Was weer een goede meet! Toen ik net terug de snelweg opreed, toen ging er nog een colonne belgische honda's richting Nijkerk ( +- 14:30 ) Volgens mij waren die allemaal een beetje laat uit bed ofzo? Meeting was toen al wel gedaan... ( Dat vond ik tenminste )
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Was een toffe meeting. Zo zouden ze allemaal moeten zijn, goeie opkomst en geen bekers. (Is er geen gezeik achteraf ook) Enkele on the road pics van int gaan. De rest komt morge wel online.
twas een dikke meeting/M&G een klapken kunnen doen, wa lachen en zeveren en veel import geweld, twas nice staan ier precies al dikke pic's online ook ben eens curieus naar de rest
ik heb geprobeerd de foto's wat afwisselend te nemen, zodat niet elke foto hetzelfde zou zijn.... als er tips en of opmerkingen zijn, dan hoor ik ze graag!
bij mij was t nogal lang geleden dat k nog een meeting kon meedoen en heb me goed geamuseerd t was gezellig en echt veel knappe bakken mn pics zijn niet zo goed maar ga er toch een paar bijzetten van mannen met humor
waauw precies ne dikke meet geweest heeft er iemand meer foto's van die witte eg me die bbs velgskes?? Of zit die mss op CCH? Met die kerel wil ik wel eens een woordje wisselen