Who Carez Pegeot

Re: Who Carez Pegeot

Berichtdoor falz » ma 11 jun 2012, 21:51

who_carez schreef:
FRENCH schreef:Succes ermee man :goed: uit eigen ervaringen met mijn Frans verleden weiger ik mee te lopen met de kudde
Indertijd(in 2000) ook nog aan gedacht,maar toen voor de Saxo 16v gekozen: goedkoper en nog iets meer het kart-gevoel
wel maar 120pk in Saxo tov 136 bij de GTi.
Qua baanligging worden die kleine Fransooskes altijd onderschat,maar mijn 16v'tje was de plezantsten dak ooit gehad heb en die GTI van u zal u veel plezier bezorgen als ge de torsie-as gewend zijt.
Just oplettten als em z'n achterpoot opheft da je ni teveel verder gaat of ge staat 360° gekeerd :lol:
Mijne slechtsten voor de baanligging was mijne delsol :no:



Awel 't is da wa ik bedoel :) Ik verwacht van Honda enthousiasten geen warm onthaal. Ik vraag gewoon dat ze een beetje realistisch zijn en inzien da ook frans mannen weten hoe ge deftige hot hatches moet maken. Denk maar is aan de peugeot 205 gti, of de clio williams enzo... die weten echt wel me wa ze bezig zijn hoor :goed: Gewoon dieje roze bril is durven afzetten en beseffen da der nog andere deftige auto's zijn die ni uit japan komen. Tegenwoordig zijn der maar weinig slechte auto's en is het gewoon uw budget en persoonlijke smaak da beslist. En Honda had nu eenmaal ni echt iets naar men goesting wa betaalbaar was. Natuurlijk had ik liever terug nen ep3 gehad maar da zit der voort moment nu eenmaal ni in. En wete wa nog erger is... de volgende daily word nen opel ;) alle, als'k klein manne heb teminste ^^


ge weet dat'k uwe peugeot wél welkom heet é :D da hebbek op fb al gezegd :p

enneuh, nen civic coupé van 2001 dak gehad heb heeft ook al die opties ze :D behalve die regensensor dan idd :D maar de japanse sedan had da dan weer wél :D incl elektrisch inklappende spiegels en verwarmde spiegels en al é :)

maja die kosten dan wel een pak meer ook :D
Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
nananananananana BATMAAAAANNNN !
falz
HCB Veteraan
 
Berichten: 1393
Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
Woonplaats: Herentals / Beerse
my honda: Civic EM1 VTi Coupé
Advertenties:



  • Vorige

    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten