door dokterice » ma 20 aug 2012, 12:02
Ja mensen,t was nen hete dit jaar
Maar ondanks alles weer doel bereikt Dank aan iedereen die geweest is,daardoor hebben we 4685€ kunnen wegschenken aan respectievelijk Veeweyde,Seasheperd en sos straathonden!!!
Dank ook aan onze gulle sponsors die weer zorgden dat alle onkosten gedekt waren en nog eens fantastische prijzen hebben geschonken!
Dank aan Yves van detailed.be voor weer een superontwerp van flyer en poster!!
Dank aan Luc (luporsche) voor het brengen en ophalen van de toiletten!
Dank ook in het bijzonder aan mijn crew voor het fantastich werk,het was moordend in de hitte!!!,speciaal ook voor luk die zijn salmonelle bacterie thuisgelaten heeft,en toch gekomen is!!
Dank aan mijn db-drag crew voor het weer vlekkeloos professioneel afwerken van een zeer drukke wedstrijd!!
Dank ook aan Kris van look or use (ex Ctp) voor het weer superwerk namelijk de jurering van de wagens!!!
Efkes ook nog vermelden (want dat ben ik vergeten te zeggen tijdens de prijsuitreiking),dat Tom en ik ALLE inschrijfgeld van de db-drag ook geschonken hebben aan de 3 goede doelen ,dus db-draggers...jullie hebben geburpt voor de diertjes!!
Dank ook aan zo goed als alle aanwezigen voor het netjes gebruik van de vuilzakken,in het bijzonder aan de grote clubs (Honda bvb)die aanwezig waren!
Dat scheelt ons na zo'n vermoeiende dag heel wat werk !!!
Over de 4 jaar bekeken heeft Tfa dank zij jullie allemaal +- 19700€ al opgebracht!!!,waar veel dieren mee geholpen zijn ,geweldig toch!!
Voila,ik hoop dat ik niks of niemand vergeten ben,en op naar tuning for animals V,jubileum!,we gaan proberen voor het vijfjarig bestaan dit extra in de verf te zetten,en jullie nog meer fun en bezienswaardigheden te presenteren!
Nog eens nen dikke merci allemaal!!!