honda club belgium event #14 - Aftertalk

Praat hier na over meetings

Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

Berichtdoor HoNdAdreams » ma 05 aug 2013, 10:11

Avatar gebruiker
HoNdAdreams
H23 Poster
 
Berichten: 788
Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
my honda: Civic
Advertenties:



  • Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor leon » ma 05 aug 2013, 10:19

    Wordt er nog een lijstje geplaatst waar de winnaars allemaal in staan? Ben wel benieuwd daar naar. Zie er nu 3 of 4 op facebook die zeggen wat ze gewonnen hebben, maar er stonden veel van die H's :P

    EDIT: kenny_tmt bedankt voor de foto's van mijn auto's ;)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    leon
    B18 Poster
     
    Berichten: 439
    Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
    Woonplaats: Koewacht (NL)
    my honda: EG/CRX
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor MHG » ma 05 aug 2013, 10:47

    Kon er helaas niet bij zijn, maar het ziet er weer uit als een top editie. Hopelijk volgend jaar wel weer van de partij.

    HoNdAdreams schreef:of er geen vriendjespolitiek bijwas durf ik niet zeggen, het viel me wel op als er een civic met nl plaat binnenreed dat ze er plots achteraan moesten, en als er dan een dikke nsx binnenreed of iets dergelijks keken ze nog niet. Beetje proffesioneler mocht wel vond ik.


    Dit zal altijd een punt blijven, op elke meeting. De enige manier om dit op te lossen, naar mijn mening, is door een jury te nemen die volledig los staat van het honda wereldje. Ik weet dat ze bij het pinkstertreffen van honda club zui-limburg in 2006, een jury hadden die bestond uit de voorzitter van een VW-club, een carrossier en nog iemand. Die stonden allemaal los van het honda-wereldje, maar daar zitten ook weer nadelen aan natuurlijk.
    Avatar gebruiker
    MHG
    B18 Poster
     
    Berichten: 470
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 09:56
    Woonplaats: Maastricht
    my honda: Civic Coupe EJ2
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 05 aug 2013, 10:55

    de meet was leuk ..veel bekend volk gezien ..ook mensen die mij kennen maar ik hun niet ,de naam soms op iemands gezicht plakken is wel zeer moeilijk met nicknames enzo ..aan alle winnaars proficiat ..al vondt ik het ook wel echt laggen hoe die mensen van rare rims nen auto keurden voor in de prijzen te vallen die kennen echt weinig van details denk ik ..maar swat .
    leuke mooie opkomst van honda's ,voormij persoonlijk maar eentje dat the boss kon zijn the stock bone crx vtec die witte ..echt een pracht ding !
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor HoNdAdreams » ma 05 aug 2013, 10:58

    idd ja, het was precies van tevoren al vastgelegd. Zo eens heel in de verte zien en wa opschrijven, maar alles wat geen civic of accord was werd niet bekeken. Twijfel er zelfs aan of ze de nsxen op het terrein hebben gezien
    Avatar gebruiker
    HoNdAdreams
    H23 Poster
     
    Berichten: 788
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor Jebus » ma 05 aug 2013, 11:36

    HoNdAdreams schreef:hier zijn mijn fotos: https://www.facebook.com/Hondadreams/me ... 871&type=3


    Ik kan ze niet zien misschien staan ze nog privé? :denk:
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor pistonhead » ma 05 aug 2013, 11:57

    Het was weeral mooi.
    Bakken in de zon,en de WhiteSol die vies rondsprong met momenten :lol:

    De auto waar ik het langste op staan zien heb is toch wel die eg met k20 :kwijl: :goed:
    Ik rij elke meeting met ne beker naar huis...en da is mijne auto,en blinke dat die doet :mrgreen:
    Ook tof om Surinx racing te zien met hun circuit auto :goed:
    Avatar gebruiker
    pistonhead
    H22 Poster
     
    Berichten: 676
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 23:50
    my honda: FK8
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor WhiteSol » ma 05 aug 2013, 12:02

    pistonhead schreef:Het was weeral mooi.
    Bakken in de zon,en de WhiteSol die vies rondsprong met momenten :lol:



    wespen eh jong :mrgreen: :mrgreen:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor HoNdAdreams » ma 05 aug 2013, 12:05

    Jebus schreef:
    HoNdAdreams schreef:hier zijn mijn fotos: https://www.facebook.com/Hondadreams/me ... 871&type=3


    Ik kan ze niet zien misschien staan ze nog privé? :denk:

    aangepast :)
    Avatar gebruiker
    HoNdAdreams
    H23 Poster
     
    Berichten: 788
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor powerpete » ma 05 aug 2013, 12:08

    ik heb ook weeral een superweekend achter de rug!!!
    hier kijk ik altijd een heel jaar naar uit!!!
    Goede meeting dit jaar, groooote opkomst, en super weer.
    Het feestje op zaterdag is ook altijd de max, keigoede sfeer en goede muziek.
    Als ik er zo over nadenk is dit het enige feestje op een jaar dak nog eens volledig uit de bol ga :D
    Het is mij ook opgevallen dat de organisatie dit jaar iets meer is overgenomen door de jonge garde.
    Dit doet mij plezier, het geeft dit evenement de kans om nog jaren en jaren te bestaan.
    Jullie hebben dit goed gedaan!!

    Alleen het minpunt van de jurering van de wagens dit jaar daar moet ik mij helaas ook bij aansluiten.
    ik vond het andere jaren altijd plezant om zelf je persoonlijke top 15 op te stellen, en ik vond de uitslag andere jaren dan ook "eerlijker" om het zo te zeggen.
    Wagens die vorig jaar terecht in de top 3 stonden (witte s2000 en jan zn nsx), die waren nu zelfs nergens in de top 20 te bespeuren :denk:
    Het publiek weet ook meer over de wagens door het hele jaar door de topics te volgen, en dan draait het niet alleen om hoeveel aftermarket spullen er op een wagen staan, maar ook om onderhoud, werk en zorg er in een wagen gestoken is.
    Op deze manier van jureren gaan wagens zoals bvb mijn broer zijn EE9 onopgemerkt voorbij, wat ik toch wel spijtig vond, want zo een wagens zijn voor mij, en afgaande uit de gesprekken die we dit weekend hebben gehad, voor vele andere mensen ook toch echt wel toppers.
    Er zal altijd wel discussie blijven bestaan rond het jureren van wagens, maar ik persoonlijk vond de uitslag van andere jaren toch terechter ;)

    Maar alles samengevat, een supertof evenement waarvan ik hoop dat het nog jaren blijft voortbestaan.
    En zolang het bestaat zal ik en de rest van hinomaru blijven komen :party:
    Afbeelding
    image search

    crx EE6: sold
    crx ED9: project car
    civic coupé EJ6: sold
    civic EC8: sold
    accord CU3: daily
    integra DC2: daily/meeting car
    Avatar gebruiker
    powerpete
    H22 Poster
     
    Berichten: 651
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:57
    Woonplaats: noorderwijk
    my honda: ITR
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor Tchom » ma 05 aug 2013, 12:50

    Ook weer een superweekend achter de rug. Jammer dat het nu weer 365 dagen duurt voor de volgende editie eraan komt :-)
    Dit is voor mij (en Hinomaru) HET evenement waar wij een heel jaar naar uitkijken.
    Het weer was goed van de partij, een grote opkomst ook al op zaterdag, een heel scheef feestje (as it should be)... kortom 100% hcb.

    Deze meeting was ook de première van mijn EE9. Veel toffe reacties en babbels gehad met verschillende mensen!

    Wat de jurering betreft sluit ik mij bij de rest aan. Ik ben heel onverwacht nog met de rode in de prijzen gevallen, waarvoor dank maar toch vond ik het een hele verrassende (en op sommige vlakken vreemde) top 20. De redenen hiervoor zijn in vorige antwoorden al gezegd.

    Maar laat dat de pret niet drukken. Het was weer een fantastische editie van HCB en volgend jaar (en de volgende jaren) zijn we zeker weer van de partij!
    HONDA, MY POWER OF DREAMS!!
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Tchom
    H22 Poster
     
    Berichten: 618
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 09:38
    my honda: Civic EJ9 EE9
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor B00ster » ma 05 aug 2013, 18:58

    Wat ik niet snap is dat er veel geklaagd word over de jurering. Alsof iedereen weet welk nummerke of nummerplaat bij welke wagen hoorde? Denk eerder dat het niet plezant is dat ze zelf geen trofeke hebben binnen gehaald. 2 jaar terug heb ik een prijs binnen gehaald met de cr-z, dank omdat het toen de enigste was die er bij stond of in iedergeval de enigste waar wel wat aan gedaan was. Verleden jaar geen trofeeke en dit jaar weer wel. Ook voor mijn vrouw totaal onverwachts maar toch. Denk dat de velgen het hem wel goed gedaan hebben waarvoor ik dan ook Alex van YCSW wil bedanken die mij met veel moeite heeft weten over te halen om de velgen in die "roze" kleur te spuiten. En moet zeggen hebben alleen maar positieve reakties gekregen over de velgen en de meeste dames vielen als een blok voor dat kleurtje :)

    Kortrom mensen niet zozeer zeveren en geniet na van dit event. Het gaat er toch niet altijd om nu net wel dat een of dat ander trofeeke mee naar huis te nemen. Gaat toch om de gezelligheid. En dat was er!

    Mijn vrouw was iig wel blij met haar 2e plaats bos.
    Afbeelding
    Is wel een foto van ander event, heb zelf niet veel foto's gemaakt.

    Wij zijn er in iedergeval ook volgend jaar weer erbij.
    Afbeelding
    If every thing seems to be under control, you're not going fast enough.
    - B00sters topic
    Avatar gebruiker
    B00ster
    D17 Poster
     
    Berichten: 239
    Geregistreerd: za 05 jun 2010, 07:00
    my honda: EJ2
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor leon » ma 05 aug 2013, 18:59

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    leon
    B18 Poster
     
    Berichten: 439
    Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
    Woonplaats: Koewacht (NL)
    my honda: EG/CRX
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor Spilner » ma 05 aug 2013, 19:17

    ik durf wedden dat als ze een editie zonder bekers doen en dit ook op de flyer vermelden,dat er heeeeeeel weinig volk gaat komen.

    ik kom niet voor een beker,heeft me nooit interreseerd zo een stofvanger.

    het gezelligste part van heel het weekend is de zaterdag,vooral 's avonds.heerlijk dat sfeertje !!!

    Al vanaf 2006 geen editie gemist :D
    www.facebook.com/spilpics Wedding, Pregnancies, Newborn en Kids Photography.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Spilner
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1571
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:52
    Woonplaats: Overpelt
    my honda: geen
    Advertenties:

    Re: honda club belgium event #14 - Aftertalk

    Berichtdoor Spilner » ma 05 aug 2013, 19:22

    jonas (R-garage) schreef:,voormij persoonlijk maar eentje dat the boss kon zijn the stock bone crx vtec die witte ..echt een pracht ding !


    idd Jonas :goed:
    menne top 3

    1 oem crx vtec 2 oude honda ( s800 slaag me dood als ik mis ben ) en 3 Jan met zen nsx
    www.facebook.com/spilpics Wedding, Pregnancies, Newborn en Kids Photography.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Spilner
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1571
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:52
    Woonplaats: Overpelt
    my honda: geen
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten