de_mini's golf IV

Re: de_mini's golf IV

Berichtdoor honda-integra » di 03 jan 2012, 16:47

de_mini schreef:net terug van de garage, kosten worden geschat op 500-600€


bij mij was het ietske duurder, maar ik heb het hele "koppelingscircuit" laten vervangen: darmen, drukgroep, etc...
Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

Afbeelding
Avatar gebruiker
honda-integra
H22 Poster
 
Berichten: 626
Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
my honda: integra
Advertenties:



  • Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » di 03 jan 2012, 16:55

    honda-integra schreef:
    de_mini schreef:net terug van de garage, kosten worden geschat op 500-600€


    bij mij was het ietske duurder, maar ik heb het hele "koppelingscircuit" laten vervangen: darmen, drukgroep, etc...


    ja, ze gaan mij nog bellen, heb gevraagd voor gelijk ook is de ambriage zelf te bekijke want als ze dan toch open ligt, kan ik beter alles laten in orde zetten als da nodig is eh, anders kan ik binnekort nog is massas betale aan werkuren ;)
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor jordEG » zo 05 feb 2012, 21:15

    Nasty schreef:
    jordEG schreef:Gelieve geen vw hier, bestaan va forums voor


    niet te geloven :roll:


    ik ga toch ook niet met een honda op een vw forum zitten ? of wel ? maargoed als je honda koopt ,koop je goed :D
    JDM ALL THE WAY!!
    Avatar gebruiker
    jordEG
    D17 Poster
     
    Berichten: 247
    Geregistreerd: zo 07 nov 2010, 18:44
    Woonplaats: werken
    my honda: civic eg5(6)
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor del_zot » zo 05 feb 2012, 21:17

    jordEG schreef:ik ga toch ook niet met een honda op een vw forum zitten ? of wel ? maargoed als je honda koopt ,koop je goed :D

    we kunnen misschien allemaal op het vag forum gaan spammen :d
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor WhiteSol » zo 05 feb 2012, 22:42

    Of we kunnen ontopic en beleefd blijven ?

    JordEG .. onlangs verschijnt hier een topic da ge mensen zoekt of wa wast allemaal .. en hier komde dan zo'n reacties zetten ? Precies of ge zijt kweenie wa .. ? :denk:

    Dit gedeelte van't forum dient specifiek voor mensen die gene honda rijden of om hun 2e auto te zetten .. al is da nu nen oldtimer lada .. maakt toch gene f*ck uit ?
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor del_zot » ma 06 feb 2012, 06:26

    eigenlijk heeft meneer de white sol gelijk.
    er zitten toch ook nissans en bmws op het forum, ik dacht zelfs ook een toyota of 2.
    en iemand met een opel als daily en zelfs renault.
    als die mensen nu graag in hun auto rijden als daily om hun honda te sparen met dit weer?
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » zo 01 apr 2012, 20:49

    het is niet omdat ik met een vag rijd, ik niet naar honda's mag kijken of erover mag praten of dergelijke hé, en ik ben er zeker van dat als g met n honda opt vw forum komt omda ge ook geire vagskes zie, ze u daar eve welkom noeme as op een ander ^^
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor dom » zo 01 apr 2012, 22:52

    de_mini schreef:het is niet omdat ik met een vag rijd, ik niet naar honda's mag kijken of erover mag praten of dergelijke hé, en ik ben er zeker van dat als g met n honda opt vw forum komt omda ge ook geire vagskes zie, ze u daar eve welkom noeme as op een ander ^^



    een honda op een vag forum moet nog net lukken, een honda op TB da zouwek ni proberen :lol:
    Avatar gebruiker
    dom
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2561
    Geregistreerd: zo 17 okt 2010, 19:16
    Woonplaats: Deurne
    my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » zo 01 apr 2012, 23:00

    dom schreef:
    de_mini schreef:het is niet omdat ik met een vag rijd, ik niet naar honda's mag kijken of erover mag praten of dergelijke hé, en ik ben er zeker van dat als g met n honda opt vw forum komt omda ge ook geire vagskes zie, ze u daar eve welkom noeme as op een ander ^^



    een honda op een vag forum moet nog net lukken, een honda op TB da zouwek ni proberen :lol:


    hhe, da weetk ni :D ma om efkes ne update over de staat van de golf te geve :p
    tis e beke rodeo dermee geweest, nu em terug heel is, besta hij wel jammergenoeg uit 3 a 4 verschillende kleuren, mischien zal den aankoop van ne honda toch nog vo eerder zijn dan gepland... :p
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor Jerry » ma 02 apr 2012, 12:19

    ksnap echt ni altijd die zever tusse honda en vw. al mijn maten rijden met vag rond en ik kan gerust zegge over hun auto dat ie proper is en dat ik er ook gerust mee zou rondrijden. krijg ook van hun altijd positieve comentaar over de mijne. tzijn gewoon sommige mense die het wille verpesten door stoer gedrag te vertonen. WIJ ZIJN ALLEMAAL AUTOLIEFHEBBERS DIE DEZELFDE PASSIE HEBBEN !
    OT: gebruik u golf als kilometereter en koop u een honda bij voor de vrije dagen :goed:
    drempels zijn net sletjes , eerst moet je ze niet en uiteindelijk kruip je er toch maar overheen.
    Jerry
    B18 Poster
     
    Berichten: 447
    Geregistreerd: di 11 mei 2010, 20:47
    Woonplaats: Ranst
    my honda: EP1 DA4
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor de_mini » ma 02 apr 2012, 17:00

    Jerry schreef:ksnap echt ni altijd die zever tusse honda en vw. al mijn maten rijden met vag rond en ik kan gerust zegge over hun auto dat ie proper is en dat ik er ook gerust mee zou rondrijden. krijg ook van hun altijd positieve comentaar over de mijne. tzijn gewoon sommige mense die het wille verpesten door stoer gedrag te vertonen. WIJ ZIJN ALLEMAAL AUTOLIEFHEBBERS DIE DEZELFDE PASSIE HEBBEN !
    OT: gebruik u golf als kilometereter en koop u een honda bij voor de vrije dagen :goed:


    voila se, das gesproke ;)
    en over da idee heb ik ook al over nagedacht, maar financieel is da ni echt haalbaar op de moment, anders direct!
    de_mini
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: do 15 dec 2011, 16:48
    my honda: gene :D
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor krissedc2 » vr 06 apr 2012, 12:43

    ik moet ook ni hebben ze van VAG's :D ma ik snap wel het daily gebruik, soms denk ik da die op lucht alleen rijde....1000km met 50l , eerlijk? niemand doet beter!! :zot:

    ma als ge 19 zijt en een vaste job hebt, lijkt het me perfect mogelijk om zelf zonder spaarcenten nen s2k te hebbe....als daily :) (niet dak da aanraad)
    hoeveel zijn er niet met een gezin, kinderen ,2 auto's en een woning?
    ge met er iets voor over hebben he :lol:
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: de_mini's golf IV

    Berichtdoor daelman » wo 06 jun 2012, 19:45

    Ik vind jullie hondaliefhebber wel zalige reacties hebben! Platliggen van het lachen. :mrgreen:
    Maar ik ben ook content van mijn vagske.
    Als zou ik in een sdi toch geen geld spenderen in turbo's en dergelijke.
    Ik zou op de mijne ook graag een turbo steken, maar dan spreken we wel lichtjes over een andere basismotor.
    Moest ik van u zijn, zou ik nog efkes met de IV rijden en stilelkes uitkijken naar een leuk honda'ke om de golf te vervangen.
    daelman
    Dax rookie
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: ma 16 apr 2012, 18:19
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten