mariow schreef:Ge had zoizo 2 rondes kunne rijde ze
tis pas Na den eerste da ge het ziet he die zwarte vlag
Das juist, maja.. morge den twinloop hale, dan ist gezever gedaan
mariow schreef:Ge had zoizo 2 rondes kunne rijde ze
tis pas Na den eerste da ge het ziet he die zwarte vlag
Pink Danny schreef:en den jersey wel eens gek zien doen aan de eerste chicane voor de sacramentsheuvel.
Pink Danny schreef:Ik heb me ook goe geamuseerd , al heb de nsx ni durven riskeren op die gladde baan. Ik heb er geen spijt van dat er weer ne schadevrije nsx in de garage staat voor de mooiere dagen die eraankomen.
Vrijrijden met teg-art was fenomenaal. Man gij gaat hard...
Geef mij nen integra met 10 pk meer en dezelfde banden , dan volg ik u nog ni man. You've got balls.
Super bedankt davy.
Veel slippers gezien , en gelukkig ni teveel honda's. Enkel ne rode sol , en den jersey wel eens gek zien doen aan de eerste chicane voor de sacramentsheuvel. De rest allemaal german cars. En vooral de RWD's dan.
Benieuwd naar pic's en filmkes...
Volgend jaar schrijf ik in met nen ee8 denk ik zenne , als't elk jaar moet regenen daar.
Goosse schreef:ook terug. 'k vond het wel tof van de organisatie dat Honda Club Belgium volledige voorrang heeft gekregen bij het verdelen van de transponders. Tijdens het rijden zelf was het wel goed uitkijken met het spekgladde wegdek, en een paar chauffeurs die duidelijk totaal geen ervaring hadden (zoals een bepaalde zwarte BMW M5). In de namiddag redelijk snel een zwarte vlag gekregen voor teveel Db's. Raar eigenlijk, in deze setup heb ik dit jaar al enkele trackdays gedaan, en daar heb ik het nog nooit mee gemaakt.
GDM AUTOPARTS schreef:da's normaal Hans, met de koude en de vochtigheid blijft het geluid laag bij de grond hangen en dan scheelt het soms 2 tot 3 db's ivm een zonnige dag en dat heb je vandaag ondervonden.moest de zon geschenen hebben had je dit niet gehad
Machiel schreef:Iemand al foto's gezien/gespot?
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten