Showoff Imports

Praat hier na over meetings

Re: Showoff Imports

Berichtdoor Keybus » do 07 jul 2011, 23:50

dentette schreef:als al de "leden" van hcb nu 5€uitlegge bij uwe verjaardag
dan kunde toch al naar antwerpen gaan denk ik he ,),),)

Hahaah :mrgreen:
Dieje groene mokt presies grellig lawaai :D
Avatar gebruiker
Keybus
H23 Poster
 
Berichten: 754
Geregistreerd: wo 26 jan 2011, 15:10
Woonplaats: Wuustwezel, Be
my honda: CL7
Advertenties:



  • Re: Showoff Imports

    Berichtdoor showoffimports.nl » vr 08 jul 2011, 09:13

    Het Showoff Tuning Festival 2011 zit er weer op, alles is weer opgeruimd en we komen zo langzaam met de werkzaamheden ook weer helemaal bij. Zoals gehoopt waren de weergoden ons dit jaar gunstig gezind. Vooral de zondag mochten we niet klagen en denk dat menigeen zijn hoofdje heeft verbrand.
    Ik denk dat we kunnen terugkijken op weer geslaagd weekend. De zaterdag was het wat rustig met zo'n 300 auto's, dit was dan ook een mooie dag voor de "koopjesjagers" onder ons. De zondag daarin tegen stond bol van de show, met zo'n 800 auto's was het dan ook behoorlijk druk. Gezellig druk!!
    Over het hele weekend zijn er ongeveer 130 flessen frisdrank doorheen gegaan, 50 liter koffie en thee en ontelbaar veel hamburgers, hotdogs en broodjes shoarma. Jullie hebben goed je best gedaan!
    We hebben her en der al wat reacties op de diverse fora voorbij zien komen en gelukkig was dat overwegend positief, met de op-en aanmerkingen proberen we ook zeker wat te doen voor volgend jaar.

    Rest mij niet meer dan iedereen namens Team Showoff Imports en alle vrijwilligers van harte te bedanken voor jullie komst!!!!!!!!

    Een kleine selectie van foto's, de rest kunnen jullie hier bekijken.
    STF 2011

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    showoffimports.nl
    D16 Poster
     
    Berichten: 161
    Geregistreerd: ma 02 aug 2010, 08:55
    my honda: Integra dc5
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten