*Edit*

$1 schreef:$2: goofy , Goosse , Spilner ,WhiteSol , Magnificent_one en Sennini: graag gedaan hoor , altijd leuk om te horen (of lezen in dit geval)dat jullie de foto's het ferm vindt
![]()
nu voor de originele formaat heb ik bewust voor flickr gekozen maar je moet weten hoe je dat moet doen he![]()
![]()
ik zal stap voor stap uitleggen
1 kies de gewenste foto
2 klik op de foto , dan gaat het automatisch naar een zwarte kader (dit dus http://www.flickr.com/photos/38565168@N ... /lightbox/ )
3 rechts boven zie je view all sizes , klik daar op
4 dan zie je "original" , klik daar op
5 links zie je "download the original size of this photo" klik daar op
6 dan kun je gewenste foto downloaden.
@Dj3scoupe: voor mij is dat geen probleem , als jij iets kunt van maken , waarom niet![]()
MvG Stief

$1 schreef:$2ier de site afbeeldingen die eruit gekomen zijn. met dank aan stief zen pics en een paar van mij![]()
en ik heb mss nog een paar kanshebbers maar die probeer ik een andere keer
$1 schreef:$2ij mij switchen ze wel niemeer zoals tervorenik zie elke keer dezelfste
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ij mij switchen ze wel niemeer zoals tervorenik zie elke keer dezelfste
tis wel al heeeeel lang zo dat ze iedere dag switchen en niet iedere pgheb er nu 24 int totaal dus normaal gezien iedere pic ene keer in de maand
$1 schreef:$2nnn hoe breder u scherm, hoe meer ge van de foto zult zien. momenteel ondersteuning tot 1600 pixel breed. heb je een kleiner scherm dan word gewoon een stuk van de foto afgeknipt
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten