Dumpd 2013

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Re: Dumpd 2013

Berichtdoor Lange » zo 11 aug 2013, 11:48

geen idee nog niet. ik rij met wat volk van hier op.
misschien dat ik vrijdag avond al vertrek en bij een vriendin in de buurt blijf slapen :-)
Afbeelding
Honda Civic Ej9 1.4iS VTEC
Avatar gebruiker
Lange
HCB Veteraan
 
Berichten: 1034
Geregistreerd: zo 02 jan 2011, 21:54
Woonplaats: bree
my honda: Civic HB Ej9 '97
Advertenties:



  • Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor leon » zo 11 aug 2013, 17:00

    Wie gaat hier naar toe, en staat niet binnen? Want die moeten er ruim voor 10u zijn geloof ik.

    Ik wil er zelf wel op tijd zijn (dus 10u zeg maar), misschien aan Eindhoven nog afspreken, is voor mij iets om maar niet overdreven veel. Hier uit de buurt gaat iedereen naar HEM geloof ik dus.

    ??
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    leon
    B18 Poster
     
    Berichten: 439
    Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
    Woonplaats: Koewacht (NL)
    my honda: EG/CRX
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor leon » do 15 aug 2013, 16:27

    Bij niemand iets bekend tot nu toe ?
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    leon
    B18 Poster
     
    Berichten: 439
    Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
    Woonplaats: Koewacht (NL)
    my honda: EG/CRX
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor Goosse » do 15 aug 2013, 18:47

    Ik zou in ieder geval tussen 7 en 8 aan het hotel willen zijn. Vorig jaar was ik aan de late kant en had ik een slechte plaats binnen. Dus dit jaar vroeger vertrekken :goed:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor Leplatje » do 15 aug 2013, 19:03

    ^ Ik vond dat vorig jaar nog wel toffe plekken eigenlijk, dicht bij de uitgang is altijd een pluspunt voor mij :D
    Alleen wat minder toen ze met balken begonnen smijten richting Dennis zijn Civic.

    Anyway, wij hebben een bericht teruggekregen dat ze het nog niet weten of we binnen mogen en dat ze het wel aan de entree zullen laten weten.
    Rare jongens, dacht dat de bedoeling van preselectie was dat je vooraf weet waar je komt te staan... Beetje kut voor ons om 3 uur enkel te rijden en niet eens weten of je binnen mag of op de bezoekersparking moet staan :denk:
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor leon » do 15 aug 2013, 19:32

    Leplatje schreef:Anyway, wij hebben een bericht teruggekregen dat ze het nog niet weten of we binnen mogen en dat ze het wel aan de entree zullen laten weten. Rare jongens, dacht dat de bedoeling van preselectie was dat je vooraf weet waar je komt te staan... Beetje kut voor ons om 3 uur enkel te rijden en niet eens weten of je binnen mag of op de bezoekersparking moet staan :denk:


    Lekker handig inderdaad. Ik weet toch dat ik op parking moet staan dus dan weet ik wat me te wachten staat daar :P
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    leon
    B18 Poster
     
    Berichten: 439
    Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
    Woonplaats: Koewacht (NL)
    my honda: EG/CRX
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor Goosse » do 15 aug 2013, 21:46

    Idd, heel raar. Misschien dat ze nog op een paar laatste moment afzeggers rekenen
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Dumpd 2013

    Berichtdoor Bubbels** » vr 16 aug 2013, 07:32

    Ik had terug gemaild dat ik antwoord wilde omdat ik het niet zag zitten om 3u (enkele rit...) met de EP3 tot daar te rijden om uiteindelijk toch op de bezoekersparking te belanden.
    Gisteravond dan nog Outdoor bevestiging gekregen :) Blijkbaar moet je er dan ook tussen 8u en 10 u zijn.
    Wij rijden via Breda-Utrecht, zijn er nog mensen die deze route nemen en eventueel samen willen rijden?
    Denk dat wij rond 6u-6u30 hier zullen vertrekken, dan zijn we rond 8u-8u30 in Minderhout.
    Avatar gebruiker
    Bubbels**
    D17 Poster
     
    Berichten: 224
    Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
    my honda: Civic Type-R EP3
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten