schtampf da hier nog is omhoog, want zaterdag ist zo ver wie nog mee wil laat het mij weten

++ samenkomenpunt is dus: Provinciebaan 88, 2470 Retie, om 10.50u ! is ongeveer 1u10min rijden van daar, maar ik ben ni van plan om tegen hoge snelheid naar daar te gaan eigenlijk :p meer tegen 110 km/u kwestie van in groep samen te blijven en gene zever te krijgen mee flikken en weet ik wa nog allemaal.
dus pakt da we 1u30min in totaal onderweg zijn als we geen file krijgen ma da denk ik ni echt.. dan komen we rond 12.30u daar aan, aangezien we toch ni stipt om 10.50u zullen vertrekken :p en het begint om 13u dus zijn we mooi optijd é

en dan hebbe we nog wa tijd over moest er onderweg iets mis lopen ofzo.
voor danny en jonas, als jullie langs de snelste weg rijden, das dus de E19 richting Breda, dan de E311 richting Oosterhout/Utrecht, dan de A59 thv Oosterhout richting 's hertogenbosch voorbij 's hertogenbosch de A59 aanhouden richting Oss en dan komen we samen op de A50 thv Schaijk en dan verder naar Nijmegen over de A50 en A326.
Rijkevorsel - Schaijk is ongeveer 1u10min en Retie - Schaijk is ongeveer 50 minuten, dus pakt da wij tegen 12u in Schaijk zijn, ietske voorbij da knooppunt van onze autostrades is er een naftpomp genaamd "De Gagel" op de A50 is da dus daar dan afspreken om een uur of 12.