Vroemdag 2013 praktische info

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Re: Vroemdag 2013 praktische info

Berichtdoor Connix » wo 16 okt 2013, 11:08

mariow schreef:Heb toch spijt dak me toch ni heb ingeschreven..
Maar wist niet welle wagen ik zou hebben nog tot nu.

@David, vanuit Brussel naar zolder valt heel goed mee op dat uur



komt af e maatke. ge weet nooit datter ene tssuit valt ginder dat ge zijn plek in kunt neme, egaal welke auto da ge bijhebt, hoewel dak wel ni met de camionet derop zou gaan :p
Afbeelding
Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
Afbeelding
Avatar gebruiker
Connix
HCB Veteraan
 
Berichten: 3874
Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
Woonplaats: Schaffen
my honda: Civic EP2
Advertenties:



  • Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor s13 » wo 16 okt 2013, 17:27

    matsuchi-san schreef:ja ging u da nog vragen :) in een uur en 15 in zolder staan van wetteren,hmmm gaan moge knallen,hopelijk geen file


    pakt anders een kart vroeger. ;)
    s13
    D14 Poster
     
    Berichten: 67
    Geregistreerd: wo 07 jul 2010, 15:58
    my honda: eg4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor matsuchi-san » wo 16 okt 2013, 17:28

    ja tege 5.30 ongeveer gaan we daar al staan,teus nog kaffietje pakken enzo
    Afbeelding
    matsuchi-san
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1530
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:46
    my honda: EE8 CRX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Ginoeg5 » do 17 okt 2013, 11:47

    ff een vraagje mogen er ook andere mensen in de pits komen dan de begeleiders - piloten ?

    namelijk omdat mijn vriendin graag foto's wou nemen van en voor de kindje's zodat ze die kan door sturen

    mag dat of niet ? mvg
    Its not about the car u driving its about the size of arm hanging out of the window !
    Afbeelding
    Ginoeg5
    D16 Poster
     
    Berichten: 191
    Geregistreerd: vr 08 jun 2012, 22:28
    Woonplaats: homecitey !
    my honda: civic eg5
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Goosse » do 17 okt 2013, 17:10

    Die dag is iedereen welkom om te komen kijken :goed:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Ginoeg5 » do 17 okt 2013, 19:03

    ok is goed bedankt ;) !
    Its not about the car u driving its about the size of arm hanging out of the window !
    Afbeelding
    Ginoeg5
    D16 Poster
     
    Berichten: 191
    Geregistreerd: vr 08 jun 2012, 22:28
    Woonplaats: homecitey !
    my honda: civic eg5
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Pink Danny » zo 20 okt 2013, 19:44

    Ik heb een groot probleem ivm m'n werk. We zijn al 3 weken 6 dagen aan't werken om een grote peugeotgarage af te krijgen , en 't valt allemaal tegen daar , de binnenatelier kan de plaatsers ni volgen... Vanaf morgen begint de boeteclausule daar , 1500€ per dag , da we nu nog extra nodig hebben... Heb dus zaterdagavond 500€ gekregen van mijnen baas , om alsnog dinsdag te komen werken. Ik heb't probleem dak wa ploegbaas ben op deze werf... Terwijl m'n verlof eigenlijk al lang vastlag... :(
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Pink Danny » zo 20 okt 2013, 19:46

    Ook Tommy janssens kreeg z'n auto niet tijdig klaar. Er zijn dus voor mijn part 2 plekjes vrij voor mensen die last minute nog meewillen... Balen.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Goosse » zo 20 okt 2013, 21:38

    Ok Danny, bedankt om het te melden. Als ik 500 euro van mijn baas zou krijgen om mijn verlof te laten vallen zou ik dat eerlijk gezegd ook doen
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Goosse » ma 21 okt 2013, 16:54

    nog wat bijkomende info

    • Kennis van de vlaggen:
    o GELE vlag : er is iets gebeurd op het circuit, er mag niet voorbij gestoken worden en U dient te vertragen totdat de baancommisaris het circuit opnieuw vrijgeeft.
    o ZWARTE vlag met nummer : de wagen met het getoonde nummer MOET de omloop verlaten en dient bij het binnenrijden van de pitlane halt te houden ter hoogte van de toren. De baancommisaris zal dan meedelen wat de reden is (geluidsoverlast, gevaarlijk rijgedrag of mechanisch defect) en wat dit verder tot gevolg heeft (verbod voor verdere deelname, verwittiging of herstelling).
    o WITTE vlag : er bevindt zich een langzaam rijdend voertuig op de omloop, gelieve uiterst voorzichtig te zijn en uw snelheid aan te passen.
    • Als een snellere wagen U wil inhalen, gebruik dan je richtingaanwijzer om aan te geven langs welke zijde van de weg je gaat rijden. Door je richtingaanwijzer op te zetten , geef je ook aan de anderen te kennen dat je hen opgemerkt heb.
    • Iedereen die in de wagen zit, is verplicht om de veiligheidsgordel te dragen. Controleer dit als piloot, vooraleer je de omloop gaat oprijden. De organisatie zal eveneens toezicht hierop houden op ’t einde van de pitlane.
    • Bij het binnenrijden van de pitlane, dien je te vertragen en ter hoogte van de aan jou toegewezen pitbox te stoppen. Het is niet toegelaten om zonder te stoppen door de pitlane te rijden noch in tegenovergestelde richting te rijden.
    • Wagens die niet verder met kinderen wensen rond rijden, dienen zich naar de paddock te begeven en mogen niet in de pitlane, voor de boxen, blijven staan. Ook indien er gewerkt moet worden aan de wagen, dient dit in de paddock te gebeuren en NIET in de boxen.


    RICHTLIJNEN VOOR HET RIJDEN MET KINDEREN

    • De kinderen worden enkel en alleen door U opgepikt vóór de aan U toegewezen pit box nummer in de pitlane. Vrijwillige medewerkers aan Vroemdag en/of begeleiders zullen de kinderen hierbij helpen. Wacht rustig af tot iedereen heeft plaatsgenomen in uw wagen en vergewis U ervan dat de veiligheidsgordels correct gedragen worden (ook achteraan!)
    • Een rit met kinderen houdt hetvolgende in : verlaat de pitlane aan ’t einde om de omloop op te rijden, rij dan 2 x langs de hoofdtribune voorbij en kom dan terug binnen in de boxen. Indien U echter merkt bij de tweede maal dat U voorbij de tribunes rijdt dat er een lange file staat bij het binnenrijden van de pitlane, kan U nog een extra ronde maken.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor Goosse » ma 21 okt 2013, 16:56

    Honda Club Belgium rijdt ook volledig in groep B (goed, heb ik wat meer tijd 's morgens :mrgreen: ). Er wordt door de organisatie gevraagd dat groep B parkeert aan het tankstation in de paddock. Voor diegene die er vorig jaar bij waren, dus terug parkeren waar we vorig jaar stonden.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor D-EK3 » ma 21 okt 2013, 19:22

    topie, tot morgen. Auto bijna klaar uitlaat weer naar de kl**ten, maar komt wel goe. ;)
    Avatar gebruiker
    D-EK3
    B20 Poster
     
    Berichten: 511
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:39
    Woonplaats: Wilrijk
    my honda: Civic EK3
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor HondaRBy » ma 21 okt 2013, 19:30

    Als er plek(ken) over is/zijn, dan weet ik wel iemand hiervoor.
    Stijn van Beek met een CRX VTEC, Wim Vtec met een Del Sol of een Prelude.....
    Let me know mocht het zo zijn dat ze mee zouden mogen. Maak ik ze ERG blij mee. Jammer dat ik zelf niet kan rijden. Heb geen auto hiervoor...... :(
    HondaRBy
    Camino user
     
    Berichten: 46
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
    my honda: Honda Accord CG9
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor HondaRBy » ma 21 okt 2013, 19:33

    Ben er wel, trouwens, met fototoestel en cameraatje voor wat filmpjes te maken
    Mocht iemand nog een WTCC Civic poster willen, let me know.
    Die neem ik mee
    HondaRBy
    Camino user
     
    Berichten: 46
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
    my honda: Honda Accord CG9
    Advertenties:

    Re: Vroemdag 2013 praktische info

    Berichtdoor s13 » do 11 sep 2014, 16:25

    Word er in 2014 weer meegedaan?
    s13
    D14 Poster
     
    Berichten: 67
    Geregistreerd: wo 07 jul 2010, 15:58
    my honda: eg4
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten