Who Carez Pegeot

Re: Who Carez Pegeot

Berichtdoor jaantje-crx » ma 11 jun 2012, 14:29

allez dan hebt ge weer nen luxe tuut nu 8-)
veel plezier ermee en ge moet nog eens langskomen he ;)
Afbeelding

i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
Avatar gebruiker
jaantje-crx
HCB Veteraan
 
Berichten: 1687
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
Woonplaats: vlimmeren
my honda: CRX ED9
Advertenties:



  • Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor who_carez » ma 11 jun 2012, 18:35

    Baanligging is oke. Zeker op de autosnelweg. Gisteren even 210 mee gereden en ligt toch beter op de baan als de Vtec swift bij 180 ze. Gewoon mooi rustig, comfortabel... En da ding gaat echt wel vlotter dan nen ep2 ze :)

    En meer opties. 'k denk ni da der nen honda civic van 2001 is da een leren interieur heeft, elektronische airco, ne regen sensor 4 airbags, in hoogte verstelbare zetels,...

    Dus ik weet da ne franse auto hier nooit echt (zijn uitzonderingen he Jaantje ;) ) met open armen ontvangen gaat worden. Maar het rijd echt ni slecht ze. En zeker ni voor da geld wa'k dieje betaald heb. Zoek maar is iets vergelijkbaar voor 2750 euro ;)
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor mathieurnx » ma 11 jun 2012, 18:46

    Vtec swift? :nee:
    Avatar gebruiker
    mathieurnx
    B16 Poster
     
    Berichten: 327
    Geregistreerd: za 05 nov 2011, 18:17
    Woonplaats: Saint-Sauveur
    my honda: ej9
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor Nasty » ma 11 jun 2012, 18:51

    who_carez schreef:Baanligging is oke. Zeker op de autosnelweg. Gisteren even 210 mee gereden en ligt toch beter op de baan als de Vtec swift bij 180 ze. Gewoon mooi rustig, comfortabel... En da ding gaat echt wel vlotter dan nen ep2 ze :)

    En meer opties. 'k denk ni da der nen honda civic van 2001 is da een leren interieur heeft, elektronische airco, ne regen sensor 4 airbags, in hoogte verstelbare zetels,...


    Nasty heeft de EP brochure hier liggen en knikt ontkennend. EP is ook geleverd met lederen zetels, electronische airco, 4 airbags ;)

    regensensor en in hoogte verstelbare zetels? Hebt gij da? Voor zolang dat t werkt dan toch. Want Peugeot... :lol: :lol: :lol:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor Goosse » ma 11 jun 2012, 18:59

    mathieurnx schreef:Vtec swift? :nee:


    stukske gemist? :mrgreen:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor driver.tim » ma 11 jun 2012, 19:00

    Goosse schreef:
    mathieurnx schreef:Vtec swift? :nee:


    stukske gemist? :mrgreen:



    idd swift vtec yesyes
    driver.tim
    K20 Poster
     
    Berichten: 838
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:55
    Woonplaats: in de bosse
    my honda: ejnine :D
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor FRENCH » ma 11 jun 2012, 19:07

    Succes ermee man :goed: uit eigen ervaringen met mijn Frans verleden weiger ik mee te lopen met de kudde
    Indertijd(in 2000) ook nog aan gedacht,maar toen voor de Saxo 16v gekozen: goedkoper en nog iets meer het kart-gevoel
    wel maar 120pk in Saxo tov 136 bij de GTi.
    Qua baanligging worden die kleine Fransooskes altijd onderschat,maar mijn 16v'tje was de plezantsten dak ooit gehad heb en die GTI van u zal u veel plezier bezorgen als ge de torsie-as gewend zijt.
    Just oplettten als em z'n achterpoot opheft da je ni teveel verder gaat of ge staat 360° gekeerd :lol:
    Mijne slechtsten voor de baanligging was mijne delsol :no:
    Avatar gebruiker
    FRENCH
    D17 Poster
     
    Berichten: 226
    Geregistreerd: di 06 apr 2010, 18:17
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor who_carez » ma 11 jun 2012, 19:19

    FRENCH schreef:Succes ermee man :goed: uit eigen ervaringen met mijn Frans verleden weiger ik mee te lopen met de kudde
    Indertijd(in 2000) ook nog aan gedacht,maar toen voor de Saxo 16v gekozen: goedkoper en nog iets meer het kart-gevoel
    wel maar 120pk in Saxo tov 136 bij de GTi.
    Qua baanligging worden die kleine Fransooskes altijd onderschat,maar mijn 16v'tje was de plezantsten dak ooit gehad heb en die GTI van u zal u veel plezier bezorgen als ge de torsie-as gewend zijt.
    Just oplettten als em z'n achterpoot opheft da je ni teveel verder gaat of ge staat 360° gekeerd :lol:
    Mijne slechtsten voor de baanligging was mijne delsol :no:



    Awel 't is da wa ik bedoel :) Ik verwacht van Honda enthousiasten geen warm onthaal. Ik vraag gewoon dat ze een beetje realistisch zijn en inzien da ook frans mannen weten hoe ge deftige hot hatches moet maken. Denk maar is aan de peugeot 205 gti, of de clio williams enzo... die weten echt wel me wa ze bezig zijn hoor :goed: Gewoon dieje roze bril is durven afzetten en beseffen da der nog andere deftige auto's zijn die ni uit japan komen. Tegenwoordig zijn der maar weinig slechte auto's en is het gewoon uw budget en persoonlijke smaak da beslist. En Honda had nu eenmaal ni echt iets naar men goesting wa betaalbaar was. Natuurlijk had ik liever terug nen ep3 gehad maar da zit der voort moment nu eenmaal ni in. En wete wa nog erger is... de volgende daily word nen opel ;) alle, als'k klein manne heb teminste ^^
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor wikkes » ma 11 jun 2012, 19:38

    kzie ni in wa er mis zou zijn me uwe pug , ge moet ook appele me appele vergelijke e .
    gti van pug heeft wa meer luxe dan ne type r van honda (zijn bijde sportmodele)
    kvin da nog wel vrij toffe otokes , no hard feelings maar dan wel voor een vrouw . maar da is natuurlijk weer smaak .
    succes me de pug;)
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor Nasty » ma 11 jun 2012, 19:49

    who_carez schreef:Gewoon dieje roze bril is durven afzetten en beseffen da der nog andere deftige auto's zijn die ni uit japan komen.


    bwa roze bril.. Opt werk loopt altijd iedereen te zagen hoeveel problemen da ze hebben met hun Audi, Mercedes en Renault. En als ik dan vertel dat ik en mijn familie al vele jaren zonder 1 enkel probleem met Honda, Nissan en Toyota rondrijden geloven ze ons niet :geeuw:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor who_carez » ma 11 jun 2012, 20:16

    Da klopt wel Nasty :) Maar ik ken dan weer niemand da problemen heeft me zenne mercedes, of vw ofzo, maar wel iemand da veel last heeft me nen toyota... ge kunt geluk en pech hebben, zo simpel is da :)
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor Nasty » ma 11 jun 2012, 20:28

    who_carez schreef:Da klopt wel Nasty :) Maar ik ken dan weer niemand da problemen heeft me zenne mercedes, of vw ofzo, maar wel iemand da veel last heeft me nen toyota... ge kunt geluk en pech hebben, zo simpel is da :)


    daz ook weer juist ;)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor M&M » ma 11 jun 2012, 21:07

    Ook ik heb een pug verleden.
    Mijn rijbewijs gehaald im mam's 205, en mijn eerste set of wheels was een 306 (we spreken over 1998).
    Why? Ik vond de 306 toen gewoon de mooiste betaalbare hatch on sale. :mrgreen:

    De 306 was destijds een referentie wat wegligging betrof binnen zijn klasse ,en dat kan ik alleem maar beamen.
    Helaas was daarmee ook het meeste gezegd, want had er voortdurend stukken mee (mijn 1.6 XS wist mijn enthousiaste rechtervoet maar matig op prijs te stellen)

    Daarna een Del Sol gekocht and I've been hooked on Honda's ever since. :goed:
    Klopt wel dat de oem wegligging van een Del Sol haast vergeleken kan worden met een gelatine pudding op rolschaatsen.
    Maar dat werd opgelost met een KW V2 kit... ;)

    De enige Franse leeuw die ik momenteel nog eventueel overweeg als autootje voor erbij (of als investering) is een 205 GTi 1.9 (liefst eéntje uit '91).
    Maar die zijn vrij zeldzaam en vaak zodanig afgetrapt dat een bejaarde sharpei meestal nog frisser voor de dag komt.
    Als je daar nog een 'goeie' van wil, moet je hem in zijn land van herkomst gaan halen en importeren vrees ik....

    Bovendien kosten die bakskes stilaan ook al veel geld; tussen de 5 à 8000 Euro vooor een mooi gerestaureed exemplaar zonder kopzorgen.
    Maar dan zit je al in Teg of Rex Vtec territory...
    En qua betrouwbaarheid is de keuze dan alweer snel gemaakt lijkt me :denk:

    Good luck met je 206 GTi, enneuh nu word het toch wel hoog tijd dat we er eens foto's van te zien krijgen... 8-)
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor dentette » ma 11 jun 2012, 21:40

    vorige daily hier was een pug 206 sw
    voor het geld dat die kosten kunde u echt gene honda aanschaffen ,
    hadde ongeveer dezelfde opties als tim nu , en toen moesten we minimum het dubbele betalen voor een honda van ongeveer hetzelfde caliber , jaar , en km
    altijd tevreden over geweest , het enige probleem bij pug is de electronica , als alles werkt is da ne super auto voor zijn prijs , als er iets mis is kunde er hard op vloeken ,
    al bij al e schone aankoop en veel plezier ermee
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Re: Who Carez Pegeot

    Berichtdoor kenny_tmt » ma 11 jun 2012, 21:47

    Mijne eerste auto was nen pug 205 gti crazy autoke vond ik toen :D
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten