The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

Praat hier na over meetings

The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

Berichtdoor Dries » zo 20 okt 2013, 20:19

Hierbij een aantal foto's die ik graag deel met de mede JDM-lovers ;) Ik ben geen prof. fotograaf dus ja er zitten enkele slechte bij, maar toch altijd leuk je auto ergens tussen zien te staan!
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
Dries
D14 Poster
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za 30 maart 2013, 10:17
Woonplaats: West-Vlaanderen
my honda: Civic fk3
Advertenties:



  • Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Nasty » zo 20 okt 2013, 20:27

    Op de terugweg een zwerm van 4 Ep's gezien op de E314. Ik was incognito met de auto van mijn pa.

    Ik weet dat het geweldig is om als jonge gasten in the fast en the furious stijl te cruisen, maar bij de eerste die me nog eens zo afsnijdt om een afrit op te schieten rem ik niet meer!
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Dries » zo 20 okt 2013, 20:31

    Er waren inderdaad enkele mensen bij die niet altijd even verstandig waren... Dat is jammer bij een mooie meeting maar er zullen er jammer genoeg altijd zijn.
    Avatar gebruiker
    Dries
    D14 Poster
     
    Berichten: 50
    Geregistreerd: za 30 maart 2013, 10:17
    Woonplaats: West-Vlaanderen
    my honda: Civic fk3
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor wikkes » zo 20 okt 2013, 20:31

    e314 afrit tielt winge?
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Hc_evo » zo 20 okt 2013, 21:57

    was in orde stonden mooie eg's bij !
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Hc_evo
    D16 Poster
     
    Berichten: 166
    Geregistreerd: zo 31 maart 2013, 11:57
    my honda: civic eg3 dx
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor ThomasDW007 » zo 20 okt 2013, 22:14

    Was leuk en mooie opkomst, was wel weer te verwachten dat enkele nederlandse vrienden de "show moesten stelen" ... :/
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Connix » zo 20 okt 2013, 22:19

    ik moet zeggen, ik ben rond 11 uur daargekomen samen met Thrillseeker met zijne Rx7 FC en de was geen hol te zien. Tegen 3 uur dat wij vertrokken stond daar ineens een pak volk. Khad da volk een pak vroeger verwacht want kheb mij ni de moeite genomen om mijne kodak boven te halen en da zegt al veel over mij. Voor de rest hebben die hollanders die vertrokken sjans dak hun nummerplak ni had voor door te geven want revven op een M&G of meeting, zoek u de definitie der is van op zou ik zeggen. Achteraf las ik dan ook over een paar incidenten weeral. grappig om te lezen, sjanske vor die gasten dak er nimeer was :) kvond et spijtig, khad er meer van verwacht, op een vroeger tijdstip te verstaan. qua foto's te zien ook ziede dezelfde autos ook telkens opnieuw. commentaar dak daarop geef. trekt is wa meer en wa gevarieerd aub, kheb der nog een paar schoon exemplaarkes zien staan waarvan ik mij nu afvraag, waarom hebben die nu geen (of mss 1 of 2) foto's maar, ... nuja de scene in belgie is zwaar naar de klote, kword depressief alsk die filmkes zien van meetings in amerika, DAS pas een scene.

    preek gegeven ;) commentaren mogen via pm (of op facebook) gegeven worden ;) kwil gerust een vriendelijk gesprekske aangaan ;)
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Leplatje » ma 21 okt 2013, 00:11

    Ik vond het geslaagd, zowel de heenweg als de M&G zelf.
    Bewust ook wat langer blijven liggen omdat ik dacht dat het meeste volk daar pas rond de middag zou zijn en ik denk niet dat we veel gemist hebben toen we daar om 13u aankwamen, stond heel wat volk alleszins :goed:

    Terugweg was iets minder door de hevige regen en vooral de aquaplanning, dat onze wegen er zo slecht bij liggen is echt absurd.
    Rechtervak stond bijna blank op bepaalde plaatsen... En dan maar affichekes hangen dat we allemaal doodrijders zijn omdat we eens wat sneller zouden rijden dan toegelaten, de hypocrieten.

    Connix, zoiezo ga je hier de eerstkomende jaren geen scene hebben zoals in de US. Wetten en keuring laten dit hier amper toe en niet iedereen heeft het ervoor over om zijn auto ieder jaar volledig om te bouwen en er bakken geld in te smijten.
    Het draait hier zoiezo ook meer om VAG/cleaned en minder om Japans/performance, mss dat dit mettertijd zal evolueren. Amerika is nu eenmaal bigger en better, die foto's van hun scene is ook het beste van het beste wat je ziet en die mannen rijden met plezier doorheen enkele staten om een grote meeting bij te wonen. En Amerika is groot, dus het aantal supernette projecten is procentueel mss hetzelfde als hier maar in aantal zijn het er uiteraard zoveel meer. Je gaat dan ook nooit sjinkers of slecht afgewerkte projecten zien op zo'n meeting, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Nasty » ma 21 okt 2013, 04:43

    wikkes schreef:e314 afrit tielt winge?


    Nee, was e313 bedoel ik. Weet niet meer welke afrit, waren te verschrokken
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor ThomasDW007 » ma 21 okt 2013, 10:40

    Connix schreef:ik moet zeggen, ik ben rond 11 uur daargekomen samen met Thrillseeker met zijne Rx7 FC en de was geen hol te zien. Tegen 3 uur dat wij vertrokken stond daar ineens een pak volk. Khad da volk een pak vroeger verwacht want kheb mij ni de moeite genomen om mijne kodak boven te halen en da zegt al veel over mij. Voor de rest hebben die hollanders die vertrokken sjans dak hun nummerplak ni had voor door te geven want revven op een M&G of meeting, zoek u de definitie der is van op zou ik zeggen. Achteraf las ik dan ook over een paar incidenten weeral. grappig om te lezen, sjanske vor die gasten dak er nimeer was :) kvond et spijtig, khad er meer van verwacht, op een vroeger tijdstip te verstaan. qua foto's te zien ook ziede dezelfde autos ook telkens opnieuw. commentaar dak daarop geef. trekt is wa meer en wa gevarieerd aub, kheb der nog een paar schoon exemplaarkes zien staan waarvan ik mij nu afvraag, waarom hebben die nu geen (of mss 1 of 2) foto's maar, ... nuja de scene in belgie is zwaar naar de klote, kword depressief alsk die filmkes zien van meetings in amerika, DAS pas een scene.

    preek gegeven ;) commentaren mogen via pm (of op facebook) gegeven worden ;) kwil gerust een vriendelijk gesprekske aangaan ;)


    Keb et duidelijk gezegd op de facebookpage, iedereen is om 10u welkom maar het MEESTE volk wordt pas verwacht rond de middag (net zoals alle andere jaren trouwens!!).
    Na heel uw verhaalke te lezen hebk echt geen zin in een vriendelijk gesprekske -_-. Ofwel verhuist ge naar Amerika ofwel koopte u ne vag é man!
    De japs zijn echt wijd verspreid en moeilijk bij elkaar te krijgen. Ik vond het al een prestatie om er zo veel opnieuw bij elkaar te krijgen :)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor steurske » ma 21 okt 2013, 11:23

    kvondt het toch ne geslaagde dag :) en ne mooie opkomst, alleen spijtig dat zo laat opt jaar is e :p denk ast in de zomer ofzo zou zijn da er vele meer volk is omda er al veel nu in winter modus staan ,
    alleen spijtig van de eikel die stond te revven , wij hadde kindjes bij ons en die durfde de auto nimmer uit
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Eatmydust » ma 21 okt 2013, 11:49

    Connix schreef:ik moet zeggen, ik ben rond 11 uur daargekomen samen met Thrillseeker met zijne Rx7 FC en de was geen hol te zien. Tegen 3 uur dat wij vertrokken stond daar ineens een pak volk. Khad da volk een pak vroeger verwacht want kheb mij ni de moeite genomen om mijne kodak boven te halen en da zegt al veel over mij. Voor de rest hebben die hollanders die vertrokken sjans dak hun nummerplak ni had voor door te geven want revven op een M&G of meeting, zoek u de definitie der is van op zou ik zeggen. Achteraf las ik dan ook over een paar incidenten weeral. grappig om te lezen, sjanske vor die gasten dak er nimeer was :) kvond et spijtig, khad er meer van verwacht, op een vroeger tijdstip te verstaan. qua foto's te zien ook ziede dezelfde autos ook telkens opnieuw. commentaar dak daarop geef. trekt is wa meer en wa gevarieerd aub, kheb der nog een paar schoon exemplaarkes zien staan waarvan ik mij nu afvraag, waarom hebben die nu geen (of mss 1 of 2) foto's maar, ... nuja de scene in belgie is zwaar naar de klote, kword depressief alsk die filmkes zien van meetings in amerika, DAS pas een scene.

    preek gegeven ;) commentaren mogen via pm (of op facebook) gegeven worden ;) kwil gerust een vriendelijk gesprekske aangaan ;)


    Ik, ik, ik,... Afbeelding

    Scene zwaar naar de kloten? Dan moet ge toch die tjoening is uit uw ogen wrijven en deftig rond kijken. Er stond zo goed als het volledige Honda gamma, van EF'kes tot de 2013 modellen. Meerdere Supra's, GTR's , EVO's, Scooby's, een twin turbo 350Z, oudere gen Civic's met K20 swap, full turbo builds... enfin al het Japans pk geweld dat ge u maar kunt inbeelden.
    Dat sommigen ervoor kiezen om voor +600pk te gaan ipv een dakrekske te zetten wil toch niet zeggen dat er niets te zien was :denk:
    Eatmydust
    B16 Poster
     
    Berichten: 398
    Geregistreerd: zo 06 feb 2011, 13:48
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor unleashed civic » ma 21 okt 2013, 13:12

    steurske schreef:kvondt het toch ne geslaagde dag :) en ne mooie opkomst, alleen spijtig dat zo laat opt jaar is e :p denk ast in de zomer ofzo zou zijn da er vele meer volk is omda er al veel nu in winter modus staan ,


    Dat is net het doel van een meet en greet, in de winterperiode.
    Tijdens de zomermaanden zijn er al meer dan genoeg meetings. Om dan nog een meet en greet erbij te zetten, ...
    Vorig jaar was er ook maandelijks een naftpompcrash, deze gaan ook binnenkort terug beginnen denk ik (hoop ik)
    Dat zijn ook altijd leuke m&g
    My Civic Coupé build
    I'd rather lose by a mile because I built my own car,
    then win by an inch because someone else built it for me.
    Your car is your story, so don't let someone else write the book!
    Avatar gebruiker
    unleashed civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1947
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 13:47
    Woonplaats: Willebroek
    my honda: EJ6
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor steurske » ma 21 okt 2013, 14:31

    unleashed civic schreef:
    steurske schreef:kvondt het toch ne geslaagde dag :) en ne mooie opkomst, alleen spijtig dat zo laat opt jaar is e :p denk ast in de zomer ofzo zou zijn da er vele meer volk is omda er al veel nu in winter modus staan ,


    Dat is net het doel van een meet en greet, in de winterperiode.
    Tijdens de zomermaanden zijn er al meer dan genoeg meetings. Om dan nog een meet en greet erbij te zetten, ...
    Vorig jaar was er ook maandelijks een naftpompcrash, deze gaan ook binnenkort terug beginnen denk ik (hoop ik)
    Dat zijn ook altijd leuke m&g

    ooh :p
    het is anders wel een mooie locatie :p vindt dat et daar wel meer keren per jaar mag zijn :p
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: The Dockx Antwerp - HCB & HCN meet

    Berichtdoor Hc_evo » ma 21 okt 2013, 15:49

    was zkr de moeite waard om eens te zien
    en qua jap geweld stond er zkr genoeg met paar nsx'en supra's en die gtr's

    alezins 1 ding is zkr
    volgend jaar staat mijn eg er bij XD
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Hc_evo
    D16 Poster
     
    Berichten: 166
    Geregistreerd: zo 31 maart 2013, 11:57
    my honda: civic eg3 dx
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten