$1 schreef:$2ah, er waren ook belgen die erover gingen, en is ook totaal niet op u bedoeld booster, maar als je er was tot half 6... groepje van +- 10 a 15 nederlandse wagens die alles eruit wouden halen... de ene burnout na de andere, dat is niet de bedoeling van een meet en greet in mijn ogen. bedenk goed dat het op 5meter van geparkeerde auto's was van mensen die rustig een cinemake gingen zien... u nodigen we zeker terug uit, maar dat soort kan beter thuisblijven, en ik veralgemeen dan, niet nederlanders maar de klonen die zich beter voelen om 100euro rubber achter te laten op de parking.
zulke activiteiten lokken politie uit, het is al paar keer perfect gegaan op kleine prulletjes na, maar dit ging er zwaar over... hele hal hing vol rook.
niet slecht bedoeld mvg kev
$1 schreef:$2eer een dikke M&G gemist ... damn ...
Wanneer is het dan eindelijk CCH (HCN) vs HCB? Die ging begin 2012 toch georganiseerd worden dacht ik?
$1 schreef:$2was plezant se veel dikke bakke gezien , maar de dikste was toch de K20 eK
see you next year

$1 schreef:$2cht wel een pak japcars op naar de volgende, leuke namiddag gehad (vooral de terugrit toen ik matthijs tegenkwam)
daarna nog grijze fn2 gezien pistonhead denkek ···

$1 schreef:$2het was toch honda, en niet nissan, mitsubishi en noem maar op, toch?
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast