okay, dus effe gechecked van waar er allemaal mensen mee zoeken te rijden..
TypeRMan en R200 komen vanuit Wetteren dus jullie rijden wss wel samen ?

en Leplatje komt ook van omgeving Gent, dus ik stel voor dat jullie samen onder elkaar nog iets afspreken om door te rijden ?
verder, Thomy komt dan uit Olen, Gert vanuit Retie/Dessel, Jorre vanuit Wiekevorst, ik vanuit Herentals, Sam_IX vanuit Brecht en Fenix vanuit Park Midden Limburg.
aangezien dit de enige zijn die effectief laten weten hebben die intresse hebben om mee te komen hou ik enkel hier rekening mee en als er dan nog iemand is in de maybe lijst of gewoon die hun niet aan een lijst hebben toegevoegd dan moet ge maar ergens op de volgende afspreekpunten komen

dus
het is ongeveer een uurtje rijden vanuit Minderhout aan het benzinestation, dus zou daar graag tegen 18u45 a 19u vertrekken.
dus voor SaM_IX, vanuit brecht naar daar, da duurt misschien een kwartierke da weet gij ook :p
en dan voor Fenix beste is da je van daaruit eerst samenkomt bij de mensen vanuit de Kempen denk ik ? of gewoon recht naar het benzinestation op de E19 in Minderhout ? dat mag je zelf kiezen

moet wel iets laten weten zodat we weten wanneer iedereen overal is

voor Jorre, Thomy en mezelf, ik stel voor da we afspreken aan den Total in Herentals ? daar aan die rotonde van de Brandweer ? kunde als GPS adres Nederrij 100 in geven, in Herentals. pakt tegen 17u30 daar. dan rijden we door naar Hoogstraten waar Gert aanpikt :p en dan zo naar Minderhout benzinestation.
Dus Fenix, je mag kiezen, of recht naar minderhout, of ook in Herentals aan die Total om 17u30.
en dan iedereen omstreeks 18u45 aan het benzinestation in Minderhout. en kunnen we van daaruit doorrijden naar Tiel naar de Meeting

als iemand nog iets liever anders ziet zeg het dan maar

maar kdenk dat dit de beste oplossing is ?
grtz !