B??? tov K20 - Sepang trackday

B??? tov K20 - Sepang trackday

Berichtdoor Jordyke190 » di 15 apr 2014, 11:55

Misschien hier al eens gepost ... maar toch zalig filmpje hoor.

B power tov K power.

Goeie rijlijnen en laat kunnen remmen ... daar kom je ook ver mee als de power en het koppel wat lager liggen.

Enjoy (hoop dat het zo werkt)

http://www.youtube.com/watch?v=A1QH5CSZ36M
Jordyke190
B16 Poster
 
Berichten: 304
Geregistreerd: wo 10 okt 2012, 19:45
Woonplaats: Balen
my honda: Integra DC2
Advertenties:



  • Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor kenny_tmt » di 15 apr 2014, 12:21

    Alles hangt af van hoe goed je kan rijden... Ik kreeg slaag van een AE86 met 130pk op zolder, was niet te volgen. Bochtenwerk was fenomenaal
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor Sinister » di 15 apr 2014, 12:39

    Man man wat een vergelijking, die EG6 weegt 100 kg minder volgens het boekske, legt die K20 daar maar is in en vergelijkt het dan he...
    Als jij voor de eerste keer op zolder rijdt met een 1M, en voor jou rijdt een coureur met een 118d, die hou je ook niet bij.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor Skid23 » di 15 apr 2014, 13:28

    kenny_tmt schreef:Alles hangt af van hoe goed je kan rijden... Ik kreeg slaag van een AE86 met 130pk op zolder, was niet te volgen. Bochtenwerk was fenomenaal


    Takumi :lol:
    Afbeelding
    Civic EJ9 1.4i S, 2001 (R.I.P) - Prelude BA4 2.0i 16v, 1990
    Civic Aerodeck 1.4i S, 1998 DAILY
    When I'm in the mood, I apex the gutter.
    Avatar gebruiker
    Skid23
    D17 Poster
     
    Berichten: 284
    Geregistreerd: di 16 apr 2013, 22:28
    Woonplaats: Scherpenheuvel-Zichem
    my honda: EJ9 Vic / BA4 Lude
    Advertenties:

    Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor Jordyke190 » di 15 apr 2014, 14:23

    Sinister schreef:Man man wat een vergelijking, die EG6 weegt 100 kg minder volgens het boekske, legt die K20 daar maar is in en vergelijkt het dan he...
    Als jij voor de eerste keer op zolder rijdt met een 1M, en voor jou rijdt een coureur met een 118d, die hou je ook niet bij.



    Eeuhmm ...

    Ik vond het gewoon een leuk filmpje. veel Vtec sound van B blokje en K blokjes ...
    ... Voor verdere technische details ivm die wagens en zo ... zou ik zeggen, contacteer de makers van het filmpje en ook de betreffende coureurs.
    Jordyke190
    B16 Poster
     
    Berichten: 304
    Geregistreerd: wo 10 okt 2012, 19:45
    Woonplaats: Balen
    my honda: Integra DC2
    Advertenties:

    Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor kenny_tmt » di 15 apr 2014, 16:34

    Jordyke190 schreef:
    Sinister schreef:Man man wat een vergelijking, die EG6 weegt 100 kg minder volgens het boekske, legt die K20 daar maar is in en vergelijkt het dan he...
    Als jij voor de eerste keer op zolder rijdt met een 1M, en voor jou rijdt een coureur met een 118d, die hou je ook niet bij.



    Eeuhmm ...

    Ik vond het gewoon een leuk filmpje. veel Vtec sound van B blokje en K blokjes ...
    ... Voor verdere technische details ivm die wagens en zo ... zou ik zeggen, contacteer de makers van het filmpje en ook de betreffende coureurs.



    :goed:
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: B??? tov K20 - Sepang trackday

    Berichtdoor TOM-ek4-VTI » wo 16 apr 2014, 15:01

    Leuk filmke,die Japanners en consoorten kunnen er wa van :D
    Inderdaad veel hangt af van je rijkunsten.
    Ge ziet goe dat de k-blokken op de rechte stukken terugkomen,sepang heeft nu wel 2zeer lange rechte stukken waar de k-blokken in het voordeel zijn,of de eg nu 100kg minder weegt of ni.
    Waarom voelen sommigen zich altijd zo aangevallen? :dom:
    Toch niemand da beweert dat diene b-blok sneller is dan diene k,en tuurlijk zal die eg6 nog sneller worden met ne k erin.
    TOM-ek4-VTI
    B18 Poster
     
    Berichten: 449
    Geregistreerd: do 23 aug 2012, 22:10
    Woonplaats: liedekerke
    my honda: EK4
    Advertenties:


    Keer terug naar Multimedia

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten