$1 schreef:$2ch ben er wel bei!kem den tactiek onder de knie om de wuve mee te krijge amai et heeft me bloed zweet en trane gekost ma wij zijn van de partij!
TEACH ME!

$1 schreef:$2ch ben er wel bei!kem den tactiek onder de knie om de wuve mee te krijge amai et heeft me bloed zweet en trane gekost ma wij zijn van de partij!

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ch ben er wel bei!kem den tactiek onder de knie om de wuve mee te krijge amai et heeft me bloed zweet en trane gekost ma wij zijn van de partij!
TEACH ME!
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ch ben er wel bei!kem den tactiek onder de knie om de wuve mee te krijge amai et heeft me bloed zweet en trane gekost ma wij zijn van de partij!
da hedde weeral goe gefixt hé, da moet wel ne serieuzen tactiek geweest zijn ast u bloed zweet en tranen gekost heeft![]()
![]()

$1 schreef:$2k kom dus ook naar den danny toe,wa uur kwamt gelle bijeen?
$1 schreef:$2et mij ook maar op de lijst
Fluffy - Accord CL9
Micky - S14a
$1 schreef:$2ooh yeah word ne plezanten hoop,gert komt ook via danny?

$1 schreef:$2wla al ff da topic ni meer gechecked ineens veel volk erbij :p om wa uur pakt gij waar de e19 danny ? dan sluit ik dare wel aan
$1 schreef:$2$1 schreef:$2et mij ook maar op de lijst
Fluffy - Accord CL9
Micky - S14a
Da's goe , onderweg ergens afspreken ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast