Race Wars 15 april 2012

Praat hier na over meetings

Re: Race Wars 15 april 2012

Berichtdoor krissedc2 » di 17 apr 2012, 11:50

VRX schreef:Informeer eerst maar eens wat het kost om het circuit een hele dag volledig af te huren ;)
Hou u dan maar eens een jaar bezig met zoiets te organiseren..

En kom dàn nog maar eens zeggen dat €12 veel is.

En voor de zekerheid; ik heb NIX met de organisatie te maken, en ik heb véél punten gezien die beter kunnen...maar commentaar geven is makkelijk hé ;)


ik weet ni zeker wie da organiseert....ik denk da zolder da zelf organiseert samen met race wars, deels reclame en gebruik terrein....dus ik denk ni da ze da echt moeten afhuren hoor. alle kramen van eten/drinken/wafels/snoep waren van het circuit zelf dus die staan daar altijd ,denk da ze eerder van een vergoeding spreken dan van "huren". denk dat voor de rest vant jaar redelijk kalm is in zolder....
dus ja, 12,5 euro de kop is veel.
pas op he, ik vond het de moeite waard, ma een meeting als HCB is toch sfeervoller ze :goed:

BTW, ze gaan da ni blijven organiseren moest da genen big business zijn he....met alle respect naar danny toe!! :goed: ma ni iedereen is zo gek om zoveel moeite in zijn hobby te steken voor nen appel en een ei en mss wa brood :teehee:
krissedc2
B20 Poster
 
Berichten: 572
Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
Woonplaats: wetteren
my honda: dc2
Advertenties:



  • Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor jonas (R-garage) » di 17 apr 2012, 12:02

    hier hebde het serieus mis ze ,dat terrein moet je afhuren ..en de stands staan daar niet altijd special georganiseerd door IMT en nick organisator van tuning salon mechellen .den bevers met zen hamburgers word op verzoek uitgenodigt op zo een evenement ,anders zou er niets te eten zijn voor vele buiten dat duur restoke van zolder zelf..dus 12.50 ofzo is niet te duur !
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Jdm_Whore » di 17 apr 2012, 12:03

    faantje schreef:deze crx bedoel je wrs? heeft snel b16b blokje erin, is er in assen en zandvoort ook altijd :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7WDzqSnB ... re=related


    Ik vroeg me al af wat daarin lag.. Nice 8-) Mooie cijfers voor een B16b!
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor VRX » di 17 apr 2012, 12:08

    krissedc2 schreef:
    VRX schreef:Informeer eerst maar eens wat het kost om het circuit een hele dag volledig af te huren ;)
    Hou u dan maar eens een jaar bezig met zoiets te organiseren..

    En kom dàn nog maar eens zeggen dat €12 veel is.

    En voor de zekerheid; ik heb NIX met de organisatie te maken, en ik heb véél punten gezien die beter kunnen...maar commentaar geven is makkelijk hé ;)


    ik weet ni zeker wie da organiseert....ik denk da zolder da zelf organiseert samen met race wars, deels reclame en gebruik terrein....dus ik denk ni da ze da echt moeten afhuren hoor. alle kramen van eten/drinken/wafels/snoep waren van het circuit zelf dus die staan daar altijd ,denk da ze eerder van een vergoeding spreken dan van "huren". denk dat voor de rest vant jaar redelijk kalm is in zolder....
    dus ja, 12,5 euro de kop is veel.
    pas op he, ik vond het de moeite waard, ma een meeting als HCB is toch sfeervoller ze :goed:

    BTW, ze gaan da ni blijven organiseren moest da genen big business zijn he....met alle respect naar danny toe!! :goed: ma ni iedereen is zo gek om zoveel moeite in zijn hobby te steken voor nen appel en een ei en mss wa brood :teehee:


    Informeer u eerst maar eens tegoei voor ge in discussie gaat :lol:
    Als ge weet welke budgetten hiermee gemoeid gaan (voor €10000 krijg ge het circuit NIET afgehuurd ;) ) dan krijgt ge plots wel wa meer respect voor de organisatie ;)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Del_Sol » di 17 apr 2012, 12:45

    jonas (R-garage) schreef:hier hebde het serieus mis ze ,dat terrein moet je afhuren ..en de stands staan daar niet altijd special georganiseerd door IMT en nick organisator van tuning salon mechellen .den bevers met zen hamburgers word op verzoek uitgenodigt op zo een evenement ,anders zou er niets te eten zijn voor vele buiten dat duur restoke van zolder zelf..dus 12.50 ofzo is niet te duur !


    Ok maar als er 3000 man komt aan 12€ de man 36000€ inkomsten alleen al. Sponsering ook nog eens, (redbull, jim, coca cola, ...) die staan ook ni gratis op de site, flyers en affiches he. Kga ni zegge da zoiets organiseren ni veel kost en veel moeite is, maar ben der zeker van da ze toch goed verdiend zullen hebben. Wat hun gegund is. Ma 4€ voor nen ''stomme'' hamburger is ook ni bepaald ne schappelijke prijs hoor, maar geen last van gehad had men eten mee. Als ge is begint te rekenen is het toch een kostelijk dagje; 24€ voor 2 inkom, ge drinkt elk 3 keer nog is 25€ ge eet elk een hamburger en een pak friet, 14€? Dan zit ge al aan een goei 65€. Maar ja alst niks mag kosten blijft men beter thuis.
    _______________
    Bmw E36 '93 sold
    Honda Del Sol '97
    Avatar gebruiker
    Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 53
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 21:01
    my honda: del sol
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor dom » di 17 apr 2012, 13:59

    bwaa zo ene keer int jaar kan dat er wel af heh.

    Das zoals mensen die naar Festivals gaan.
    Gaat is 3 dagen naar DAT Werchter-gedoe, combiticket, daar eten en drinken op de wei, T-shirt kopen
    hoeveel honderden euro's zijde dan kwijt?


    ps: Eeeene met al dat geld dat mensen hier in hun ottoos steken.. die 50-60 ballen voor Race Wars kan er wel af zeker :D
    Avatar gebruiker
    dom
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2561
    Geregistreerd: zo 17 okt 2010, 19:16
    Woonplaats: Deurne
    my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor pistonhead » di 17 apr 2012, 14:34

    De beste stuurlui staan aan wal :lol:
    Als 12 euro al te veel is,amaai hoeveel spendeerde dan als ge weg gaat in't weekend misschien :?: :mrgreen:
    Avatar gebruiker
    pistonhead
    H22 Poster
     
    Berichten: 676
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 23:50
    my honda: FK8
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor JorisL » di 17 apr 2012, 16:13

    makker zijn foto's op facebook
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3699216363761.167092.1375974973&type=1
    Afbeelding

    ikzelf heb er eigenlijk geen genomen
    AfbeeldingAfbeelding
    ‎"If you love driving, then you are a racer! And if you are a racer, then you should be proud of your skills!" << Initial D >>
    Avatar gebruiker
    JorisL
    B16 Poster
     
    Berichten: 334
    Geregistreerd: do 21 apr 2011, 10:52
    Woonplaats: Oosterzele
    my honda: Civic Coupe EJ6
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor black_civic » di 17 apr 2012, 17:28

    niemand filmpjes van de sprints?
    black_civic
    B20 Poster
     
    Berichten: 516
    Geregistreerd: vr 25 jun 2010, 18:35
    my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor krissedc2 » di 17 apr 2012, 18:03

    @ VRX : is totaal ni slecht bedoelt he :D , daarvoor da ik in elke zin "ik denk" gebruikt heb....en discussiëren? :dom:

    ik vind da persoonlijk veel geld, ge moet u is voorstelle da gij ne zoon hebt van 14 jaar die daarnaartoe wilt, en ge hebt een dochter van 8...en zonder vrouw hebt ge natuurlijk geen kinderen dus das 50€ !alleen inkom....natuurlijk die gasten die zien een hamburgerkraam en ze willen nen hamburger.
    NU is da broodje toch zo droog da ge dorst hebt....dan gaat ge naar de sprints gaan kijken en wa zien u gasten?? E SNOEPKRAAM :o aan 1.65€/100gr :lol:
    en as ge geluk hebt dan zien u gaste het wafelkraam ni staan :D

    rekent da maar keer uit.... :zot: zonder heen en weer rijden dan nog is...dan moete toch gewoon zeggen da ge veel geld kwijt zijt ver wa auto's te zien neen?

    Ik moet wel toegeven das als ge da der inderdaad ni ver over hebt da ge u moe opsluite in u kot :lol:
    langs den andere kant, gaan ze daar zeker een mooi centje aan overhoude...
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor bjorn HX » di 17 apr 2012, 18:56

    Avatar gebruiker
    bjorn HX
    Camino user
     
    Berichten: 29
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:31
    Woonplaats: genk
    my honda: 6th gen
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Massi » di 17 apr 2012, 23:25

    ik von het ne leuke dag op race wars, big j da paar man afgedroogt had met die jeep :lol:
    heel die trubine stil as em die skyline pakte en ik lachte as zot :D
    ma wa ik dus straf vind, zelfs hier lees ik crx blok opgeblaze :shock: en da zeide ze mij ook, maar sommige kenne geen verschil met civic of crx blijkbaar :no:
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor hondamus » wo 18 apr 2012, 00:06

    Massi schreef:ik von het ne leuke dag op race wars, big j da paar man afgedroogt had met die jeep :lol:
    heel die trubine stil as em die skyline pakte en ik lachte as zot :D
    ma wa ik dus straf vind, zelfs hier lees ik crx blok opgeblaze :shock: en da zeide ze mij ook, maar sommige kenne geen verschil met civic of crx blijkbaar :no:


    :lol: :lol: :lol: opgeblaze :lol: :lol: :lol: geblazen wel maar niet opgeblazen :lol: nee vandaag civic bekeken en het zijn mijn lagers en een geluk dat ik op tijd alles door had want alles valt zeer goed mee nu enkel nog eens de krukas binnen doen om te laten op meten.... rede van de braak is ook achterhaald. Dus ik hoop dat hij het nu wat langer dan 2000km uithoud
    Avatar gebruiker
    hondamus
    Camino user
     
    Berichten: 45
    Geregistreerd: za 24 dec 2011, 10:08
    my honda: ee9
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor Massi » wo 18 apr 2012, 09:15

    hondamus schreef:
    Massi schreef:ik von het ne leuke dag op race wars, big j da paar man afgedroogt had met die jeep :lol:
    heel die trubine stil as em die skyline pakte en ik lachte as zot :D
    ma wa ik dus straf vind, zelfs hier lees ik crx blok opgeblaze :shock: en da zeide ze mij ook, maar sommige kenne geen verschil met civic of crx blijkbaar :no:


    :lol: :lol: :lol: opgeblaze :lol: :lol: :lol: geblazen wel maar niet opgeblazen :lol: nee vandaag civic bekeken en het zijn mijn lagers en een geluk dat ik op tijd alles door had want alles valt zeer goed mee nu enkel nog eens de krukas binnen doen om te laten op meten.... rede van de braak is ook achterhaald. Dus ik hoop dat hij het nu wat langer dan 2000km uithoud


    weet ik sjoerd :D maar sommige hun woorde toch e, ergste was crx terwijl het een civic was. en zoals ge zegt, komt allema terug goe in orde e. amai man uw civic vlamde als zot, das eentje waar ik mijn sub voor zou inruile ze :mrgreen: :love:
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Race Wars 15 april 2012

    Berichtdoor muts » wo 18 apr 2012, 11:57

    filmpje op youtube "Race Wars 2012 ZOLDER.wmv" crx op 5.38 om verdere verwarring tegen te gaan :)
    Avatar gebruiker
    muts
    D17 Poster
     
    Berichten: 296
    Geregistreerd: za 22 okt 2011, 23:55
    Woonplaats: vl-brabant
    my honda: s14a
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast