Pagina 6 van 6

Re: Crowsoul Evo 8 610PK 767NM

BerichtGeplaatst: zo 10 maart 2013, 14:37
door M&M
Ja, dat heb ik ook gedaan. Omdat ik voor mijn werk wel wat kilometers maak, opteerde ik na een maand of 4 al snel voor een diesel.
Eerst een Civic MB TD als daily gehad en nu een Accord I-CTDI...

Ook omdat it de S2000 wil sparen (future classic)
Da's bovendien de reden waarom die nog OEM staat op de chiptuning en de K&N vervangfilter na...
Mss nog een snorkel en een header in de toekomst maar thats it...
Mods die bolt on bolt off zijn en niks aan de look of het karakter van de auto veranderen.

Ik steek meer centen in die Accord de laatste tijd, omdat ik het veranderen toch niet echt kan laten, en omdat ik tenslotte toch het meeste onderweg ben met mijn daily.

Maar die Evo van jou is hopelijk ook een blijver...
Evo X vind ik qua looks ook wel knap, al kont die op het eerste zicht beschaafder over....

Re: Crowsoul Evo 8 610PK 767NM

BerichtGeplaatst: zo 10 maart 2013, 17:07
door V-tje integra
DAMN!! Wat een beest zeg! Kunde sprintjes organizeren op de n60:-)

Re: Crowsoul Evo 8 610PK 767NM

BerichtGeplaatst: zo 10 maart 2013, 20:08
door Crowsoul
V-tje integra schreef:DAMN!! Wat een beest zeg! Kunde sprintjes organizeren op de n60:-)

Albert motaar zal lachen els em 10 keer rond zijn as spint op zijn rondpunt.