24-03-2013 Internationale HONDA Meeting, Nobis - Asten NL

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

24-03-2013 Internationale HONDA Meeting, Nobis - Asten NL

Berichtdoor HondaRBy » vr 28 dec 2012, 19:15

Afbeelding

Na wat aanvragen links en rechts, heb ik besloten toch maar weer eens, for the good old times sake, een ware Hondameeting te organiseren op het parkeerterrein van NOBIS, te Asten.
Járen terug hadden we zeker 250 Honda's op het parkeerterrein staan en het doel is om toch ook nu weer zoveel Honda's bij elkaar te krijgen, komende van Duitsland, België en Nederland.
Een gezellig treffen van allerlei Honda-enthousiastelingen, jong en oud.
Er zullen wellicht wel wat bedrijven hun stand opbouwen (ben nog bezig hieraan) en je kan in het restaurant van een lekker hapje en drankje(s) genieten.

Heb je een Honda, en wil je jouw ride eens vergelijken met die van anderen, ben je nieuwsgierig wat anderen aan hún auto hebben gedaan? Kom gezellig langs!

Entree is GRATIS, alleen vragen we je een dosis gezelligheid mee te nemen... maar dat moet toch wel lukken?

Andere jaren werd er altijd een mooi verslag van de meeting gemaakt op DVD. Ik zal ook dit keer proberen dit weer te realiseren, maar daarvoor moet ik nog even met een aantal mensen praten. Heb er goede hoop op, dat ook dit keer een mooi verslag gemaakt gaat worden, de DVD kan je dan op de meeting zelf al bestellen.

Spread the word; hoe meer Honda's, hoe meer vreugd.
Heb er zin in !!!
HondaRBy
Camino user
 
Berichten: 46
Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
my honda: Honda Accord CG9
Advertenties:



  • Re: 24-03-2013 Internationale HONDA Meeting, Nobis - Asten N

    Berichtdoor HondaRBy » wo 09 jan 2013, 23:14

    HondaRBy
    Camino user
     
    Berichten: 46
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
    my honda: Honda Accord CG9
    Advertenties:


    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten