Vroemdag 2012 praktische info -zie ook p2 onderaan-

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Vroemdag 2012 praktische info -zie ook p2 onderaan-

Berichtdoor Goosse » ma 15 okt 2012, 20:03

net een bevestigingsemail aangekregen. Iedereen die zich via HCB heeft ingeschreven kan (tot nu toe) mee. we hebben nummers 182-198 en we rijden allemaal in groep B.

Liefst alles even doorlezen

Verder nog enkele praktische richtlijnen:

* Groep A kan parkeren achter de boxen (zie infobord: zone 2) ,
*
Groep B gaat parkeren ter hoogte van het pompstation (zie infobord: zone 4)
*
Groep C gaat links, net voor 't Business Center (zie infobord: zone 3).
*
Een safetycar rijd vooraan gedurende enkele ronden om gladheid te testen en de piloten moeten hem volgen.
*
Als het hevig gaat regenen gaan wij tijdelijk verbieden te rijden .
*
Piloten die roekeloos rijden en schuivers maken gaan na onmiddellijke beoordeling van het secretariaat en de baancommissarissen er af en mag naar huis .
*
Er gaat een taxi rijden in groep B en namiddag in groep A om de rolstoelgebruikers aan box 9 ( elk jaar problemen met vervoer voor die gasten )

ALGEMENE RICHTLIJNEN

• Bij de inschrijving heeft U een sticker met nummer ontvangen: deze dient U op de voorruit van uw wagen aan te brengen aan de buitenzijde rechts bovenaan. Aan de hand van deze info kan de organisatie U eenvoudig identificiëren.
• De transponder, laat ons toe om het geluid van uw wagen te meten, NIET uw rondetijden! Deze transponder dient U alsvolgt aan te brengen: kleef de velcro sticker aan de binnenkant en rechterzijde van uw wagen (bvb tegen de zijruit). Bevestig de transponder met zijn velcrozijde tegen deze velcro sticker en controleer of het geheel goed vast zit.
• U heeft eveneens 1 bonnetje ontvangen voor het afhalen van een lunchpakket. U kunt hiervoor terecht in box 11 en 12 vanaf 12:00 uur.
• VEILIGHEID is voor de organisatie, voor de kinderen en ook voor uzelf uiterst belangrijk en garandeert het succes van dit event. Gelieve daarom uw snelheid aan te passen aan de weersomstandigheden, uw eigen rijkunst en vooral aan het rijgedrag van de andere piloten. Neem onder geen beding onverantwoorde risico’s.
• Na afloop van de rondritten met kinderen omstreeks 15:40 uur kan er beperkt vrij gereden worden. Opgelet! Indien er echter te gevaarlijk gereden wordt, zal de organisatie beslissen om dit deel van Vroemdag 2012 onherroepelijk af te vlaggen.

RICHTLIJNEN OP HET CIRCUIT

• Kennis van de vlaggen:
o GELE vlag : er is iets gebeurd op het circuit, er mag niet voorbij gestoken worden en U dient te vertragen totdat de baancommisaris het circuit opnieuw vrijgeeft.
o ZWARTE vlag met nummer : de wagen met het getoonde nummer MOET de omloop verlaten en dient bij het binnenrijden van de pitlane halt te houden ter hoogte van de toren. De baancommisaris zal dan meedelen wat de reden is (geluidsoverlast, gevaarlijk rijgedrag of mechanisch defect) en wat dit verder tot gevolg heeft (verbod voor verdere deelname, verwittiging of herstelling).
o WITTE vlag : er bevindt zich een langzaam rijdend voertuig op de omloop, gelieve uiterst voorzichtig te zijn en uw snelheid aan te passen.
• Als een snellere wagen U wil inhalen, gebruik dan je richtingaanwijzer om aan te geven langs welke zijde van de weg je gaat rijden. Door je richtingaanwijzer op te zetten , geef je ook aan de anderen te kennen dat je hen opgemerkt heb.
• Iedereen die in de wagen zit, is verplicht om de veiligheidsgordel te dragen. Controleer dit als piloot, vooraleer je de omloop gaat oprijden. De organisatie zal eveneens toezicht hierop houden op ’t einde van de pitlane.
• Bij het binnenrijden van de pitlane, dien je te vertragen en ter hoogte van de aan jou toegewezen pitbox te stoppen. Het is niet toegelaten om zonder te stoppen door de pitlane te rijden noch in tegenovergestelde richting te rijden.
• Wagens die niet verder met kinderen wensen rond rijden, dienen zich naar de paddock te begeven en mogen niet in de pitlane, voor de boxen, blijven staan. Ook indien er gewerkt moet worden aan de wagen, dient dit in de paddock te gebeuren en NIET in de boxen.


RICHTLIJNEN VOOR HET RIJDEN MET KINDEREN

• De kinderen worden enkel en alleen door U opgepikt vóór de aan U toegewezen pit box nummer in de pitlane. Vrijwillige medewerkers aan Vroemdag en/of begeleiders zullen de kinderen hierbij helpen. Wacht rustig af tot iedereen heeft plaatsgenomen in uw wagen en vergewis U ervan dat de veiligheidsgordels correct gedragen worden (ook achteraan!)
• Een rit met kinderen houdt hetvolgende in : verlaat de pitlane aan ’t einde om de omloop op te rijden, rij dan 2 x langs de hoofdtribune voorbij en kom dan terug binnen in de boxen. Indien U echter merkt bij de tweede maal dat U voorbij de tribunes rijdt dat er een lange file staat bij het binnenrijden van de pitlane, kan U nog een extra ronde maken.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Goosse op za 20 okt 2012, 08:50, in totaal 1 keer bewerkt.
You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

EK squad - Jap Society

www.charmdolls.be
Goosse
HCB Veteraan
 
Berichten: 1184
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
Woonplaats: Geel
my honda: ek4
Advertenties:



  • Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor Goosse » ma 15 okt 2012, 20:11

    Ik stel voor af te spreken om 7.15u op de parking voor het circuit van Zolder (dus aan die boog), zodat we tegen 7.30 samen kunnen binnen rijden. Parkeren gebeurd voor onze groep in zone 4 (zie bovenstaand plannetje). Daarna gaat het als volgt. Om half negen ga ik bij het secretariaat alle papieren en stickers ed. halen voor onze club. Misschien is het het beste dat deze verdeelt worden in de pitbox waar ook de koffie wordt verdeeld. Dit was wel makkelijk vorig jaar + we staan droog in geval van regen. Ik weet niet meer vanbuiten welke box dit was, dit wordt wel duidelijk de dag zelf. Iedereen krijgt van mij een blad dat moet afgetekend worden (gelezen en goedgekeurd + naam). Dit moet aan mij terug bezorgd worden samen met paspoort of rijbewijs. Het blad vouw je in 4, en je steekt daartussen het paspoort/rijbewijs. Dit is de waarborg voor de transponders. Diegene die vroeger willen vertrekken die dag, moeten niet wachten op de rest. Gewoon de transponder terug brengen. Op basis van de nr hierop, krijg je dan je paspoort/rijbewijs terug. Verder is alles redelijk straight forward. Racenummer plak je bij voorkeur rechtsboven aan de voorruit. Voor RHD's mag dit ook elders, maar moet op de voorruit zijn. Transponder plak je aan de binnenkant achter de sticker. Er is ook een lunchpakket voorzien onder de middag. Iedereen die deelneemt krijgt van mij 1 lunchbonnetje. Verder hoop ik dat iedereen zich goed amuseert die dag
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor thomy985 » ma 15 okt 2012, 20:29

    Vraagske, ik kom mee kijken maar heb me niet tijdig kunnen inschrijven. Maar mag ik dan ook mee op de parking komen staan? en als er nog plaats is wil ik gerust die plaats innemen. als dat mogelijk is natuurlijk?
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor Goosse » ma 15 okt 2012, 20:37

    je mag altijd bij ons parkeren, of er nog plaats is moet je gaan vragen aan de organisatie de dag zelf. Er is altijd volk dat de laatste moment niet opdaagt... Spreek mij die dag even aan, en ik zal je zeggen waar je moet zijn.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor thomy985 » ma 15 okt 2012, 20:44

    Oke Bedankt alvast dan zien we die dag zelf wel! ;) zal in ieder geval men foto toestel meebrengen.
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor D-EK3 » ma 15 okt 2012, 22:48

    Top Hans;

    Ik zal zoals altijd de transponders wel mee gaan halen en uit delen.
    Avatar gebruiker
    D-EK3
    B20 Poster
     
    Berichten: 511
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:39
    Woonplaats: Wilrijk
    my honda: Civic EK3
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor Pink Danny » di 16 okt 2012, 17:04

    D-EK3 schreef:Top Hans;

    Ik zal zoals altijd de transponders wel mee gaan halen en uit delen.


    ja , da doede gij elk jaar goe kut !!
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor matsuchi-san » di 16 okt 2012, 17:42

    bon hopelijk gene regen dan vandejaar :),maar kheb er al 4 meegedaan en al 3 int nat gereden
    nuja dan onderscheidt men de jongentjes van de mannen é
    Afbeelding
    matsuchi-san
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1530
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:46
    my honda: EE8 CRX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor integradical » di 16 okt 2012, 19:12

    maakt mij eig niet uit,heb wat meer ervaring nodig in de regen met de r1r's :)
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor nkm » di 16 okt 2012, 20:17

    de eerste keer dat ik meerijd! zeer benieuwd naar hoe het gaat zijn, zie er vast en zeker heel hard naar uit!
    tzal pijn doen, maar tot dinsdag om 7.15 ;)
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    Avatar gebruiker
    nkm
    H23 Poster
     
    Berichten: 748
    Geregistreerd: ma 11 jun 2012, 00:29
    Woonplaats: kampenhout
    my honda: EK9
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor Pink Danny » di 16 okt 2012, 22:22

    mocht er hier ene afvallen , ik heb al ne kandidaat die meewil in zijn plaats. 8-)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor thomy985 » wo 17 okt 2012, 07:13

    Pink Danny schreef:mocht er hier ene afvallen , ik heb al ne kandidaat die meewil in zijn plaats. 8-)


    :nee: ik waar eerst ze :cry: :har:
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor da_wim » wo 17 okt 2012, 21:29

    voor de ongeduldige onder ons :D

    182 B Bleus Bjorn
    183 B Boesten Jos
    184 B Van Cauwenbergh Mario
    185 B De Roover Kristof
    186 B Goossens Hans
    187 B Goris Nick
    188 B Gouwy Pieter
    189 B Hendrickx Kain
    190 B Kleeren Danny
    191 B Mertens Glen
    192 B Michiels Nick
    193 B Nuyts Wim
    194 B Peeters Vincent
    195 B Robbe Michiel
    196 B Van Handenhove Niels
    197 B Van Heurck Dennis
    198 B Vanderveken Lesley
    Avatar gebruiker
    da_wim
    Camino user
     
    Berichten: 48
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 21:05
    my honda: civic coupe vti
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor Goosse » do 18 okt 2012, 05:46

    ik neem aan dat ge ook maten hebt van andere clubs die meerijden :mrgreen:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2012 praktische info

    Berichtdoor da_wim » do 18 okt 2012, 17:21

    Goosse schreef:ik neem aan dat ge ook maten hebt van andere clubs die meerijden :mrgreen:


    eentje maar die prive meerijd, stuurde mij gisteren de lijst door dus ik dacht zal hem maar delen met de rest :)
    Avatar gebruiker
    da_wim
    Camino user
     
    Berichten: 48
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 21:05
    my honda: civic coupe vti
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten