wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

Enkel specifieke vragen over dit model!

wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

Berichtdoor arne » za 19 jun 2010, 00:58

hoi,

Ik had graag een CRX gekocht van maximum bouwjaar 92, ik zou het liefste een 1600 DOHC vtec van 160 pk willen, weet iemand waar ik daar kan aan raken en vanaf welk jaar dit blok gemaakt is?
heeft er ook iemand ervaring met wagens uitvoeren en terug invoeren voor legaliseren van bv turbo's enz?

mvg
arne
Dax rookie
 
Berichten: 6
Geregistreerd: za 19 jun 2010, 00:55
my honda: nog geen
Advertenties:



  • Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor Sennini » za 19 jun 2010, 05:56

    Hoi ik ben........

    In een crx tot 92 heeft b16a1 150 pk en geen 160. Vanaf de crx del sol is een b16a2 en die hebben 160 pk.
    Avatar gebruiker
    Sennini
    B16 Poster
     
    Berichten: 331
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:33
    Woonplaats: Belgisch Limburg
    my honda: 09 CRV+91 EE8+02 GD1
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor arne » za 19 jun 2010, 10:49

    ok thx daar vreesde ik al voor, hoeveel weegt een crx?
    (een delsol weegt 1080 kg)
    ik zou namelijk een ganse turbokit met pistons, drijfstangen en coulasbouten enz van turbonetics van een honda integra willen plaatsen op een crx aangezien dit ong dezelfde motor moet zijn, zou dit lukken op die 150 pk versie?
    arne
    Dax rookie
     
    Berichten: 6
    Geregistreerd: za 19 jun 2010, 00:55
    my honda: nog geen
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor WhiteSol » za 19 jun 2010, 13:28

    arne schreef:ok thx daar vreesde ik al voor, hoeveel weegt een crx?
    (een delsol weegt 1080 kg)
    ik zou namelijk een ganse turbokit met pistons, drijfstangen en coulasbouten enz van turbonetics van een honda integra willen plaatsen op een crx aangezien dit ong dezelfde motor moet zijn, zou dit lukken op die 150 pk versie?


    zou ge niet eerst beginnen met u nekeer voor te stellen in't bezoekerstopic ? ;)
    Dan gade vele meer respons krijgen :)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor Dj3scoupe » za 19 jun 2010, 13:58

    verplaatst naar crx...
    en legaal turbo rijden gaat niet
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor jap_style » za 19 jun 2010, 14:52

    Sennini schreef:Hoi ik ben........

    In een crx tot 92 heeft b16a1 150 pk en geen 160. Vanaf de crx del sol is een b16a2 en die hebben 160 pk.


    er zijn toch sommige versie's die 160pk hebben? hier achter men deur stond vroeger een witte EE8 geimporteerd uit italië en die had er 160.

    grtz nicky
    Nicky Cuypers Photography:
    http://www.wix.com/mx5driver1988/n-c
    Avatar gebruiker
    jap_style
    B20 Poster
     
    Berichten: 568
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 21:25
    Woonplaats: Gistel
    my honda: mx-5
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor Sennini » za 19 jun 2010, 17:22

    die tot en met 92 geleverd zijn zeker niet, er zijn landen waar ze nog geleverd zijn tot en met 94 en daarbij zou het kunnen.
    Maar dan heb je het over een enkele geimporteerde crx, de standaard belgische crx zal er gewoon 150 hebben
    Avatar gebruiker
    Sennini
    B16 Poster
     
    Berichten: 331
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:33
    Woonplaats: Belgisch Limburg
    my honda: 09 CRV+91 EE8+02 GD1
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor arne » za 19 jun 2010, 21:17

    ik weet het dat turbo's niet mogen maar ben aan het zien om om een of andere manier wel legaal te maken, uitvoeren en weer invoeren lukt niet meer naar het schijnt, classic cars moet je ieder jaar naar keuring, het word moeilijk... iemand een idee?
    arne
    Dax rookie
     
    Berichten: 6
    Geregistreerd: za 19 jun 2010, 00:55
    my honda: nog geen
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor jonas (R-garage) » za 19 jun 2010, 22:17

    ja.... 8-)
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor Pink Danny » zo 20 jun 2010, 10:12

    jonas (R-garage) schreef:ja.... 8-)

    Héhé , ne medekompaan van de r-garage snapt het... :lol: :lol:
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor ezomatsu » zo 20 jun 2010, 10:43

    op van die schoon gele nummerplaten met zwarte letterkes en "Niet Lachen (NL)" op... dan mag da wel :d
    ezomatsu
    D15 Poster
     
    Berichten: 102
    Geregistreerd: vr 04 jun 2010, 16:44
    my honda: accord coupe 3.0 v6
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor arne » zo 20 jun 2010, 11:12

    hmmmm is er een optie B ? :d:d
    arne
    Dax rookie
     
    Berichten: 6
    Geregistreerd: za 19 jun 2010, 00:55
    my honda: nog geen
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor who_carez » zo 20 jun 2010, 16:05

    arne schreef:hmmmm is er een optie B ? :d:d


    Ja die is er...

    En ik blijf ook volhoude da der een 160pk versie ee8 was. De 150pk versie was me katalisator en de 160pk versie was zonder katalisator. Of die in belgie geleverd zijn is dan weer een ander vraag. Der zijn bvb ook crxjes zonder schuifdak ookal zijn da der ni veel...
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor jonas (R-garage) » zo 20 jun 2010, 16:47

    zelfs crx met B16A2 in std vanuit fabriek van jaartal 93,en turbo gaat volop legaal in Belgie geen probleem.. ;)
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: wie heeft kennis van crx'n en legaliseren turbo's

    Berichtdoor arne » zo 20 jun 2010, 22:27

    jonas (R-garage) schreef:zelfs crx met B16A2 in std vanuit fabriek van jaartal 93,en turbo gaat volop legaal in Belgie geen probleem.. ;)


    dus er is een crx gemaakt met turbo op standaard???
    arne
    Dax rookie
     
    Berichten: 6
    Geregistreerd: za 19 jun 2010, 00:55
    my honda: nog geen
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar crx/del sol

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten