ABS lichtje aan

Enkel specifieke vragen over dit model!

ABS lichtje aan

Berichtdoor zero » di 11 feb 2014, 11:13

Mijn sol gooit dus code 60 op de abs, dit zou 1 van de failsafe relais moeten zijn, ik heb deze al eens doen aantrekken en ze werken.

ik heb al enkele manieren gezocht op inet om de code te resetten maar dit werkt niet bij mij om 1 of andere duistere reden.

wie kan mij een deftige uitleg geven hoe ik de reset uitvoer
Afbeelding
Avatar gebruiker
zero
H23 Poster
 
Berichten: 715
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:15
Woonplaats: Humbeek Beach
my honda: 2004 S2000
Advertenties:



  • Re: ABS lichtje aan

    Berichtdoor WhiteSol » di 11 feb 2014, 12:53

    normaal is ne reset gewoon = de zekering in't ABS bakske in de enginebay een tijdje uittrekken en weer in steken ... vo de zekerheid ne minuut of 5.
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: ABS lichtje aan

    Berichtdoor WhiteSol » di 11 feb 2014, 12:57

    WhiteSol schreef:normaal is ne reset gewoon = de zekering in't ABS bakske in de enginebay een tijdje uittrekken en weer in steken ... vo de zekerheid ne minuut of 5.



    Als het nie werkt kan ik u stap voor stap door het "storingzoeken-plan" wijzen dmv het werplaatshandboek ;-)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: ABS lichtje aan

    Berichtdoor zero » di 11 feb 2014, 16:32

    ik zal dat straks al eens proberen, de code heb ik uitgelezen en dat waren 6 korte en dan niets meer, code 60 dus, ik kan wel de contacten van de relais nog eens nameten maar ik betwijfel dat het daaraan ligt.

    eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat het lampje is gaan branden nadat ik in de koffer een minor kortsluitinkje heb gemaakt bij het monteren van een versterker, deze zit op het frame waarin de abs cpu zit gevezen.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    zero
    H23 Poster
     
    Berichten: 715
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:15
    Woonplaats: Humbeek Beach
    my honda: 2004 S2000
    Advertenties:

    Re: ABS lichtje aan

    Berichtdoor D-EK3 » di 11 feb 2014, 17:22

    zero schreef:ik zal dat straks al eens proberen, de code heb ik uitgelezen en dat waren 6 korte en dan niets meer, code 60 dus, ik kan wel de contacten van de relais nog eens nameten maar ik betwijfel dat het daaraan ligt.

    eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat het lampje is gaan branden nadat ik in de koffer een minor kortsluitinkje heb gemaakt bij het monteren van een versterker, deze zit op het frame waarin de abs cpu zit gevezen.

    Dus gewoon een te lange houtvijs er in gejakkerd, loemp zenne. :twisted: :man:
    Avatar gebruiker
    D-EK3
    B20 Poster
     
    Berichten: 511
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:39
    Woonplaats: Wilrijk
    my honda: Civic EK3
    Advertenties:

    Re: ABS lichtje aan

    Berichtdoor WhiteSol » di 11 feb 2014, 18:06

    zero schreef:ik zal dat straks al eens proberen, de code heb ik uitgelezen en dat waren 6 korte en dan niets meer, code 60 dus, ik kan wel de contacten van de relais nog eens nameten maar ik betwijfel dat het daaraan ligt.

    eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat het lampje is gaan branden nadat ik in de koffer een minor kortsluitinkje heb gemaakt bij het monteren van een versterker, deze zit op het frame waarin de abs cpu zit gevezen.



    Bij kortsluiting kan't wel zijn dat ge d'n ecu kapot gedaan hebt :) hebk hier nogal voorgehad bij iemand .. had ongeveer etzelfde voorgehad, andere ECU derin en twas opgelost :-)

    Moogt hier altijd is komen proberen als ge't ni opgelost krijgt, keb er nog wel enkele liggen :-) .. als ge da nieuw moet kopen zijde direct 2k euro lichter :lol: :lol:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:


    Keer terug naar crx/del sol

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten