Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!
Misschien aanwezig No registration yet.
 
Aanwezigen Geregistreerd op
Zeker aanwezig 2 registrations.
 
Aanwezigen Geregistreerd op
DGloudemans
Tommy_civic
wo 04 dec 2013, 18:43
do 05 dec 2013, 21:45

Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

Berichtdoor VRX » zo 08 dec 2013, 19:32

Op het nieuws ook, wa een bende idioten interviewen ze daar toch, man man man... :roll:
Afbeelding
Avatar gebruiker
VRX
H23 Poster
 
Berichten: 764
Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
Woonplaats: Limburg
my honda: EP3
Advertenties:



  • Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor ThomasDW007 » zo 08 dec 2013, 19:48

    't event was wel leuk, jammer van de ongevallen... De organisatie van de meeting in Brugge waren precies allemaal bodybuilders lol :) allemaal kleine mannekes me veel te brede schouders en borstkas :D De speech was erg teleurstellend ik kon t zelf wss veel beter uit mijnen duim zuigen zenne :(
    Maar goed, al bij al heel goe geamuseerd, vooral de terugweg met de zwarte gtr 35, rode gtr34 en porsche gt3rs heeft erg mooie plaatjes opgeleverd.
    Maat heeft ook mooie kiekjes gemaakt met de gopro. De minuut "zo veel mogelijk lawaai" was ook wel behoorlijk grappig...
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor Jordyke190 » zo 08 dec 2013, 19:55

    Ja ja net ook het nieuws gezien ... mmm amaai zulle.
    :shock:
    Das weer een schoon beeld van de 'Tjoening' wereld.

    Met muscle cars proberen dougnuts te raggen ... man man man.

    Vooroordelen ... van waar zouden die toch komen hé :denk:

    ... Ben er bijna beschaamd voor in hun plaats ... maar ja ik zal wel op een normale manier van mijn wagen en passie trachten te genieten.

    Ik heb er hier niets over willen zeggen ... maar nu kon ik me niet meer inhouden.
    Jordyke190
    B16 Poster
     
    Berichten: 304
    Geregistreerd: wo 10 okt 2012, 19:45
    Woonplaats: Balen
    my honda: Integra DC2
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor vince_ek9 » zo 08 dec 2013, 20:39

    VRX schreef:Op het nieuws ook, wa een bende idioten interviewen ze daar toch, man man man... :roll:

    Echt, en de autos die ze late zien... Zalig gewoon, Kheb al lang ni meer zo goe gelachen me t nieuws....:D
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor Tuur » zo 08 dec 2013, 20:46

    Journalisten zien zo al op zicht van wie een interview "interessant" kan zijn om uit te zenden.
    Daarbij worden ook nog eens van die suggestieve vragen gesteld waarbij de geïnterviewde er natuurlijk met alle twee de voeten intrapt.
    Dan worden de "normale" interviews die afgenomen werden er uit geknipt en die van de "onnozelaars" worden uitgezonden. Zo gaat dat altijd.
    Honda, simply the best
    Avatar gebruiker
    Tuur
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor Jordyke190 » zo 08 dec 2013, 20:47

    vince_ek9 schreef:
    VRX schreef:Op het nieuws ook, wa een bende idioten interviewen ze daar toch, man man man... :roll:

    Echt, en de autos die ze late zien... Zalig gewoon, Kheb al lang ni meer zo goe gelachen me t nieuws....:D



    2x
    Jordyke190
    B16 Poster
     
    Berichten: 304
    Geregistreerd: wo 10 okt 2012, 19:45
    Woonplaats: Balen
    my honda: Integra DC2
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor kriz » zo 08 dec 2013, 21:13

    Haha een ligierke en een fluogroene cls :doh:
    Civic Type R FN2 Milano Red, CRX EE8 Celestial Blue Pearl
    Avatar gebruiker
    kriz
    B18 Poster
     
    Berichten: 493
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:40
    Woonplaats: landen, vl brabant
    my honda: FN2 Type R, CRX EE8
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor winters » zo 08 dec 2013, 21:30

    kheb mij ziek gelache :D dien merc da trok now tog op geen klote :D en da volk da het woord kreeg had precies het verstand van ne dennenappel.... en dan dien leste slimme dien dor het woord kreeg heet 2 dinge gezegt en in het 2de spreekt em zn eerste ding tege... Bij vtm zoeke ze dr gewoon de lompste uit denk k:p
    2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 5000 rpm 5600 rpm VTEC KICKS IN :D
    Avatar gebruiker
    winters
    K24 Poster
     
    Berichten: 914
    Geregistreerd: di 06 sep 2011, 21:17
    Woonplaats: kleine-brogel
    my honda: del sol vti
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor thomy985 » ma 09 dec 2013, 09:38

    ThomasDW007 schreef:'t event was wel leuk, jammer van de ongevallen... De organisatie van de meeting in Brugge waren precies allemaal bodybuilders lol :) allemaal kleine mannekes me veel te brede schouders en borstkas :D De speech was erg teleurstellend ik kon t zelf wss veel beter uit mijnen duim zuigen zenne :(
    Maar goed, al bij al heel goe geamuseerd, vooral de terugweg met de zwarte gtr 35, rode gtr34 en porsche gt3rs heeft erg mooie plaatjes opgeleverd.
    Maat heeft ook mooie kiekjes gemaakt met de gopro. De minuut "zo veel mogelijk lawaai" was ook wel behoorlijk grappig...


    Ik ga me hierbij aansluiten. was een tof dagske en ook veel gelachen :D tis idd jammer dat er toch altijd van die mannen zijn die hun moeten aanstellen. :p ach ja die laten we maar doen :p
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor vince_ek9 » ma 09 dec 2013, 12:29

    thomy985 schreef:
    ThomasDW007 schreef:'t event was wel leuk, jammer van de ongevallen... De organisatie van de meeting in Brugge waren precies allemaal bodybuilders lol :) allemaal kleine mannekes me veel te brede schouders en borstkas :D De speech was erg teleurstellend ik kon t zelf wss veel beter uit mijnen duim zuigen zenne :(
    Maar goed, al bij al heel goe geamuseerd, vooral de terugweg met de zwarte gtr 35, rode gtr34 en porsche gt3rs heeft erg mooie plaatjes opgeleverd.
    Maat heeft ook mooie kiekjes gemaakt met de gopro. De minuut "zo veel mogelijk lawaai" was ook wel behoorlijk grappig...


    Ik ga me hierbij aansluiten. was een tof dagske en ook veel gelachen :D tis idd jammer dat er toch altijd van die mannen zijn die hun moeten aanstellen. :p ach ja die laten we maar doen :p


    Et tu, thomy... Et tu... :cry:
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor WhiteSol » ma 09 dec 2013, 13:24

    Iedereen heeft et maar over een tof dagske, veel lachen, goed geamuseerd ... I wonder, zouden ze zoiets ook gezegd hebben bij bv een witte mars tegen zinloos geweld en kinder-moorden, wat een beetje hetzelfde is, maar dan tevoet en voor meerdere mensen .. ? Ik blijf toch maar bij m'n standpunt denkik ;)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor M&M » ma 09 dec 2013, 14:08

    WhiteSol schreef:Iedereen heeft et maar over een tof dagske, veel lachen, goed geamuseerd ... I wonder, zouden ze zoiets ook gezegd hebben bij bv een witte mars tegen zinloos geweld en kinder-moorden, wat een beetje hetzelfde is, maar dan tevoet en voor meerdere mensen .. ? Ik blijf toch maar bij m'n standpunt denkik ;)


    Tijdens de witte mars uit de Dutroux periode zat ik op de middelbare school en wij mochten / moesten toen ook meedoen...
    Ik heb toen aan die betoging / mars nog een lief overgehouden, dus je kan met wat verbeelding wel iets van zo'n event maken :mrgreen:
    Al is dat uiteraard niet het doel van zo'n manifestatie , 't was mooi megenomen, zolang het duurde ... Een maad later was 't al 'af' :lol:

    Wat deze run betreft, ik was niet aanwezig, dus kan enkel maar afgaan op de foto's en het beeldmateriaal...
    En ik sluit mij dan ook aan bij de mening van de meesten hier: not my cup of tea ... ;)
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor DelSolTypeR » ma 09 dec 2013, 19:05

    ik ben zelf ook wel fan van Paul Walker, maar toch ook beslist om hier niet aan deel te nemen. De autowereld staat al genoeg in een negatief daglicht hier in België, een evenement als dit zal het ook niet veel deugd gedaan hebben. De media is meester om de meest debiele mensen en aanstellers te manipuleren om dingen te laten zeggen en doen zodat het kijkcijfers zal opleveren. Komen eten op "vier" is hier een perfect voorbeeld in. :)
    Ik vind het al raar dat er slechts een aantal een 'dommen tap' tegengekomen zijn zoals wij dat zeggen hier in W-Vlaanderen. Cowboys heb je altijd en overal op de weg, evenementen als deze trekken ze dan ook alleen maar aan. Dit was nog een reden voor mij om niet te komen. Ik ga hard gaan werken en zou liever hebben dat mijn wagen niet beschadigd raakt door een of andere 'tuner' die hoogst waarschijnlijk nog thuis woont bij papa en mama die dan mss ook nog eens een groot deel van zijn wagen betaald hebben. (no offence, maar dit is gewoon een feit)
    Toen Ayrton Senna indertijd verongelukte in de F1 werd er ook geen rondrit georganiseerd. Hetzelfde geldt voor Colin McRae. Er zijn er waarschijnlijk nog wel een aantal maar deze 2 liggen mij nauw aan het hart. Deze mensen hadden volgens mij toch HEEEEEEEEEEEEEL wat meer bereikt dan Paul Walker die (in alle respect natuurlijk) slechts 'presteerde' in fictieve films. Hij was natuurlijk wel een echte import fan maar dit staat totaal ter zijde. Ik vind het gewoon raar dat zoveel mensen een fictief karakter in een film kunnen idoliseren en dan nog zo erg om er een rondrit voor te doen waarbij er zoveel risico's bij gepaard waren.. Er zijn mensen die veel meer doen die van belang zijn dan een 'slechts' een acteur..


    Over Nelson Mandela spreek ik mij niet uit :) wat hij gedaan heeft was van wereldbelang en kan onmogelijk vergeleken worden met iets anders :)
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor WhiteSol » ma 09 dec 2013, 19:31

    Beter kunde het niet verwoorden Kevin :-) Ik was zeer zeker ook een fan, en met die films is het uiteindelijk toch in de grote belangstelling gekomen :-) Een stickertje plakken wil ik nog gerust doen, maar ook enkel omdat het helemaal gratis werd uitgedeeld, in grote aantallen zelfs ( waarvoor alle credits uitgaan naar Ronald van Showoff Imports, dikke pluim! )
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Paul Walker World Wide Drive Belgium Gent-Oostakker

    Berichtdoor Jebus » ma 09 dec 2013, 20:27

    WhiteSol schreef:Beter kunde het niet verwoorden Kevin :-) Ik was zeer zeker ook een fan, en met die films is het uiteindelijk toch in de grote belangstelling gekomen :-) Een stickertje plakken wil ik nog gerust doen, maar ook enkel omdat het helemaal gratis werd uitgedeeld, in grote aantallen zelfs ( waarvoor alle credits uitgaan naar Ronald van Showoff Imports, dikke pluim! )


    :stupid:

    Dat vond ik pas een mooi initiatief en inplaats er zelf geld voor te vragen zeggen dat ze moeten storten op het foundation van Paul Walker, gaan de mensen veel meer aan hebben dan enkele idioten die wat staan te revven en accidenten veroorzaken :dom:
    Dus zoals hierboven gezegd, dikke pluim voor Ronald :goed:
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten