Fast & Furious 7 by Showoff Imports!

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Fast & Furious 7 by Showoff Imports!

Berichtdoor showoffimports.nl » di 10 maart 2015, 03:37

Afbeelding

We doen het Showoff stijl! In samenwerking met Euroscoop Tilburg en Gerwin de Jong geven we een dag voor de officiële premiere de mogelijkheid de nieuwe Fast & Furious sensatie te zien!

Exclusieve Men's Only Night Premiere van Fast & Furious 7 bij Euroscoop Tilburg op woensdag 1 April.

Een dag voor de landelijke release kun jij deze steengoede actiefilm al zien tijdens deze speciale voorpremiere. Kom samen met je vrienden naar deze Men's Only Night bij Euroscoop in Tilburg. Alleen op deze premiereavond vind je in de bioscoop een indrukwekkende selectie van sportieve, imposante en unieke auto's die door de hele foyer verspreid zullen staan. Bovendien krijg je bij je filmkaartje ook een hamburger en is een flesje Jupiler deze avond extra goedkoop, een goede reden om mee te rijden met een vriend die gaat is er dus ook mocht je auto nog niet klaar zijn vanuit de winterslaap. Een beter begin van de film kun je je niet wensen ;) .

Aanvang film: 20.00u, bezoekers welkom na 18.00u. (Niet eerder ivm voorbereiding!)

Ticket: € 10,- voor een filmticket én een hamburger
Alleen deze avond: Jupiler voor € 1,-

Wie?: Alle mannen zijn welkom. Kom je met je daily, project auto of time attack auto ? No problem; Je auto kan je kwijt in de parkeergarage. (Kosten € 1,-)

Tickets zijn verkrijgbaar via Euroscoop Tilburg: http://bit.ly/1aWHUsy
Facebook event: https://www.facebook.com/events/382621968584482/
De Euroscoop Event Page: http://on.fb.me/1BiCNNc


The most important thing in life will always be the people right here, right now.. That's what's real!
BEKIJK HIER DE TRAILER
showoffimports.nl
D16 Poster
 
Berichten: 161
Geregistreerd: ma 02 aug 2010, 08:55
my honda: Integra dc5
Advertenties:



  • Re: Fast & Furious 7 by Showoff Imports!

    Berichtdoor nkm » di 10 maart 2015, 11:07

    das vals, met jupiler aan 1euro lokken terwijl wij 100km's terug naar huis moeten :lol:
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    Avatar gebruiker
    nkm
    H23 Poster
     
    Berichten: 748
    Geregistreerd: ma 11 jun 2012, 00:29
    Woonplaats: kampenhout
    my honda: EK9
    Advertenties:

    Re: Fast & Furious 7 by Showoff Imports!

    Berichtdoor showoffimports.nl » vr 13 maart 2015, 03:56

    Eerlijk.. ik moet persoonlijk ook nog 180km naar huis na de film. Maar dat neemt niet weg dat ik tijdens de film wel één Juupke drink ;)

    Voor de zeer lage auto's is er eventueel een aparte ingang, maar de parkeergarage is zeer vriendelijk voor verlaagde wagens.

    Ik weet dat we al verschillende mensen uit België mogen ontvangen, en het zou leuk zijn er nog veel meer te zien!
    showoffimports.nl
    D16 Poster
     
    Berichten: 161
    Geregistreerd: ma 02 aug 2010, 08:55
    my honda: Integra dc5
    Advertenties:


    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten