$1 schreef:$2ijn er mensen die vanuit Brasschaat en omstreken vertrekken? M.a.w. mensen die de e19 richting antwerpen nemen
$1 schreef:$2et valt me op hoe mensen hier in lichte paniek raken door de keuring, terwijl ik nog nooit enige twijfel heb gekend bij de keuring. De tol van het tunen zeker hé

$1 schreef:$2k zou niet twijfelen en kiezen voor een andere locatie... 99% kans dat het daar druk gaat zijn, omdat, zoals hier reeds werd aangehaald dit een "park & ride" locatie wordt voor de autoloze zondag....
http://www.antwerpenautovrij.be/praktisch
Ook naar onze Nederlandse vrienden toe.... moeten we toch tenminste een gegarandeerde locatie hebben eh

$1 schreef:$2k ben der toch wel zeker van da er daar plaats genoeg gaat zijn ze. 't is ni alleen de overdekte parking die daar is he, der is ook nog een parking van den brico, decthlon, en dan nog een parking buiten van de metropolis en een grote parking die beneden overdekt is. Dus daar kunne echt wel massas auto's staan ze. Den eenigsten dag van't jaar da die parking wel is vol durft zijn is me valentijn omda dan elken idioot me zen lief naar de cinema gaat. En ik denk da er ook nog veel 'autoloze zondag mensen' hunne auto op de carrefour parking in schoten gaan zette en van daar uit de bus/tram naar't stad gaan pakken. Of gewoon hunne auto op linker oever zetten. Dus mijn mening is om het gewoon zo te houden als het is. 'k ga der dan ook nog van uit da het tegen de middag tijd nog wel vrij rustig zal zijnKomt wel goe manne, gene stres.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten