Japfest 2014

Praat hier na over meetings

Japfest 2014

Berichtdoor Solleke » ma 26 mei 2014, 00:16

Terug van een dagske Japfest.
Clubs gingen veel beter geregeld zijn dan Hondafest, maar de realiteit was anders.
Honda Club Belgium gewoon vergeten in te delen waardoor we uiteindelijk een plek toegewezen kregen buiten het terrein...

Ook binnen was het redelijk rommelig vond ik, maar wel een enorme opkomst. Zelf was ik er niet op Hondafest en kan enkel vergelijken met Racewars en kon wel zeggen dat de kwaliteit van de wagens wel enorm hoog was, vele minder marginaliteit. (die op Racewars vooral komt van de kanten van vag en psa)

Alhoewel er toch geregeld idioten waren die er een sport van maakten zo luid mogelijk te knallen met hun uitlaat aan de paddocks of door de tunnel, dit met soms kinderen in de buurt :evil:

Goe verbrand wel, eten was pokkeduur (4,5 euro voor een hamburger :? ) maar wel heel veel knappe wagens gezien.
Al is de vraag was het de afstand wel waard. Ik vertrok in Antwerpen en het was 2,5 uur rijden, in principe maar 2 uur maar laatste stuk een half uur file gehad daar er gewoon 1 smalle baan was tot aan het stuk zee en eer je op die baan kwam moest je eerst een rood licht passeren met als gevolg dat het zeer langzaam ging. Op de terugweg uiteraard hetzelfde en was het nog erger. En zeggen dat we relatief laat toekwamen (kwart na 12 ongeveer) door het stemmen en rond 17u al terug huiswaarts trokken.

Uiteindelijk langer in de wagen gezeten dan op de meeting zelf. Als het niet zo ver zou zijn zou ik zeker terugkeren, nu denk ik dat ik pas volgend jaar, maar dat is gewoon door de afstand.
Heen-terug een hele naftbak leeggereden @ super 98, superduur eten + ticket (al een geluk gratis parking en korting via de clubcode) maakte het wel een tripje van 90 euro in totaal. Voor 4 uur naar autokes te kwijlen toch relatief duur.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Solleke
HCB Veteraan
 
Berichten: 1010
Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
Woonplaats: Antwerpen
my honda: FN3/ED4
Advertenties:



  • Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten