$1 schreef:$2et huur bedrag telt da ook voor de parking binne?
anders denk ik nie dat er veel komen en onder ons zen er meer 95 db dan sitte hondakes![]()
idee is wel goe
mss ook eens aan brustem gedacht?
lekker sprintjes trekken
$1 schreef:$2$1 schreef:$2et huur bedrag telt da ook voor de parking binne?
anders denk ik nie dat er veel komen en onder ons zen er meer 95 db dan sitte hondakes![]()
idee is wel goe
lekker sprintjes trekken
inderdaad of gewoon nen dag BRUSTEM afhuren daar en een soort van omloop leggen daar ,geen db lemiet en best aardige banen daar ..ideal voor onze Honda's op los te laten !!!
zal ook goedkoper zijn en noem het dan de Hondaday ofzoiets of jap day ..
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2et huur bedrag telt da ook voor de parking binne?
idee is wel goe
lekker sprintjes trekken
inderdaad of gewoon nen dag BRUSTEM afhuren daar en een soort van omloop leggen daar ,geen db lemiet en best aardige banen daar ..ideal voor onze Honda's op los te laten !!!
zal ook goedkoper zijn en noem het dan de Hondaday ofzoiets of jap day ..
ik zie al de reacties op teebee
naapers![]()
ma mij boeit da niet
meer jap meetings moeten in ons land komen

$1 schreef:$2n iets meet en greet achtig aan de nurburgring? Geen DB limiet en je betaald per rondje. Als je daar bent is er ook nog genoeg moois te zien rond het circuit. Zolang je dit goed plant (ergens in juni of zo volgend jaar) dat iedereen vooraf de datum weet, en je laat iets weten aan de ring moet het wel mogelijk zijn volgens mij. Afstand is iets verder, maar je ziet daar ook dingen rondrijden die je nergens anders tegenkomt.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2n iets meet en greet achtig aan de nurburgring? Geen DB limiet en je betaald per rondje. Als je daar bent is er ook nog genoeg moois te zien rond het circuit. Zolang je dit goed plant (ergens in juni of zo volgend jaar) dat iedereen vooraf de datum weet, en je laat iets weten aan de ring moet het wel mogelijk zijn volgens mij. Afstand is iets verder, maar je ziet daar ook dingen rondrijden die je nergens anders tegenkomt.
ieder jaar opkeer zien we dat met Carfriday ma heeeel weinig volk mee komt
er was ook dees jaar ne civic 4,5 en 6 gen meet and greet
bekan geen belgen tezien
dus ik twijfel of we veel volk van ons land erheen krijgen
$1 schreef:$2ewoon op BRUSTEM iets doen ,meeting sprint en slalom parcour !! fier zijn op ons eigen land en hier iets beginnen mannen inplaats van altijd naar verdere uitersten te gaan .
als erin BRUSTEM iets gedaan wordt sta ik ermee achter !!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast