1/4 mile Brustem

Praat hier na over meetings

1/4 mile Brustem

Berichtdoor Jdm_Whore » zo 25 apr 2010, 16:09

Niemand van hier daar geweest vandaag?

Het was maar zwak vind ik, amper volk naar komen zien, en hoop en al 15-20 auto's die wat zaten te sprinten..

De bende Nederlanders/Jamaicanen met hun tweewielers zorgden wel voor een mooie extra :goed:

Goed dat onder de weinige auto's de japanners goed vertegenwoordigd waren met de gt-four, r33, r34, sti's etc..

Better luck next time abc ;)
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
Avatar gebruiker
Jdm_Whore
HCB Veteraan
 
Berichten: 1863
Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
my honda: CL7 & EK4
Advertenties:



  • Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor ludo » zo 25 apr 2010, 17:06

    Jdm_Whore schreef:Niemand van hier daar geweest vandaag?

    Het was maar zwak vind ik, amper volk naar komen zien, en hoop en al 15-20 auto's die wat zaten te sprinten..

    De bende Nederlanders/Jamaicanen met hun tweewielers zorgden wel voor een mooie extra :goed:

    Goed dat onder de weinige auto's de japanners goed vertegenwoordigd waren met de gt-four, r33, r34, sti's etc..

    Better luck next time abc ;)


    wist zelf niet dat het meeting was vandaag
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ludo
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:15
    Woonplaats: sint pieters leeuw
    my honda: eg 6
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Pink Danny » zo 25 apr 2010, 17:37

    meeting is da ook ni echt. ABC wil je gewoon de kans geven , om nog een paar keer per jaar 'legaal' te laten sprinten , op de effectieve 100 meter.

    Doelbewust gaat dit telkens door met minder dan 800 wagens. Het kost vanaf nu ook 100€ per dag , waarvoor je de hele dag = lees : 30 keer als je wil , kan sprinten.

    terwijl je vroeger voor 15€ in de gloeiend hete rij stond aan te schuiven , om met geluk 3 keer op een dag te kunnen. ;)

    100€ is ni niks , maar als je uitrekent wat je dan krijgt die dag............... :goed:
    De volgende is op 25 mei , en je moet wel vooraf inschrijven op de site van brustembase. ;)
    Zo kunnen ze bijhouden dat er niet teveel piloten komen , om iedereen de garantie te geven dat ie heel veel kan sprinten.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Jdm_Whore » zo 25 apr 2010, 18:00

    Yep das begrijpelijk..

    Maar vandaag was het toch echt té kalm ze ;)

    Namiddag kwamen ze al rond met het voorstel om mensen voor de helft van de prijs te laten sprinten, zegt genoeg lijkt me :!:

    Blijft een mooi initiatief natuurlijk, en kga er sowieso naartoe blijven gaan :!:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor DC2 » zo 25 apr 2010, 19:12

    Ik ben gaan kijken, was wel lachen. Die enkele wat 100€ bedtaald hadde moesten telkens tegen dezelfde wagens of hunzelf rijden :lol:
    Vraag dan €25 en de opkomst is x10...
    DC2
    Camino user
     
    Berichten: 45
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 03:20
    my honda: ITR
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Machiel » ma 26 apr 2010, 09:42

    Ik ben ook nog even gaan kijken, ik vond het ook zwaar tegenvallen... ben toen maar doorgereden naar de nurburgring :P
    MFrame Autosport
    Machiel
    B18 Poster
     
    Berichten: 488
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:39
    Woonplaats: Hulst
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Jdm_Whore » ma 26 apr 2010, 09:51

    Machiel schreef:Ik ben ook nog even gaan kijken, ik vond het ook zwaar tegenvallen... ben toen maar doorgereden naar de nurburgring :P


    Had ik dat geweten :mrgreen:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Geuns » ma 26 apr 2010, 13:36

    ben ook gaan kijken, maar kvond het gene vette. Diene eclipse bleef er wel in geloven :lol:

    voor de rest vond ik da kartje wel extreem cool.
    Avatar gebruiker
    Geuns
    H22 Poster
     
    Berichten: 675
    Geregistreerd: di 30 maart 2010, 13:10
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Jdm_Whore » ma 26 apr 2010, 14:03

    Geuns schreef:ben ook gaan kijken, maar kvond het gene vette. Diene eclipse bleef er wel in geloven :lol:

    voor de rest vond ik da kartje wel extreem cool.



    die eclipse was idd funny :D

    spijtig dat de kart continu problemen met schakelen had :!:

    de quad met turbo niet gezien?

    ding bleef zelfs in derde en vierde versnelling nog uitbreken en omhoog gaan :shock:

    heeft spijtig genoeg enkel voormiddag, en maar een paar keer getrokken..

    iemand enig idee van het vermogen van de golf 5 gti? leek me geen standaard ding meer..
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor DC2 » ma 26 apr 2010, 14:40

    Jdm_Whore schreef:
    Geuns schreef:ben ook gaan kijken, maar kvond het gene vette. Diene eclipse bleef er wel in geloven :lol:

    voor de rest vond ik da kartje wel extreem cool.



    die eclipse was idd funny :D

    spijtig dat de kart continu problemen met schakelen had :!:

    de quad met turbo niet gezien?
    posting.php?mode=quote&f=22&p=4692#
    ding bleef zelfs in derde en vierde versnelling nog uitbreken en omhoog gaan :shock:

    heeft spijtig genoeg enkel voormiddag, en maar een paar keer getrokken..

    iemand enig idee van het vermogen van de golf 5 gti? leek me geen standaard ding meer..


    340 pk als ik me niet vergis
    ;)
    DC2
    Camino user
     
    Berichten: 45
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 03:20
    my honda: ITR
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor dentette » ma 26 apr 2010, 18:24

    had nog telefoon gehad om te komen maar was belet anders was ik wel eens afgekomen
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor Becky » ma 26 apr 2010, 18:52

    ja ben gaan kijken maar het was idd geen vette :S ja spijtig da je ni kon dentette :)
    Avatar gebruiker
    Becky
    Camino user
     
    Berichten: 37
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 19:31
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor dentette » ma 26 apr 2010, 19:17

    Becky schreef:ja ben gaan kijken maar het was idd geen vette :S ja spijtig da je ni kon dentette :)

    ja ik zat in plankendael met 12 kindere :oops:
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Re: 1/4 mile Brustem

    Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 17 mei 2010, 21:30

    Beste dragracers,
    Verleden zondag 16 mei 2010, hebben we een test en tune gereden op het vliegveld Brustem België.
    Dit was eigenlijk voornamelijk een drag race, maar er zijn toch enkele mensen uit de streetrace wereld komen kijken en rijden, met vele goede reacties over de baan.
    Wij hebben alles eens perfect laten vegen en dit zal ook altijd gebeuren voor ieder event. De kleine veegwagen blijft ook tijdens de race aanwezig.
    Het blijkt nu dat na de burns eigenlijk weinig of geen grind los komt.
    Mits rubber trekken en zeker sprayen zal er een goede mogelijkheid zijn, om grip te krijgen.
    We zijn steeds op zoek naar oud dragbanden & slicks.
    In het verleden zijn er wat problemen geweest met vergunning en afgelaste data.
    Maar vandaag hebben we 3 dragrace weekends voor test en tune die vastliggen. Belangrijk om weten is dat er tijdens deze evenementen geen geluidslimiet geldt!!
    We hebben nog 6 run for fun met geluid limiet, maar er kunnen altijd enkele dragster testen.
    Tijdens de weekends is het tereein toegankelijk vanaf zaterdag ochtend.
    De prijs is 120euro per dag en 145euro per weekend, bij voorinschrijving geldig mits betaling op voorhand.
    Aan de kassa zijn de prijzen 145 euro per dag en 195 euro per weekend
    Dit lijkt misschien niet goedkoop, maar zelfs aan dit bedrag blijft het voor de organisatie zeer moeilijk om uit de kosten te komen. We willen dan ook benadrukken dat we deze weekends in de eerste plaats organiseren voor de rijders. We willen een een locatie bieden dichter bij de deur. Uit verschillende hoeken hebben we al opgevangen dat, na het wegvallen van bepaalde locaties en de strenge beperkingen bij andere, er behoefte is aan een dragloactie als die in Brustem.
    Dit is een opstart jaar met zicht op 2011, als we nu samen eraan werken, ik de baan en de vergunning, jullie de cars en volgend jaar misschien terug publiek. Dan kunnen we het inschrijvingsgeld verlagen.
    Indien dit jaar geen rijders komen opdagen, blijkt dat er volgend jaar geen behoefte is voor een test en tune in België, dan moeten we iets anders doen en wordt er niet meer gedragracet.
    Reserveren kan via de site www.brustembase.eu
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:


    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast