tijd om eens onder de kapoo te duiken tommy

eerste run en zen 4de ineens 50pk bij, hoe kan da nu? en er zijn nog dinge wa me opvalt, eigelijk zoude nu al deze manne is op een andere bank gaan en vergelijke denk da alleman ga verbaast staan$1 schreef:$2iemand merk dus iets raar ik ga 1 ding dan zegge e manne, kijkt naar die evo eens.eerste run en zen 4de ineens 50pk bij, hoe kan da nu? en er zijn nog dinge wa me opvalt, eigelijk zoude nu al deze manne is op een andere bank gaan en vergelijke denk da alleman ga verbaast staan

$1 schreef:$2r zijn nog andere dinge da me opvalt allema ze, en wa ne run was da dan? as ik na dyno ga blijf ik vanaf en let diene gast de run doen en ni altij hoger vijze of doen e, tenslotte wilde wte wa em altij bij heeft en ni cheate
$1 schreef:$2$1 schreef:$2r zijn nog andere dinge da me opvalt allema ze, en wa ne run was da dan? as ik na dyno ga blijf ik vanaf en let diene gast de run doen en ni altij hoger vijze of doen e, tenslotte wilde wte wa em altij bij heeft en ni cheate
Was robby van rw&s da da zelf dee, hij hefet die kerel derna aangeraden voor hem deftig te laten afstellen en afspraak te maken
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast