ik weet dat je het even niet meer zag zitten maar een ford?
je eerste suggestie was beter
ziet er goed uit maar 137 pk met een turbo?
den daily heeft er 133 zonder ...
login257 schreef:ik weet dat je het even niet meer zag zitten maar een ford?
je eerste suggestie was beter
ziet er goed uit maar 137 pk met een turbo?
den daily heeft er 133 zonder ...
Massi schreef:vet vet om zo'n oude glorie te zien, heeft em onderin geen roest vormig? drempels enzo is bij die manne echt erg e
vtiprelude schreef:ale ale!
na nen honda gade toch nie terug met ne petattenbak rijden zeker!
die bakken ziede rotten!
parkeert da mor rap uk tegen diejen vangrail,da ge terug honda kunt rijden!
koopt ge toch terug ne sol dan he!
knightgangsta schreef:powerpete schreef:dit doet bij mij nostalgische gevoelens naar boven komen.
ik heb er voor mijn coupe zelf zo eentje gehad, zelfde kleur en al, en ook model '90, met de schone koffervleugel.
Voort zelfde geld is dit wel mijn ex turbo
was en ben nog altijd zot van deze karretjes, schoon model, heb een paar mk4'kes gehad.
Turbo reed echt fijn, als hij reed tenminste, want ik heb er spijtig genoeg veer miserie mee gehad.
op een jaar tijd meer geld aan stukken erin gestoken dan dat ik de auto had moeten betalen
maar hopelijk hebt gij er meer geluk mee he man
schone aankoop
wel heel den boel is gereviseerd dus eigenlijk heeft hij maar 7000 km
dus ik vermoed dat hij nog heel lang zal bollen :d
hoeveel km had de uwe ? en wat ging er dan kapot :d
login257 schreef:franse wagens hebben de eigenschap dat er jaren brokken af vallen maar wat dan overblijft gaat eeuwig mee.
probleem is dat dat vantijd belangrijke brokken zijn ...
@knightgangta : steek er deftig banden onder van dezen ....
of de goedkoopste die je vindt, dan kan je binnenkort een gen4 lude shoppen ^^
WhiteSol schreef:ik denk dat ij het had op de pug 205
M&M schreef:Een zeldzame verschijning, maar als je de gebruikservaringen van sommigen hier leest, dan begin je in te zien waarom.
Qua looks ziet die RST er gaaf en cool uit, toch waag ik nog eerder mijn kans bij een escort girl dan bij een Ford uit de eighties...
Kwestie van minder miserie te hebben achteraf
Al hoop ik echter van harte dat jij wel bakken rijplezier mag beleven aan die wagen en van tegenspoed gespaard blijft.
Zelf viel ik vroeger jaren als een blok voor de Pug 205 GTi, maar nu net omwille van het fragiele karakter, gebrek aan betrouwbaarheid en beperkte levensduur bleef het in mijn geval wijselijk enkel bij een 'boven het bed poster-relatie' ...
Na ruim 12 jaar Honda rijden en zero issues, behoeft dit weinig verdere uitleg. Never change a winning combination.
powerpete schreef:dit doet bij mij nostalgische gevoelens naar boven komen.
ik heb er voor mijn coupe zelf zo eentje gehad, zelfde kleur en al, en ook model '90, met de schone koffervleugel.
Voort zelfde geld is dit wel mijn ex turbo
was en ben nog altijd zot van deze karretjes, schoon model, heb een paar mk4'kes gehad.
Turbo reed echt fijn, als hij reed tenminste, want ik heb er spijtig genoeg veer miserie mee gehad.
op een jaar tijd meer geld aan stukken erin gestoken dan dat ik de auto had moeten betalen
maar hopelijk hebt gij er meer geluk mee he man
schone aankoop
Keer terug naar Bezoekers (non-honda)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten