International HONDA Meeting -The Final ChapteR- 22-04-2018

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

International HONDA Meeting -The Final ChapteR- 22-04-2018

Berichtdoor HondaRBy » zo 11 feb 2018, 14:58

Afbeelding

Inmiddels is de International HONDA Meeting (IHM) al een flink aantal jaren op de kalender, met uitzondering van vorig jaar, vanwege omstandigheden.
Ik heb besloten dat dit jaar het er toch écht van gaat komen; dit wordt echt de aller-, aller-, ALLERlaatste IHM die ik ga organiseren.
Zoals gezegd; heb het al zoveel keer neer gezet. Met groot plezier en enthousiasme. Maar er gaat ook wel heel veel tijd en energie in zitten. Heb ook zelf een haat-/liefde verhouding met deze meeting. Daarom ook dat ik al vaker heb gezegd dat ik er mee stop.
Maar de positieve reacties van de bezoekers, zorgde er voor dat ik er toch weer elke keer voor ging.

Nu nog 1 laatste keer.
Dan is het echt klaar, voor wat mij betreft.

Helaas konden we dit keer niet terecht bij NOBIS in Asten. Daar krijgen ze steeds meer en meer vrachtwagens die ook in het weekend gewoon hun stekkie op de parkeerplaats hebben gereserveerd én ook voor hebben betaald.
Met als gevolg dat we een veel te kleine ruimte tot onze beschikking zouden krijgen, te klein voor het aantal auto's wat we verwachten.

Daarom, voor de laatste keer dat (door mij) de IHM georganiseerd wordt, vindt deze meeting deze keer plaats bij:
SHOWOFF IMPORTS in Dongen.

Showoff Import steunt mij al bijna helemaal vanaf het begin, way back. Ze waren elke keer van de partij en hebben me ook gesteund door o.a. de website te hosten voor de meeting. Dus een mooiere lokatie zou ik me niet kunnen voorstellen; om de laatste meeting dan ook bij hun neer te gaan zetten... !
Op deze website vind je eigenlijk alle informatie die je moet weten over de meeting: http://www.honda-meeting.nl

Maar ik zet ook hier even alle gegevens hier op een rijtje.

Waar: SHOWOFF IMPORTS - De Slof 6, 5107 RJ, Dongen
Wanneer: Zondag 22 April - 12:00 - 18:00u
Entree: Slechts 5,- Euro per HONDA (dus auto of motor, al zit je er met 20 personen in of op)

In principe is het gewoon een bij elkaar komen van honderden HONDA's (in welke vorm of staat dan ook, iedereen is welkom) uit verschillende landen, zoals Nederland, België, Duitsland en zelfs daarbuiten.
Er zullen wat bedrijven, oftewel stands, aanwezig zijn, waar je wat leuke dingen kan verkrijgen (producten of diensten) om je geliefde HONDA of jezelf mee te verwennen.
Elke HONDA die naar de meeting komt, maakt automatisch kans op het winnen van 1 van de 10 verschillende IHM Awards, in 10 verschillende categorieën. Er loopt een onafhankelijke jury rond (ik heb op hun besluitvorming geen enkele invloed!) die alle auto's gaat bekijken en beoordelen. Zij beslissen uiteindelijk wie er 1 van de 10 awards mee naar huis mag nemen. Dit wordt zo rond 16:30 / 17:00u bekend gemaakt.

De 10 verschillende categorieën zijn:

- CLASSIC
- OEM / STOCK
- INTERIOR
- ENGINE BAY
- WHEELS
- SHOW & SHINE
- CUSTOM / MODIFIED
- PERFORMANCE
- JUDGES CHOICE
- UNDER CONSTRUCTION

Deze unieke IHM Awards worden gesponsord door:
NO SHIT PERFORMANCE

Hier een sneak-peek van hoe de awards er ongeveer uit komen te zien:

Afbeelding

Er zullen wat mensen met camera's en toestanden rondlopen, om van deze meeting weer een mooi verslag te maken, maar voel je vooral vrij om ook zelf een mooi verslag te maken en dit met iedereen te delen. Dat maakt het voor mij weer mogelijk om de meeting nog eens goed te (her)beleven.

Showoff Imports biedt u graag een drankje aan.
Voor eten zal er ook gezorgd worden, echter dit wel tegen betaling.

Vlakbij bevindt zich een TANGO tankstation, mocht jouw HONDA dorst hebben, of als deze even goed gewassen moet worden, zijn er bij deze tankstation ook een paar wasboxen, echt maar een paar honderd meter van het evenement.

Ik hoop dat ik ook deze keer weer voor HONDA goodiebags kan zorgen, die per auto (of motor) uitgedeeld wordt, bij de ingang.
Nogmaals, ongeacht hoeveel mensen er in of op de HONDA zitten, slechts 1 goodiebag per HONDA, onder voorbehoud dat het mij weer gaat lukken dit te regelen.

Nou, dat was het zo'n beetje.... Ik hoop velen van jullie weer te mogen begroeten, laten we van deze laatste keer een mooi evenement maken, zonder problemen, met enkel maar smiles.
Oh ja... nog 1 dingetje, dan.... De auto's worden gewoon in de volgorde van aankomst neergezet.
Wil jij persé bij de rest van jouw club of vriendengroep staan, zorg dan dat je tegelijkertijd aankomt. We gaan geen plaatsen open houden of plaatsen reserveren (dit laatste op een paar uitzonderingen daar, die we zelf al benaderd hebben).
Dus je zou er voor kunnen kiezen om vlak voor aankomst bij Showoff Imports, ergens een verzamelpunt te vinden, zodat jullie tegelijk aan komen.

See you there, HONDA lovers!
Let's make it a good one!
HondaRBy
Camino user
 
Berichten: 46
Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
my honda: Honda Accord CG9
Advertenties:



  • Re: International HONDA Meeting -The Final ChapteR- 22-04-20

    Berichtdoor John_Legend » zo 11 feb 2018, 21:39

    Mooi!
    We zochten nog een deadline!
    :D
    :goed:
    John_Legend
    Dax rookie
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: vr 09 feb 2018, 21:22
    my honda: Legend Coupe
    Advertenties:


    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten