Nissan Silvia s14a, pics pg27

Re: Nissan Silvia s14a, New grill pg 22

Berichtdoor muts » do 08 nov 2012, 22:44

ziet der al e pak beter uit :)
Avatar gebruiker
muts
D17 Poster
 
Berichten: 296
Geregistreerd: za 22 okt 2011, 23:55
Woonplaats: vl-brabant
my honda: s14a
Advertenties:



  • Re: Nissan Silvia s14a, New grill pg 22

    Berichtdoor EK4_96 » vr 09 nov 2012, 10:17

    Merci manne ;)
    @ connix: ja dacht die te plasti dippe misschien.. zal zeker nie misstaan :P
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, New grill pg 22

    Berichtdoor EK4_96 » za 17 nov 2012, 14:05

    Zo, gisteren naar keuring geweest.. wa ne zever weeral.. ben dus afgekeurd..
    Voorste nummerplaat mag niet, das maar iets klein en kan ik mee leven..
    Men downpipe is drie inch dus dat mag ook niet.. maar wat de grootste zever is: mijn veren zijn iets lager omdat ik een z edition heb, nu geloven ze echter niet dat deze origineel zijn.. ook geloven ze niet dat mijn turbo origineel is.. gewoon door het feit dat ik 2 'kaskes' zoals zei zeggen in de wagen heb en deze niet voor sier er hangen, wat dus zever is want da kunt ge in elke wagen hangen.. nu zou ik naar de garage moeten gaan waar mijn silvia ooit verkocht is geweest als nieuw, en deze zoude mij nu attesten moeten geven van uitlaat, veren en turbo om aan te tonen dat deze OEM zijn.. tgaat me toch allemaal wat te ver op de keuring van tegenwoordig.. was dus weeral dezelfste kloot da vorig jaar zei da mijne turbo groter is en op welke basis dan?? Maandag ga ik met mijn vader naar daar en als ze hem zo niet keuren dan smeren we hem een proces aan.. ben het stillekes aan beuh aan het worden en zie er meer en meer tegenop om elk jaar naar de keuring te gaan.. hou jullie op de hoogte!
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor J&M » za 17 nov 2012, 14:16

    het is toch belgische keuring voor iets?vorig jaar in mei me de sol nog op originele hoogte geweest...werd ook eerst afgekeurd omdat het motegi is en babyblauwe spiralen heeft zitten.complete loopmarkt voor het te kunnen aantonen...met mini cooper ook elk jaar dezelfde larrie dus geef sinds heden met plezier 150€ aan men garagist voor mijn keuringen want is foute boel aan het worden.
    en desnoods stationschef erbij roepen hè en uw verhaal doen...(indien die zijn verstand toch net iets groter is als dat van een eekhoorn...)
    mvg
    J&M
    D15 Poster
     
    Berichten: 113
    Geregistreerd: di 29 maart 2011, 18:56
    Woonplaats: nieuwerkerken
    my honda: delsol
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor thomy985 » za 17 nov 2012, 14:19

    Ja tis tegenwoordig echt erg! ni tedoen gewoon khou mijn hart al vast als ik in jan na de keuring moet me menne itr.
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor Jebus » za 17 nov 2012, 14:42

    Ik laat de garage altijd keuren, die mannen kennen elkaar en of er nen ervaren garagist staat of ne jonge gast staat doe ook al veel
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor muts » za 17 nov 2012, 16:18

    s kut man,hopelijk krijgt ge t gefixt maandag...
    Avatar gebruiker
    muts
    D17 Poster
     
    Berichten: 296
    Geregistreerd: za 22 okt 2011, 23:55
    Woonplaats: vl-brabant
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor EK4_96 » za 17 nov 2012, 18:13

    thanx manne!!
    heb geluk dak nog mag rondrije en ik heb 3maanden voor het inorde te maken..
    Had de garage opgezocht waar hij nieuw is verkocht geweest en deze is failliet verklaard.. dus afwachten wat ze maandag te zeggen hebben en anders moet ik een andere garage in Nederland zoeken die me de papieren van attest kunnen bezorgen.. hou jullie op de hoogte..
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor Lionel » zo 18 nov 2012, 10:34

    De keuring is echt klote !!
    Waarom denk je dat ik al 3maanden telaat ben ?

    Eén keer langsgaan valt mee, maar meestal volgt er een herkeuring voor iets dat ze niet OEM genoeg vinden ,...
    Hopelijk steekt Europa snel genoeg zijn neus in de keuring :)
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor EK4_96 » zo 18 nov 2012, 10:42

    Idd.. en het zal er niet op beter worden.. had nog hoop dat ze ooit apk gingen invoeren maar die hoop is allang weg hoor..
    Had nog grootse plannen voor de motor ( turbo etc ) maar die zullen we maar in de kast steken..
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor falz » zo 18 nov 2012, 12:09

    waar gaat ge naar de keuring ? want da doet ook veel zelle.. tis egt klote da ze zo moelijk doen.. als ge officiele papieren nodig hebt van iets, ga dan gewoon naar DAMS in geel, die kennen in tegenstelling tot vele nissan garages tenminste IETS van de 200sx'en en skylines.. en als ze daar zeggen daar kunnen we ni bij helpen, moete achter de wim vragen :) dieje zal u dan wel verder helpen :)
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor EK4_96 » zo 18 nov 2012, 19:35

    In rotselaar..
    Ja zou papieren moeten hebbe da aantonen da die stukke origineel zijn, kunne die da geven?
    Zal daar is gaan horen dan.. thanks man! En nog is merci dak uw chap mag lene ;),
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor EK4_96 » ma 19 nov 2012, 17:34

    Zo even updaten,
    vandaag heel de dag zitten rondbellen hoe en wat voor aan de nodige papieren te geraken..
    Bij Dams in Geel gaan horen, zei zijde dat dit voertuig wrs nooit meer tot het verkeer kon worden ingeschreven ( :zot: :dom: )
    Ik geloofde dit natuurlijk niet en gebeld naar een vriend die zelfstandige is, papieren doorgemaild, hij contact opgenomen met de stationchef van de keuring in Rotselaar en in Geel.
    Ze hadden er nog nooit van gehoord en zeker niet dat iemand met zo een probleem zat zoals in mijn situatie.. De mannen in de keuring hebben niet eens de bevoegdheid om de echtheid van een europees gelijkvormigheidsattest in twijfel te trekken..
    Dus die ene k*ote man ( die waar ik vorig jaar ook problemen mee had die toen ook al dacht dat mijn turbo groter was ) geloofde echter dat op mijn chasissnummer een SR20DE in stak in plaats van een SR20DET en dus ik achteraf er een turbo had opgezet :zot: ..
    Soit, normaal is het geregeld, de man van Dams Nissan heeft mijn foto's opgestuurd via mijne maat en zou morgen of overmorgen papieren er van hebben en kan ik gaan keuren, nu dus zonder geklaag want kan het ze hun nu elk jaar voorschotelen, ik dus content dat het opgelost is ( normaal toch )

    Had nog een vraag moest iemand dit weten, heb dus vanachter een lange nr plaat en vanvoor een 210 x 140 plaat, nu zeide ze in de keuring dat dit niet meer mag ( je moet dus vanvoor en vanachter hetzelfde formaat hebben ) echter geloof ik hier niet veel van want heb de wetteksten opgezocht en er staat gewoon moet min 210 x 140 zijn..
    Als iemand me dit kan bevestigen ga ik gewoon zoals hij nu staat naar de keuring en ga ik zeggen dat ik niet betaal voor herkeuring ( hun schuld dat ik moet herkeuren )
    Hoor het van jullie :goed:
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor Jettn » ma 19 nov 2012, 17:58

    Wettekst uitprinten en meedoen naar de keuring ( zo zou ik het toch doen ) dan heb je toch al een poot om op te staan..
    verder willen die mannetjes uit de keuring iedere jonge gast kloten die ze tegenkomen. steek een vent van 75 jaar in je wagen en ze zullen denken dat hij zijn 3de jeugd beleefd. bij mij is het ook ieder jaar van dat. mijne was afgekeurd voor paar kleinigheden, s'middags laat ik mijn vader gaan met mijn wagen, hij gebaard van niks, maar nu hebben ze plots niets meer om aftekeuren wat een gezever allemaal..
    Avatar gebruiker
    Jettn
    B20 Poster
     
    Berichten: 549
    Geregistreerd: ma 17 mei 2010, 16:06
    Woonplaats: Brugge
    my honda: Ee9
    Advertenties:

    Re: Nissan Silvia s14a, afgekeurd pg23

    Berichtdoor EK4_96 » ma 19 nov 2012, 18:30

    @ Jettn: Ga ik idd doen denk ik.. kunnen ze normaal gezien niet veel meer van zeggen.. Heb daarentegen andere dingen die ik niet heb bv mistlampen etc maar daar zeggen ze niets van ..
    Tgaat er zowizo niet op beteren vrees ik..
    Ja en als ge de oudjes ziet rijden tegenwoordig, :zot: gevaar op de baan ist.. die mogen alles, ze zouden testen moeten aanschaffen vanaf 70 of dergelijke, dan gebeurt dat toch al niet meer
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten