de_mini's golf IV

Re: de_mini's golf IV

Berichtdoor del_zot » zo 18 dec 2011, 22:18

de_mini schreef:
jaa, ieder zijn mening he :D


pas op, ieder merk heeft wel iets goe op zich,
moest ek het budget hebben en het kunnen zou ik wss ook wel ne golf 5 of golf 6 kopen als daily zenne ;)
Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
Afbeelding
Avatar gebruiker
del_zot
HCB Veteraan
 
Berichten: 2823
Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
my honda: r33 gts-t
Advertenties:



  • Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor wikkes » zo 18 dec 2011, 22:36

    de_mini schreef:
    Madmac schreef:Och, de jongen is stiekem gewoon effe tevreden met zijn VW. Ik reed op mijn 19de nog met een Camino, maar dat was wel een Honda ! :mrgreen:


    et voilaaaaa, zo ist se ;) op de moment heb ik ni echt te klage van men VW (buite de snelheid dan)! zou hem liever nog eventjes houde ;) wa ni wilt zegge dak em ga houde tot ek verslete ben eh, ma op de moment, zal het gewoon de VW blijve ;)

    snelle wagens zijn ook niet alles hoor !
    ik heb een eg3 (1300cc met carbu ) dus niet bepaalt een snelheidsduivel , maar heb ook een ep3 dus 2 l vtec rijd echt super fijn maar de vergeet ook niet dat elk paard moet drinken he ;)
    men men eg doe ik ngeveer 700 km met 1 tank met de ep 450 ongeveer
    en met de stijgende benzine prijzen kan je daar best ok wel even naar kijken.
    wat de turbo betreft laat de motor gewoon origineel steek tesnoods enkel een chip
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » zo 18 dec 2011, 22:57

    del_zot schreef:
    de_mini schreef:
    jaa, ieder zijn mening he :D


    pas op, ieder merk heeft wel iets goe op zich,
    moest ek het budget hebben en het kunnen zou ik wss ook wel ne golf 5 of golf 6 kopen als daily zenne ;)


    tis da eh, allejah, wete, 19, just gaan werke, vindk ne golf 4 ook al ni slecht als daily z, ne 2e oto enal is almaal wel schoon, ma alles op zen tijd eh
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » zo 18 dec 2011, 23:01

    wikkes schreef:
    ik heb een eg3 (1300cc met carbu ) dus niet bepaalt een snelheidsduivel , maar heb ook een ep3 dus 2 l vtec rijd echt super fijn maar de vergeet ook niet dat elk paard moet drinken he ;)
    men men eg doe ik ngeveer 700 km met 1 tank met de ep 450 ongeveer
    en met de stijgende benzine prijzen kan je daar best ok wel even naar kijken.
    wat de turbo betreft laat de motor gewoon origineel steek tesnoods enkel een chip


    chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge ;)
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor tchonda » zo 18 dec 2011, 23:04

    chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge ;)[/quote]

    open uitlaat, turbo, en front mounted intercooler en cda airbox :D
    "slow as f*ck"
    Avatar gebruiker
    tchonda
    B20 Poster
     
    Berichten: 532
    Geregistreerd: di 07 sep 2010, 15:36
    Woonplaats: leuven
    my honda: eg hb
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor del_zot » zo 18 dec 2011, 23:06

    tchonda schreef:chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge ;)


    open uitlaat, turbo, en front mounted intercooler en cda airbox :D[/quote]
    wss zal er al wel een duitser da geprobeerd hebben zenne
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » zo 18 dec 2011, 23:09

    del_zot schreef:
    tchonda schreef:chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge ;)


    open uitlaat, turbo, en front mounted intercooler en cda airbox :D

    wss zal er al wel een duitser da geprobeerd hebben zenne[/quote]


    een ope lijn onder ne diesel :D der effe ne kamion van make se :D
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor del_zot » zo 18 dec 2011, 23:14

    de_mini schreef:
    een ope lijn onder ne diesel :D der effe ne kamion van make se :D


    dom heeft da onder zijn ep4 gedaan en der kwam serieus wa geluid uit ;)
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor banzaiEM2 » do 22 dec 2011, 12:00

    del_zot schreef:
    de_mini schreef:kijk, ik ben van de mening, ieder zen ding he, en uiteindelek, al het geld da ge ni opdoe, geeft ge aan de staat, dus spendeer ik et liever AAN MEN VW :D

    x2 enkel spendeer ik het liever aan HONDA!!!! :D





    x2 AMEN
    Avatar gebruiker
    banzaiEM2
    D17 Poster
     
    Berichten: 297
    Geregistreerd: vr 07 mei 2010, 16:43
    Woonplaats: ertvelde rieme
    my honda: civic coupe EM2
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » vr 23 dec 2011, 19:45

    volgende week schroefkitje hale se ;)
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » ma 02 jan 2012, 13:51

    en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van ;)
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor honda-integra » ma 02 jan 2012, 18:34

    de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van ;)


    aan uwen uitleg te horen denk ik dat de koppelingspomp kapot is, of ergens een lek in die pomp zit. Ik had dat met mijn itr ook voor, al kon ik wel de laatste mm's van het induwen schakelen. Al de overige afstand had ik geen reactie meer op mijn koppeling.
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » ma 02 jan 2012, 18:47

    honda-integra schreef:
    de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van ;)


    aan uwen uitleg te horen denk ik dat de koppelingspomp kapot is, of ergens een lek in die pomp zit. Ik had dat met mijn itr ook voor, al kon ik wel de laatste mm's van het induwen schakelen. Al de overige afstand had ik geen reactie meer op mijn koppeling.


    ja ik dacht ook zo iets, maar die pedaal zit gewoon geblokeerd in zijn hoogste (lees: normale) stand, krijg hem gewoon nietmeer ingedrukt, koppeling zelf is wel nog in orde denk ik want als ik hem zonder ambriage in 1e zet, krijg je de typische snok en val ik gewoon stil zoals het hoord, slipt niet door ofzo
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » ma 02 jan 2012, 21:07

    honda-integra schreef:
    de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van ;)


    aan uwen uitleg te horen denk ik dat de koppelingspomp kapot is, of ergens een lek in die pomp zit. Ik had dat met mijn itr ook voor, al kon ik wel de laatste mm's van het induwen schakelen. Al de overige afstand had ik geen reactie meer op mijn koppeling.



    en was da een grote kost? of viel da goe mee?
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » di 03 jan 2012, 16:31

    net terug van de garage, kosten worden geschat op 500-600€
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten