Dyno day

Praat hier na over meetings

Dyno day

Berichtdoor Massi » za 25 jun 2011, 18:16

we kunen beter hier verder poste e manne 8-)
manne die vandaag geweest hemme kunne hier hun ding zegge en mee dele met de rest zo da die ook ewa meer begrijpe en zien.
ik zelf ni op de bank gegaan, kwas te plat om me mijne ep te gaan en as ik daar dan ston dikke spijt er van e :oops:
"If In Doubt,Flat Out"
Avatar gebruiker
Massi
HCB Veteraan
 
Berichten: 2867
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
my honda: trotinette
Advertenties:



  • Re: Dyno day

    Berichtdoor Connix » za 25 jun 2011, 18:24

    Massi schreef:we kunen beter hier verder poste e manne 8-)
    manne die vandaag geweest hemme kunne hier hun ding zegge en mee dele met de rest zo da die ook ewa meer begrijpe en zien.
    ik zelf ni op de bank gegaan, kwas te plat om me mijne ep te gaan en as ik daar dan ston dikke spijt er van e :oops:


    ff offtopic: volgende keer dan e massi, dan zalk wss wel meegaan ;)

    :backot:
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor pistonhead » za 25 jun 2011, 18:30

    Was een tof dagske,en ook nekeer de H2motor van Exztra motorsport mogen zien draaien op de motortestbank :goed:
    deze dus


    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    pistonhead
    H22 Poster
     
    Berichten: 676
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 23:50
    my honda: FK8
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor kenny_tmt » za 25 jun 2011, 18:33

    Ja ik heb dus 126.9 pk gehaald op de krukas en 139nm koppel.

    Nu blijkt uit de A/F meting die tijdens de dyno is gedaan dat ik echt extreem arm afgesteld sta tot gevaarlijk toe =(! Nu ga ik bekerom terug contacteren om dit op te lossen. Na deze afstelling zou ik graag terug een dyno door voor de resultaten te vergelijken. Ben wel wat teleurgesteld door deze mapping en had gehoopt op een 135pk wat normaal met een goede mapping volledig haalbaar moet zijn.

    Ben van stock een 22pk gestegen dus echt klagen mag ik ook weer niet lol!
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor stormsman » za 25 jun 2011, 18:45

    spijtig da ik zo laat ben toegekomen, want het was een gezellige boel ginder!

    @kenny, hopelijk komt de map rap in orde.
    stormsman
    D16 Poster
     
    Berichten: 164
    Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 17:02
    my honda: mr2 ;-)
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Massi » za 25 jun 2011, 18:48

    ik wou ook da ik vroeger was gekome ma kmoest na de winkel in opglabeek e.
    ja kenny klage hedde idd ni ma tmoe meer zijn zele, tis raar ma das ook afgestelt op de baan en kunt is vrage om op de bank kome te doen e.
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Nasty » za 25 jun 2011, 19:45

    kenny_tmt schreef:Ja ik heb dus 126.9 pk gehaald op de krukas en 139nm koppel.



    Sorry maatje, maar dan vind ik die 7,2 naar de 100 compleet niet kloppen! Een vinnige EK4 gaat naar de 100 in 6,9 tot 7,2, dus met 126pk haal je dit nooit! Een standaard esi (d16z6) gaat naar de 100 in 8,1 tot 8,6 dus die 7,2... sorry hoor ;)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Jdm_Whore » za 25 jun 2011, 19:49

    We need more numbers! :D

    En inderdaad :denk: Sommigen van die G-tech tijden heb ik altijd al vrij optimistisch gevonden :lol: (niet alleen in dit geval)
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor kenny_tmt » za 25 jun 2011, 19:58

    Nasty schreef:
    kenny_tmt schreef:Ja ik heb dus 126.9 pk gehaald op de krukas en 139nm koppel.



    Sorry maatje, maar dan vind ik die 7,2 naar de 100 compleet niet kloppen! Een vinnige EK4 gaat naar de 100 in 6,9 tot 7,2, dus met 126pk haal je dit nooit! Een standaard esi (d16z6) gaat naar de 100 in 8,1 tot 8,6 dus die 7,2... sorry hoor ;)



    Hier kan je niet op uitgaan aangezien deze tijden gereden zijn voor de afstelling van Bekerom wanneer ik op een stock p28 gereden heb :). Dus of terwijl is de Gtech volledig fout(alhoewel dit 2x getest is) en dan zijn iedereen zijn tijden fout die hier met deze gtecht getest hebben of terwijl is de afstelling van Bekerom volledig fout(wat ook effectief is). Voor deze afstelling konden er ook esi's die nu rond de 130pk gebankt hebben mij niet volgen...
    Ik heb ook maar de tijden die toen de gtech mij gegeven hebben dus als deze liegen lieg ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die deze tijden gezien hebben op de gtech dus hier ga ik zieker niet om liegen.
    Groetjes
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Jorre » za 25 jun 2011, 20:49

    twas een heel gezellige boel daar idd,zelf heb ik 131.6pk op de krukus en 143.5Nm koppel maar uit mijn a/f blijkt dus ook dat die nogal naar de arme kant is maar ni zo slecht als bij kenny zijne,bij inter werd verteld dachtk dat die 30 procent rijker mocht dus das nogal veel....
    Don't worry kenny we halen m wel na hier veu da recht te zette :D
    *Supatune Garage*
    Avatar gebruiker
    Jorre
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1137
    Geregistreerd: ma 17 jan 2011, 21:48
    my honda: Civic EJ2 + EG4
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Nasty » za 25 jun 2011, 20:53

    kenny_tmt schreef:
    Nasty schreef:
    kenny_tmt schreef:Ja ik heb dus 126.9 pk gehaald op de krukas en 139nm koppel.



    Sorry maatje, maar dan vind ik die 7,2 naar de 100 compleet niet kloppen! Een vinnige EK4 gaat naar de 100 in 6,9 tot 7,2, dus met 126pk haal je dit nooit! Een standaard esi (d16z6) gaat naar de 100 in 8,1 tot 8,6 dus die 7,2... sorry hoor ;)



    Hier kan je niet op uitgaan aangezien deze tijden gereden zijn voor de afstelling van Bekerom wanneer ik op een stock p28 gereden heb :). Dus of terwijl is de Gtech volledig fout(alhoewel dit 2x getest is) en dan zijn iedereen zijn tijden fout die hier met deze gtecht getest hebben of terwijl is de afstelling van Bekerom volledig fout(wat ook effectief is). Voor deze afstelling konden er ook esi's die nu rond de 130pk gebankt hebben mij niet volgen...
    Ik heb ook maar de tijden die toen de gtech mij gegeven hebben dus als deze liegen lieg ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die deze tijden gezien hebben op de gtech dus hier ga ik zieker niet om liegen.
    Groetjes


    Geen probleem. Als je de volgende drag/sprint ongeveer gelijk blijft met een stock EK4 klopt de gtech :mrgreen:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor kenny_tmt » za 25 jun 2011, 20:59

    Nasty schreef:
    kenny_tmt schreef:
    Nasty schreef:
    kenny_tmt schreef:Ja ik heb dus 126.9 pk gehaald op de krukas en 139nm koppel.



    Sorry maatje, maar dan vind ik die 7,2 naar de 100 compleet niet kloppen! Een vinnige EK4 gaat naar de 100 in 6,9 tot 7,2, dus met 126pk haal je dit nooit! Een standaard esi (d16z6) gaat naar de 100 in 8,1 tot 8,6 dus die 7,2... sorry hoor ;)



    Hier kan je niet op uitgaan aangezien deze tijden gereden zijn voor de afstelling van Bekerom wanneer ik op een stock p28 gereden heb :). Dus of terwijl is de Gtech volledig fout(alhoewel dit 2x getest is) en dan zijn iedereen zijn tijden fout die hier met deze gtecht getest hebben of terwijl is de afstelling van Bekerom volledig fout(wat ook effectief is). Voor deze afstelling konden er ook esi's die nu rond de 130pk gebankt hebben mij niet volgen...
    Ik heb ook maar de tijden die toen de gtech mij gegeven hebben dus als deze liegen lieg ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die deze tijden gezien hebben op de gtech dus hier ga ik zieker niet om liegen.
    Groetjes


    Geen probleem. Als je de volgende drag/sprint ongeveer gelijk blijft met een stock EK4 klopt de gtech :mrgreen:


    Héhé idd, nu ik heb het deze middag er ook nog over gehad met de mensen die aanwezig waren op de dynoday dat ik niet geloof in 100% correcte waardes van een gtech... Net al even correct als mijn momentele mapping! Ik ben echt serieus aan het denken om momenteel terug een stock p28 te steken tot bekerom terug is langs geweest! En van mijn mapping kan ik echt nix aan uit dat deze er zo sterk naast zit :S. Maja we lossen dit wel netjes op :D
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Jersey » za 25 jun 2011, 21:56

    Ik vond het wel een plezant dagske.. Ma khad wa tegenslag met men uitslag wa mij betreft.. Ik kwam uit op 98,5pk.. Terwijl ik voor de intakeswap 107,2 pk had bij r& ws.. En mijn motor loopt veel te rijk.. Dusja.. kweet niet echt wat ik ervan moet denken.. :(
    Avatar gebruiker
    Jersey
    B20 Poster
     
    Berichten: 545
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:51
    Woonplaats: Vilvoorde
    my honda: Geen
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Jorre » za 25 jun 2011, 22:54

    dagge een te schoon papierken hebt meegekregen bij rw&s denkek eerlek gezegd,asge zie wie en mee watte ze daar op de bank komen staan en de kennis van hondamotoren dasse daar hebben vindk eigelijk al veel zeggen....
    *Supatune Garage*
    Avatar gebruiker
    Jorre
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1137
    Geregistreerd: ma 17 jan 2011, 21:48
    my honda: Civic EJ2 + EG4
    Advertenties:

    Re: Dyno day

    Berichtdoor Massi » za 25 jun 2011, 23:00

    ik hem int verlede ervaringe gehad met r&ws bank en toen loog die, ik vermelde het elders en daar ook.
    ma jersey kvin het raar uwe echt te rijk staat en das helema ni goed, ma we kome er wel makker :goed:
    kenny zijne voor de afstelling was echt fast en ik hem kenny nimee gezien sinds die gemapt is en ik weet echt ni hoe em nu gaat, maar asl em belde en zei em die pk's had schrok ik want ik verwachte me aan meer !!
    hij heeft tege ne maat gerede dat 156pk had en houde em goed bij maar dit was voor de afstelling!!
    as kenny dees leest mag em echt nog is kome gtech rijde want ik wil het zelf zien hoe em nu gaat.
    het rare is gewoon al die door bekerom zijn egdaan ineens slecht gaan :denk: erges zit het probleem e manne
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten