Het forum : functies etc

Het forum : functies etc

Berichtdoor Dj3scoupe » di 23 maart 2010, 19:34

Enkele nieuwigheden/ functies / regels:
- Nieuwe gebruikers kunnen pas posten in het TE KOOP forum nadat ze 10 posts gedaan hebben. (lezen gaat wel)
DEZE FUNCTIE TREED WEL PAS IN WERKING BINNEN ENKELE WEKEN OMDAT IEDEREEN NU OPNIEUW MOET AANMELDEN

- Er is een chatruimte die te bereiken is via de link bovenaan de de site. (enkel voor geregistreerde gebruikers)

- (TIJDELIJK NIET ACTIEF) Bij het posten kan je nu onderaan een bijlage toevoegen. Dit is bedoelt voor FOTO’S. De foto’s worden op onze eigen host opgeslagen. Het is uiteraard niet verplicht via dit systeem foto’s te posten. Dit is enkel gedaan om het wat makkelijker/sneller te laten gaan als je 1-3 foto’s wilt uploaden. Of deze functie blijft bestaan valt ook af te wachten. (ivm dataverkeer) er zijn enkele beperkingen reeds opgelegd voor het gebruik van onze image hosting service. Als je foto’s via de bijlagefunctie wilt uploaden moeten ze voldoen aan deze criteria:
o Niet groter zijn als 800x600
o Filesize niet groter als 300kb
o Maximum 3 foto’s per post toegestaan
Als je foto’s als bijlage het geupload komen ze automatisch onderaan de post te staan.

- Snel reageren: vanaf nu kan je snel reageren op een post in een topic. Onderaan de pagina zie je hiervoor een kleine kader.

- Onderschrift/ signature De afbeeldinghoogte van onderschriften is gelimiteerd op 130 pixel. Dit om de snelheid van het forum te garanderen, alsook voor leesgemak. De hoogte word automatisch gecontroleerd door het systeem!

- Bij de registratie (en ook op je profielpagina) zie je een invulvak staan “mijn Honda:” vul hier in met welke Honda je rijd. Onder je avatar zal dit dan bij iedere gebruiker te zien zijn.
Reden: just for fun 

- In je gebruikerspaneel kun je nu ook een vriendenlijst bijhouden alsook een vijandenlijst. Normaal gezien worden berichten die een vriend post dan speciaal voor jou gemarkeerd.(niet getest)


- Worden er nog gegevens teruggehaald van het oude forum? Nee, helaas hebben we geen back up van het oude forum dus moeten we van 0 beginnen.

Ok, ik denk dat ik nu wel de belangrijkste dingen heb opgesomd. Er zijn nog wel nieuwe handige functies die je zelf maar moet ontdekken. In het gebruikerspaneel staan er een aantal.
Het kan zijn dat het forum af en toe nog eens platligt als ik iets aan het veranderen ben, ik zal jullie proberen tijdig op de hoogte te brengen hiervan.
Als jullie zelf nog fouten of dergelijke vinden aarzel dan niet om ze te melden.
rest er mij alleen nog te zeggen: HAVE FUN ( en hou het plezant)
Mix sets@ >>MY BLOG<<
Avatar gebruiker
Dj3scoupe
Beheerder
 
Berichten: 2264
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
Woonplaats: Genk schtad
my honda: civic coupe EJ2+ ITR
Advertenties:



  • Re: Het forum : functies etc

    Berichtdoor Nasty » zo 28 maart 2010, 16:38

    Mogelijkheid tot
    HOWTO of DIY forum?
    Product review forum?

    ;)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Het forum : functies etc

    Berichtdoor Spilner » zo 28 maart 2010, 17:30

    o Niet groter zijn als 800x600
    o Filesize niet groter als 300kb
    o Maximum 3 foto’s per post toegestaan

    amaai

    als ge dan van ne meeting een honderdtal pics hebt hebde nogal werk dan (verkleinen enz)

    :D
    www.facebook.com/spilpics Wedding, Pregnancies, Newborn en Kids Photography.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Spilner
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1571
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:52
    Woonplaats: Overpelt
    my honda: geen
    Advertenties:

    Re: Het forum : functies etc

    Berichtdoor Dj3scoupe » zo 28 maart 2010, 17:33

    Spilner schreef:o Niet groter zijn als 800x600
    o Filesize niet groter als 300kb
    o Maximum 3 foto’s per post toegestaan

    amaai

    als ge dan van ne meeting een honderdtal pics hebt hebde nogal werk dan (verkleinen enz)

    :D


    ge moet alles lezen eh ;) dit gaat enkel over als je foto's wilt uploaden via onze site en niet imageschack ofz. een functie die er komt als we op de nieuwe server zitte ;)

    @ nasty was net bezig met een betere indeling te maken :)
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:


    Keer terug naar Mededelingen & algemene info

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten