 21:46

    Een goeie 2ehands is zeker geen slechte optie .. je hebt een overvloed aan keuzes .. Invidia, skunk2, megan racing, spoon, supersprint, tanabe, J's racing..

    De vraag is wat je ermee wilt bereiken.. iets voelbaars qua vermogen, gewoon een mooie ronk.. ?

    Voor het eerste zal je bijna altijd in de richting van de duurdere merken gewezen worden ( J's, spoon, mugen .. ) en qua geluid kan je best een paar youtube filmpjes bekijken.

    Zelf heb ik op de sol een invidia GT300 gehad en nu een Skunk2.. De invidia had een heel scherp geluid tov de skunk, die is een beetje dieper/mooier ( naar mijn mening dan )

    Maar voor omgerekend +-200 € zal je niet iets hebben dat jaren meegaat of waarvan de afwerking en prestaties te vergelijken zijn met iets uit de mid range ( 5-6-700 euro ).

    Let daarbij ook nog op de import taxen als je iets in amerika koopt van een handelaar .. Als er op de papieren als waarde 250 dollar staat aangegeven, verwacht je dan maar aan iets van een 70 euro extra tax
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: ebay uitlaat del sol

    Berichtdoor jack70 » do 26 jun 2014, 11:12

    in welke betrouwbare zaak bestel ik best zo'n sportieve uitlaat? en ik bedoel niet zo'n internetwinkel met mooie foto's...
    graag jullie ervaringen.
    jack70
    D14 Poster
     
    Berichten: 68
    Geregistreerd: vr 17 jan 2014, 22:42
    Advertenties:

    Re: ebay uitlaat del sol

    Berichtdoor WhiteSol » do 26 jun 2014, 11:48

    jack70 schreef:in welke betrouwbare zaak bestel ik best zo'n sportieve uitlaat? en ik bedoel niet zo'n internetwinkel met mooie foto's...
    graag jullie ervaringen.


    Elke sponsor hier is betrouwbaar .. jappower / fullcartuning/ all4honda/ showoff imports. Je kan ook ervaringen hieromtrent nalezen in hun aparte gedeeltes hier.

    Als je meer iets zoekt 2dehands, en liever eerst ziet wat je koopt, dan is GDM autoparts de betere optie :)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: ebay uitlaat del sol

    Berichtdoor DelSolTypeR » do 26 jun 2014, 13:22

    ik heb mijn BuddyClub Pro Spec uitlaat gekocht op Ebay. Was uit de VS, heeft een tijdje geduurd eer die hier was, maar nooit import tax moeten betalen erop (stond denk ik wel nergens een prijs vermeld)
    al bij al heb ik mss een kleine 50 euro voordeel gedaan om hem via de VS te kopen, scheelt niet zo heel veel. Ik zou eerder opteren om bij een van onze NL buren een uitlaat te kopen, keuze genoeg en zeer betrouwbare service!
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: ebay uitlaat del sol

    Berichtdoor Leplatje » do 26 jun 2014, 17:54

    ^ Veel geluk gehad dan, als er nergens een prijs op staat kan en het is een omvangrijke doos waar alles in zit dan kan het goed zijn dat ze de prijzen opzoeken ofwel met hun klak ernaar slaan.
    Wat in de meeste gevallen resulteert in een paar €100 importtaksen, om €50 uit te sparen zou ik alleszins nooit het risico nemen om zoiets in het buitenland (buiten EU) te bestellen.

    Een eBay uitlaat zou ik zoiezo al niet in het buitenland kopen, genoeg goedkope gelijkaardige uitlaten die hier verkocht worden.
    Of zoeken op eBay binnen de Europese Unie, dan moet je geen import betalen wegens vrij verkeer van goederen.
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:


    Keer terug naar crx/del sol

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten