Driving 4 Charity 3

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Driving 4 Charity 3

Berichtdoor Tommy_civic » di 19 maart 2013, 19:31

Wie Gaat mee naar Driving 4 Charity 3 In Ingelmunster?


Citaat Van : Hothatch.be
Ik zou op zondag 24 maart 2013 een 3e editie houden van Driving 4 Charity. Startplaats wordt de markt van Ingelmunster omdat we daar droog kunnen zitten mocht het slecht weer zijn...

Over een goed doel is de keuze ook gevallen: na Bednet in 2011 en Kom Op Tegen Kanker in 2012 stel ik Cliniclowns voor als goede doel? Wij hadden eerst Muco.be in gedachten maar de organisatie wil mij niet het gevraagde document overhandigen dat ik nodig heb voor mijn boekhouding (ik heb o.a. organisatie van events onder mijn btw-nr staan). Vorige jaren heb ik dit wel gekregen van de andere organisaties.

Timing:
- 10u: verzamelen op de markt van Ingelmunster
- 10u30: afhalen van route in café Gravenhof en betaling daar ter plaatse van 10 EUR
- 11u-11u30: bezoek AECars
- 12u30: lunch in Carrefour Waregem (elk bestelt wat hij zelf wil en betaalt voor zichzelf en voor wie liever iets anders eet is er een Chinees restaurant en een Quick op letterlijk 1 minuut wandelen van de Carrefour)
- 13u30-14u: vertrek deel 2 met 75% binnenbanen en 25% secundaire wegen, binnenkort verkenning waarna ik de afstand kan zeggen
- 16u: aankomst terug op de markt van Ingelmunster (lijkt me makkelijkst voor co-piloten die ter plekke willen afspreken met hun piloot en hun eigen wagen dus bij de startplaats kunnen achterlaten)


Info over route:
- Voormiddagrit 30km, namiddagrit kleine 100 km
- 80% binnenbanen, 20% secundaire wegen
- 90% goed geasfalteerde wegen, 10% hobbelige stroken of met veel putten. Ik zou het niet aanraden voor superlage wagens of wagen met een lipke of voorbumper die op minder dan 10cm van de grond ligt. De slechte stroken worden wel goed aangekondigd of zijn goed zichtbaar...


Voor alle liefhebbers van sportieve wagens kunnen we aankondigen dat we tijdens deel 1 een tussenstop houden in de zaak AE Cars. Deze zaak is de laatste jaren enorm gegroeid en biedt een waaier aan exclusieve sportwagens aan. Kortom: leuk om te zien voor gelijk welke autoliefhebber. (www.aecars.be)
Tommy_civic
Camino user
 
Berichten: 26
Geregistreerd: zo 09 dec 2012, 23:40
my honda: Civic ProCar 1.4
Advertenties:



  • Re: Driving 4 Charity 3

    Berichtdoor s13 » wo 20 maart 2013, 14:27

    aanwezig met de 325i
    s13
    D14 Poster
     
    Berichten: 67
    Geregistreerd: wo 07 jul 2010, 15:58
    my honda: eg4
    Advertenties:


    Keer terug naar Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten