mijn pic staan online.
http://s724.photobucket.com/albums/ww24 ... wars%2011/
Pancake schreef:
Was dat een echte type R? of een gewone FN met type R look?
Pink Danny schreef:zie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
Jdm_Whore schreef:Pink Danny schreef:Hoe da ge het ook draait of keert , voor onze hondakes is diejen afstand op zolder (280m zeker)te kort , wij met onze hoge toeren , en iets minder koppel , voor ons is zelfs 400 meter wa kort.
Organiseer hier in belgie ergens nen 1000meter sprint , en de hondakes rijden alles verloren.
Hier zie ik de logica toch nie van in eerlijk gezegd
Nie gezien hoe Integradical int begin wegstoof van één van de m6’en en daarna kansloos werd ingehaald?
Bij ne DC2 hebt ge net in de eerste drie versnellingen het voordeel dat ze zo kort zijn en dat ge kunt wegschieten vanaf de start. Hoeveel keren leest ge zelfs hier opt forum in het “kill stories” gedeelte dat men een of andere TDI of FSI voor blijft tot 120/140 en dat ze dan pas voorbijgeblazen komen
Het enige voordeel dat onze Honda’s (volgens mij) zouden hebben bij een 400/1000 meter sprint is dat ze langer de tijd hebben om een uit de startblokken geschoten 4x4 auto terug bij te benen
HondaNickx schreef:Jdm_Whore schreef:Pink Danny schreef:Hoe da ge het ook draait of keert , voor onze hondakes is diejen afstand op zolder (280m zeker)te kort , wij met onze hoge toeren , en iets minder koppel , voor ons is zelfs 400 meter wa kort.
Organiseer hier in belgie ergens nen 1000meter sprint , en de hondakes rijden alles verloren.
Hier zie ik de logica toch nie van in eerlijk gezegd
Nie gezien hoe Integradical int begin wegstoof van één van de m6’en en daarna kansloos werd ingehaald?
Bij ne DC2 hebt ge net in de eerste drie versnellingen het voordeel dat ze zo kort zijn en dat ge kunt wegschieten vanaf de start. Hoeveel keren leest ge zelfs hier opt forum in het “kill stories” gedeelte dat men een of andere TDI of FSI voor blijft tot 120/140 en dat ze dan pas voorbijgeblazen komen
Het enige voordeel dat onze Honda’s (volgens mij) zouden hebben bij een 400/1000 meter sprint is dat ze langer de tijd hebben om een uit de startblokken geschoten 4x4 auto terug bij te benen
Denk da Danny wa veel jupkes ophad
Op 1000m krijgde die dikke turbo bakken net de kans om hun turbo te laten spoolen en op da kort stukske in zolder niet
Honda maakt da 'weinig' koppel goed met korte versnellingsbakken
integradical schreef:vind toch tot ik koppel genoeg heb voorlopig ze
B series driver schreef:integradical schreef:vind toch tot ik koppel genoeg heb voorlopig ze
da besta ni genoeg tkan altijd beter
jonas (R-garage) schreef:B series driver schreef:integradical schreef:vind toch tot ik koppel genoeg heb voorlopig ze
da besta ni genoeg tkan altijd beter
bij sommige motoren heb ik liever meer pk's dan koppel ..
HondaNickx schreef:Met ne "B16" zeker cheater
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten