en jaaa 'k schuurde wa, ma had diene put nie gezien! Altijd een goeien eersten indruk hé als ge zo toekomt

$1 schreef:$2er mij hebt ge ne goeie indruk gemaakt aangezien da ge naar u lip keek toen ge uitstapte....![]()
kan iedereen overkomen maar ge geeft erom dast voornaamsteen nog lang school?
dus 'k zal afgestudeerd zijn aan m'n 23ste.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2dd goeie meet.. maar wat scheelde er met de sol van den tette? hebben em onderweg aan de kant zien staan????
radiator sprong continu uit zijn bevestiging , en kwam daardoor tege het spruitstuk , resultaat , radiator voor de vuilbak , maar wel heel thuisgeraakt ,
das het voornaamste

$1 schreef:$2eeh nen dc2 is nog nen natte droom zelle :p zal voor alsk werk zijn =]
en jaaa 'k schuurde wa, ma had diene put nie gezien! Altijd een goeien eersten indruk hé als ge zo toekomt

$1 schreef:$2aar mijn mening heeft Tom Vens gelijk.
Een (tuning)meeting heeft volgens mij als nut je wagen (en al het werk wat je erin hebt gestoken) te showen. Het minste wat je kan doen is hem netjes presenteren. Geen stof, geen vuil, geen vliegen,...
Als je die moeite niet wil doen, blijf er dan mee thuis.
Ik heb zondag veel wagens gezien die tot in detail netjes waren, maar er waren er ook bij die zelf de vliegen niet van hun bumper en voorruit hebben gehaald, en zeg nu zelf, een halfuurtje werk is nu toch het einde niet?
grtz

$1 schreef:$2pringkasteel knalt volgens mij wel uiteen met die zon erop
ik zou gewoon nen BBQ probere te doen, meer moet da ni zijn
$1 schreef:$2BQ is nooit een slecht idee!! Dikke hint ook voor het HCB weekend

hint hint kevstyle & white-ITR
BBQ (mocht wel aanwezig zijn op jap society!!) ! hopelijk krijgk mn lief mee deze keer :p

$1 schreef:$2is te hopenhint hint kevstyle & white-ITR
![]()

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten