3 maart DHRA passpoort day @ R-garage voor BE

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

3 maart DHRA passpoort day @ R-garage voor BE

Berichtdoor jonas (R-garage) » di 28 feb 2012, 13:02

op zaterdag 3 maart komt Gerald van de NL- DHRA men wagen doen en er zal nog wat volk uit de Dragwereld verschijnen ,mensen die meer willen weten van hoe en wat met een drag-sprint auto ..kunnen altijd uit intresse afkomen voor hun vragen over desbetreffende zaken i.v.m. de sport en de bouw van een dergelijke wagen..
vanaf 9u s'morgens kunt u daarvoor terecht bij de R-garage te merksplas adres geef ik na een pm te hebben ontvangen van desbetreffende deelnemer !
is gratis ,alleen uw kost om tot ons te komen is er en kun je ook is wat technisch zien van Honda uit bij ons in de renstal.
en tevens zullen al uw vragen beantwoord worden in de mate van het mogelijke.

er zal bier en frisdrank aanwezig zijn .

indien je ook een wagenpasspoort wil zal je namelijk je auto mede tot hier moeten brengen voor een technische controle van DHRA uit die dan het nodige papierwerk met jou overloopt ,het is wel enkel voor mensen die dus zoeken mee deel te nemen aan een dragwedstrijd van hun organisatie, DHRA/EDRS vanaf 2012 de nieuwe benaming voor een europees kampioenschap .wat is de winst hiervan na 5 jaar zal hieruit een kampioen worden genomen die dan verplicht is met zijn wagen in usa mee te strijden onder de vlag van DHRA .alles wordt dan ook van te voren betaald door organisatie verscheping dragwagen en al incl de tijd daar ,het verblijf en de terug verscheping van uw wagen . ''wereldchamp import drag'' ! EDRS VS NHRA 2017

je kan me ook berijken op't volgende nr +32478488164
R-garage Honda Technology.
http://www.r-garage.webs.com/

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
jonas (R-garage)
HCB Veteraan

my honda: civic,crx
Advertenties:

• Re: 3 maart DHRA passpoort day @ R-garage voor BE

Berichtdoor Pink Danny » wo 29 feb 2012, 22:43

Ik kom af , als ge van bier spreekt... :)

Ik heb nog wel efkens volk 's morgens , om 9u30 komen ze nen auto ophalen hier. Ik ben er zo rap ik kan. :goed:
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Keer terug naar Meetings