Ombouw tot lichte vracht

Ombouw tot lichte vracht

Berichtdoor EK4_96 » di 27 nov 2012, 18:23

Ben vandaag de trotse eigenaar van een Renault Kangoo voor daily drive ;)
Heb deze gekocht in Duitsland (vrijdag afhalen ) voor een zeer goede prijs, dacht dat dit al een lichte vracht was, nu komen we eraan en blijkt dus dat dit een voertuig was voor 5 personen en gewoon de achterbank eruit. ( ookal was dit geen lichte vracht, kon ik hem echt niet laten staan )
Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft om hiervan lichte vracht te maken? of waar ik dit voor een prijsje kan laten doen?
Ik weet dat de gordelpunten en dergelijke onbruikbaar gemaakt moeten worden ( dichtlassen ), en dat ik een valse bodem moet hebben op de plaats waar normaal de voeten van de achterste passagiers zijn icm een rechte wand.

Hoor het van jullie!
Afbeelding
Made by Nissan, made better by me

Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
Avatar gebruiker
EK4_96
B16 Poster
 
Berichten: 378
Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
my honda: s14a
Advertenties:



  • Re: Ombouw tot lichte vracht

    Berichtdoor Solleke » di 27 nov 2012, 18:43

    Laat je best doen door je dealer, maar verwacht u al maar tot een lange procedure...
    Aangezien ombouw je ook een sticker moet aanvragen (de dealer die heeft omgebouwd vraagt dit aan bij Renault) die dan in de zijkant van de deur moet gekleefd worden.
    Het is in feite een homoligatieprocedure tot lichte vracht.

    Op mijn vorig werk had een klant van ons nieuwe VW Polo's besteld die we dan hebben omgebouwd tot lichte vracht, die wagens hebben een maand of 2 gewoon in de afleverruimte gestaan omdat we moesten wachten op de papieren...
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:

    Re: Ombouw tot lichte vracht

    Berichtdoor EK4_96 » di 27 nov 2012, 18:55

    Damn, dacht dat dit snel geregeld kon worden.. hm morgen nog even rondbellen en eens rondvragen( heb de wagen dringend nodig want dees week is laatste week met de silvia.. )
    Thanks alvast :),
    Afbeelding
    Made by Nissan, made better by me

    Topic: viewtopic.php?f=23&t=5631
    Avatar gebruiker
    EK4_96
    B16 Poster
     
    Berichten: 378
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 10:57
    my honda: s14a
    Advertenties:


    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten