Race Wars 15 april 2012

Praat hier na over meetings

Race Wars 15 april 2012

Berichtdoor Connix » zo 15 apr 2012, 19:12

Ondertussen al wat bekomen van Race Wars.

We stonden goed dicht bij de pit, dus niet al te ver gaan was een voordeel :D op niveau vlak vond ik het wel een pak minder als vroig jaar. de sprint vond ik fucked up, hoeveel man daar aanschoven was gwn niet te doen :S en dieje witte crx had zenne blok mogen opblazen met zen grellig gedoe de ganse tijd. verder wast ewa kou matoch goe geamuseerd met de mariow, bart en muts :D Drift was heerlijk om te zien, Terry Grant was ne gestoorde freak :mrgreen: ma zalig om bezig te zien.
En groot spijtig geval vandaag vind ik de opkomst bij lummen ... Ik had daar toch wat meer vollk verwacht dan er was en op het circuit ook en uiteindelijk gwn groepkes her en der zien staan :S ook bij het vertekken, kheb de aanleiding gegeven maar denk dat de helft gewoon is blijven staan daar, allejan we spreken tijdstippen af, hou u daaraan dan vindik en kom dan ni af om dat uur net en dan blijven staan.

Alleszins, ik heb toch 160 fotos gemaakt en kzal ze sebiet nekeer op de gallerij zetten, paar in dit topic en allemaal op fb met de meeste die ik ken en en op fb heb taggen ;)
Afbeelding
Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
Afbeelding
Avatar gebruiker
Connix
HCB Veteraan
 
Berichten: 3874
Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
Woonplaats: Schaffen
my honda: Civic EP2
Advertenties:



  • Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Jebus » zo 15 apr 2012, 19:28

    Het was nog in orde vandaag enkel wat koud en zoals connix al zei had ik de opkomst in Lummen groter verwacht :D
    Verder nog leuke sprints gezien en diene rode r34 GTR :kwijl:
    Al bij al ne geslaagden dag, auto's, bier en schoon vrouwvolk wa wil ne mens nog meer :lol:
    Ben benieuwd naar de fotos :D
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor lifebeginsat8000rpm » zo 15 apr 2012, 19:33

    [quote="Connix"]Ondertussen al wat bekomen van Race Wars.

    en dieje witte crx had zenne blok mogen opblazen met zen grellig gedoe de ganse tijd.


    ik vond da toch zalig ze da geluid !!!
    Avatar gebruiker
    lifebeginsat8000rpm
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: vr 13 aug 2010, 22:55
    my honda: eg6
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Bell_Sol » zo 15 apr 2012, 19:41

    ook nog nie lang thuis ;)

    samenkomst in lummen vond ik wa tegenvallen, groep is compleet uiteen gevallen had ik zo de indruk... :denk:

    koud weerke, viel tegen :lol: toch zot veel volk :zot:
    schone dingen gezien, ma ook weer de andere uitersten helaas, zoals elk jaar... :dom:
    weinig honda gezien int algemeen (zeker tgo de VAG en co) :denk:

    belachelijk veel volk voor de sprints, na de middag hebben ik en gert meer dan een uur staan aanschuiven...
    was het beu derna en ben ver direct na huis gegaan dan ook...

    dus voor degenen dak gene goeiendag ofzo gezegd heb, sorry daarvoor ;)
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Connix » zo 15 apr 2012, 19:41

    daar ni van ma da was elke second bekans dat dieje in gang stond en da vondik overdreven :)
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Jdm_Whore » zo 15 apr 2012, 20:03

    Ach da hoort er gewoon bij op zo'n dagske vind ik :D

    Het enige wat er teveel aan was, was die vuile wind :no:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor DelSolTypeR » zo 15 apr 2012, 20:06

    ik vond het dit jaar ook wel serieus wat minder, in vergelijking met vorig jaar en het jaar daarvoor waren de "zotte bakken" in de sprint serieus uitgedund...
    geen kevers meer met Porsche motors, geen R35 (toch geen gezien).... enzoverder eh.. Wel veel diesels dit jaar, toch zeker de helft meer als vorig jaar!
    Die rode R34 en die witte crx waren voor mij de enige uitschieters jammergenoeg (witte crx vond ik dan ook wel weer wat te pocherig)
    Er hing ook wel een andere sfeer dit jaar, mss dat dit aan het weer lag, maar toch..

    aan de ene kant vind ik het niet echt jammer dat ik er niet bij was met mijn Del Sol dit jaar, de wachtrij was idd TE lang :( gelukkig toch wat bekend volk gezien en de drift die ook superzalig was :D RX7 met V8 was nice :D
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Shepherd Moon » zo 15 apr 2012, 20:06

    't was fun, veel te veel volk voor de sprint :dom: echt overdreven op een bepaald moment, maar toch nog 7 leuke sprints kunnen doen over heel die dag :)
    Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) =>148pk 174,8 nm
    60ft => 2,17 sec 200m => 9,360 sec 121,83km/u 400m => 14,612 sec 150,13 km/u
    NU => 166,8pk 154nm
    60ft => 2,365 sec 200m => 9,457 sec 121,21km/u 400m => 14,658 sec 151,26 km/u
    Shepherd Moon
    D17 Poster
     
    Berichten: 216
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 20:19
    my honda: EG4
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor ep3bp » zo 15 apr 2012, 20:10

    wie was de witte crx??
    ep3bp
    H23 Poster
     
    Berichten: 796
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:22
    Woonplaats: voorde-ninove
    my honda: ep3
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor muts » zo 15 apr 2012, 20:21

    k sluit mij aan me de rest hier,pokkekoud voor deze tijd vant jaar,en k had me mutske ni aan,heb me oren paar keer van de grond moeten rapen da ze afvroren :p ma soit,connix en de mariow en dingske :) nice to meet you,goe geamuseert,weer veel te veel stickers....drift was leuk,kon beter qua parcours,vette r32/s15 en paar dikke (p)s13s gezien dak wel in me garage wou,sprint was veeel te veel volk,daar vonk da renault cammionetje wel gaan en de witte crx enz :) @falz khem u weer gemist :)
    Avatar gebruiker
    muts
    D17 Poster
     
    Berichten: 296
    Geregistreerd: za 22 okt 2011, 23:55
    Woonplaats: vl-brabant
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor winters » zo 15 apr 2012, 20:24

    vond het een leuke meeting. En die rode r34 heeft een volledige hks lijn gestoke en 2 singel turbo's zij em :D die sprinte op een gegeve moment tege wat ik denk r1 geweest te zijn (ken niet veel van motors) en dien verloor tog ma niptekes van da ding da vind ik grellig:p. Heb ook paar mooie wages gezien daar ook van hcb paar. Enja opkomst was ma matig en deel van me kamarade stond totaal aan de andere kant. Dus benk dor hene gerede stondk ook wa meer int midde.

    (btw veel te veel stock autos gezien mss zoude ze tog is wa nauwer moge kijke daar word elk jaar erger)
    2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 5000 rpm 5600 rpm VTEC KICKS IN :D
    Avatar gebruiker
    winters
    K24 Poster
     
    Berichten: 914
    Geregistreerd: di 06 sep 2011, 21:17
    Woonplaats: kleine-brogel
    my honda: del sol vti
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Connix » zo 15 apr 2012, 20:36

    winters schreef:vond het een leuke meeting. En die rode r34 heeft een volledige hks lijn gestoke en 2 singel turbo's zij em :D die sprinte op een gegeve moment tege wat ik denk r1 geweest te zijn (ken niet veel van motors) en dien verloor tog ma niptekes van da ding da vind ik grellig:p. Heb ook paar mooie wages gezien daar ook van hcb paar. Enja opkomst was ma matig en deel van me kamarade stond totaal aan de andere kant. Dus benk dor hene gerede stondk ook wa meer int midde.

    (btw veel te veel stock autos gezien mss zoude ze tog is wa nauwer moge kijke daar word elk jaar erger)

    zowel tuning als publiek betaald de volle potdus ge zou stom zijn als ge uwe auto ne km buiten het circuit zet ipv ineens em binnen e, op da vlak is het indeed erger geworden maja toch ook slim van de bezoekers

    foto's staan op FB en in de gallerij ;)
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor winters » zo 15 apr 2012, 20:39

    Connix schreef:
    winters schreef:vond het een leuke meeting. En die rode r34 heeft een volledige hks lijn gestoke en 2 singel turbo's zij em :D die sprinte op een gegeve moment tege wat ik denk r1 geweest te zijn (ken niet veel van motors) en dien verloor tog ma niptekes van da ding da vind ik grellig:p. Heb ook paar mooie wages gezien daar ook van hcb paar. Enja opkomst was ma matig en deel van me kamarade stond totaal aan de andere kant. Dus benk dor hene gerede stondk ook wa meer int midde.

    (btw veel te veel stock autos gezien mss zoude ze tog is wa nauwer moge kijke daar word elk jaar erger)

    zowel tuning als publiek betaald de volle potdus ge zou stom zijn als ge uwe auto ne km buiten het circuit zet ipv ineens em binnen e, op da vlak is het indeed erger geworden maja toch ook slim van de bezoekers

    foto's staan op FB en in de gallerij ;)


    das wel handig he :p hebbe zelf de kodak bekans nie bove gehaald heb jij fotos gemaakt. Btw effe tussen door die west vlamingen met hunne peugot denk k waar da ge met krijt op moogt tekene :p was wel vies te gek nog nooit gezien + effe met die manne gepraat klag in een deuk vant lache :D
    2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 5000 rpm 5600 rpm VTEC KICKS IN :D
    Avatar gebruiker
    winters
    K24 Poster
     
    Berichten: 914
    Geregistreerd: di 06 sep 2011, 21:17
    Woonplaats: kleine-brogel
    my honda: del sol vti
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Sqarzz » zo 15 apr 2012, 20:40

    dat was wel een cool idee ja
    maar het was wel spijitg genoeg wel een afschuwelijk groen
    waar een wil is, is een weg om gas op te geven
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Sqarzz
    D15 Poster
     
    Berichten: 120
    Geregistreerd: ma 08 aug 2011, 12:30
    Woonplaats: Bxl
    my honda: Civic EJ9 1.4
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor winters » zo 15 apr 2012, 20:42

    Sqarzz schreef:dat was wel een cool idee ja
    maar het was wel spijitg genoeg wel een afschuwelijk groen


    da was speciale lak anders pakte da krijt nie op die verf. en hun zeide ik quote "this niet zo duur ma 600 euro per pot. En met 2 potte komde toe" :lol: :dom: tog toffe gaste :D
    2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 5000 rpm 5600 rpm VTEC KICKS IN :D
    Avatar gebruiker
    winters
    K24 Poster
     
    Berichten: 914
    Geregistreerd: di 06 sep 2011, 21:17
    Woonplaats: kleine-brogel
    my honda: del sol vti
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten