Motorrijders

Motorrijders

Berichtdoor oggear » wo 03 okt 2012, 11:27

halo, ik denk dat dit topic hier wel thuis hoort zo niet, my mistake.

Ik zou dus graag even weten wie hier allemaal met ne moto/quad rijd.
Merk en type enzo is dus ook welkom :)

En wie van jullie dan ook mee doet met motortreffens/ritten. Mss kunnen we dan dat eens doen ipv ne meeting met de auto's. Dit zal dan wss wel niet meer voor dit jaar zijn aangezien het weer toch niet meer zo gunstig is om met motor er door te gaan.



Ik heb dus een Honda CB1300 lichtjes "getuned" niet motorisch wel is waar.
Kheb hem zelf nu zo 2jaar en een 6500 km gereden. Op de teller heeft hij er nu 24500.
Afbeelding
Dit is de enige fotos die ik voorlopig terug vind maar ik denk dat de moto terug is te vinden in mijn eigen topic.

greets
Laatst bijgewerkt door oggear op do 04 okt 2012, 09:43, in totaal 1 keer bewerkt.
drive your life
Avatar gebruiker
oggear
K20 Poster
 
Berichten: 804
Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
Woonplaats: Alveringem
my honda: civic 1.4Is
Advertenties:



  • Re: Motorrijders

    Berichtdoor MHG » wo 03 okt 2012, 13:24

    Ik heb een Honda CBR 1000RR Fireblade uit 2005. Gekocht met een Yoshimura uitlaat, led achterlicht met pinkers en kleine knipperlichten voor, zelf nog het donkere ruitje erop gezet. Ik ga meestal een paar keer per jaar naar de Eiffel. Daar rijden we dan tussen de 350 en 450km op een dag. Laatste ritje een week of 2 geleden was 412km incl afstand van en naar huis.

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    MHG
    B18 Poster
     
    Berichten: 470
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 09:56
    Woonplaats: Maastricht
    my honda: Civic Coupe EJ2
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor Gazza » wo 03 okt 2012, 17:49

    Ik rij nu met een Honda Varadero 1000. :goed:
    Heb ook een CB 900 Hornet en een GSXR 600 gehad.
    Heb deze moto gekocht om te gebruiken als woon-werkverkeer en om in te brengen in de mijn belastingen.

    Zit nu aan ong. 9500 kms van half maart.
    Opties zijn een hoger ruit,een gelzadel van Topsellerie en de motor is verlaagd.
    Met ook de originele Honda koffers erbij.
    Motorisch komt er een K&N filter in bij 't volgend onderhoud en waarschijnlijk Leovince dempers.

    Motor is ook gekocht geweest om gemakkelijk met 2 personen op vakantie te gaan.
    Normaal komt er deze winter ene bij om een caferacer of streetfighter te maken,moet 't nog 's bekijken.
    Gazza
    D17 Poster
     
    Berichten: 243
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 12:15
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor black_civic » wo 03 okt 2012, 18:02

    honda cbr 600rr
    opgevoerd. 111.3 pk op het achterwiel 125pk op de blok
    Vertanding veranderd en volledige akra lijn. En nog ne hoop andere dingen :)
    17000 km per jaar En minstens 5 circuitdagen
    Ik rij ook het hele jaar door
    En ik ga volgend jaar eens zien voor een bmw s1000rr. Soms is het me net iets te traag. En een 1000 rijd rustiger.
    Ne 600 moet ge echt in toeren houden

    afspreken kunnen we nog altijd. Droog weer is genoeg he.
    black_civic
    B20 Poster
     
    Berichten: 516
    Geregistreerd: vr 25 jun 2010, 18:35
    my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor oggear » do 04 okt 2012, 09:25

    black_civic schreef:honda cbr 600rr
    opgevoerd. 111.3 pk op het achterwiel 125pk op de blok
    Vertanding veranderd en volledige akra lijn. En nog ne hoop andere dingen :)
    17000 km per jaar En minstens 5 circuitdagen
    Ik rij ook het hele jaar door
    En ik ga volgend jaar eens zien voor een bmw s1000rr. Soms is het me net iets te traag. En een 1000 rijd rustiger.
    Ne 600 moet ge echt in toeren houden

    afspreken kunnen we nog altijd. Droog weer is genoeg he.


    Van dat droog weer hebt ge gelijk :goed:
    drive your life
    Avatar gebruiker
    oggear
    K20 Poster
     
    Berichten: 804
    Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
    Woonplaats: Alveringem
    my honda: civic 1.4Is
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor oggear » do 04 okt 2012, 09:33

    @gazza Ik had voor men CB een husqvarna omgebouwd naar 610sm helemaal niet voor 2 personen dus. Deze was wel fun maar veel myserie, op het einde vast gelopen motor net voor bocht. Dan maar weg gedaan en de CB gekocht met de bedoeling om veel weg te gaan met de vriendin, maar blijkt nu dat ze nog niet veel is mee geweest :D :P Wel klote natuurlijk maar bon alleen gaat ook :)


    PS: Ik heb nog maar een 3 jaar men rijbewijs waaronder 2jaar een deftige moto ;) dus race/snelle bochten ervaring heb ik niet, dus als we dan eens zouden afspreken voor ne toerke ofzo liever dan opt gemakske, er mag wa snelheid in zitten maar nie te veel :p

    Ik veronderstel dat velen van jullie(andere motor hcb'ers) ook wel aan de andere kant van belgie of in het midden ervan liggen :)
    Ik woon aan de kust. Dus voor een toerke de midden weg hé ;) Dan is het voor iedereen gelijk.
    Kben gene krak in de weg zoeken en ne gps heb ik ook nie voor de moto. Das soms wel klote!

    greets
    drive your life
    Avatar gebruiker
    oggear
    K20 Poster
     
    Berichten: 804
    Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
    Woonplaats: Alveringem
    my honda: civic 1.4Is
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor Gazza » do 04 okt 2012, 16:40

    oggear schreef:@gazza Ik had voor men CB een husqvarna omgebouwd naar 610sm helemaal niet voor 2 personen dus. Deze was wel fun maar veel myserie, op het einde vast gelopen motor net voor bocht. Dan maar weg gedaan en de CB gekocht met de bedoeling om veel weg te gaan met de vriendin, maar blijkt nu dat ze nog niet veel is mee geweest :D :P Wel klote natuurlijk maar bon alleen gaat ook :)


    PS: Ik heb nog maar een 3 jaar men rijbewijs waaronder 2jaar een deftige moto ;) dus race/snelle bochten ervaring heb ik niet, dus als we dan eens zouden afspreken voor ne toerke ofzo liever dan opt gemakske, er mag wa snelheid in zitten maar nie te veel :p

    Ik veronderstel dat velen van jullie(andere motor hcb'ers) ook wel aan de andere kant van belgie of in het midden ervan liggen :)
    Ik woon aan de kust. Dus voor een toerke de midden weg hé ;) Dan is het voor iedereen gelijk.
    Kben gene krak in de weg zoeken en ne gps heb ik ook nie voor de moto. Das soms wel klote!

    greets


    Een Husky met de nodige problemen is alom gekend,KTM zit ook in 't zelfde schooltje,over enkele jaren terug toch.
    Hoe 't er nu mee gesteld is weet ik niet juist...en fun is zo'n supermotard wel !

    Een CB is thans een prachtige motor met veel koppel onderin vanaf de 900 toch,600 is ook weer een hoogtoerige motorfiets.
    En met 2 personen rijden is toch weer heel anders.
    Zijn dit jaar in Oostenrijk en Italie geweest met de Varadero en verschillende bergpassen gedaan.
    Met 2 personen geen lachertje en vooral die haarspeldbochten,blijven bollen want stilvallen in zo'n bochten is gegarandeerd tegen de grond gaan...

    Wat betreft bochten heeft men echt geen racer nodig,hoor...
    Die avontuurlijke bikes worden door velen onderschat maar niets is minder waar.
    Was 1st ook van plan om een BMW GS te kopen maar BMW motoren staan bekend voor 't nogal hoge olieverbruik,spijtig is thans een prachtmoto.
    Moet maar 's achter iemand met de nodige ervaring met zo'n machine hangen...alleen hebben deze niet de pk's om op rechte stukken ervandoor te gaan.
    Maar daarvoor dient zoiets niet,dit is om in een rustige positie te rijden,zonder de pijnlijke polsen na een trip van een 6-700 km.
    En natuurlijk ook voor de passagier...maar m'n Hornet 900 of m'n GSXR mis ik toch regelmatig om 's effe te vlammen !

    Indien er 's een rit word gepland is 't ook de bedoeling om niet te gaan racen,anders bol ik hier iets verder wel naar Zolder...
    Gps gebruik ik ook niet,nog niet...ben ik Oostenrijk rdelijk bekend vanwege 't skieen en op al die bergpassen passeren wel enkele bekende skigebieden.
    Als er nog motorrijders willen meedoen kunnen we idd. 's afspreken volgend jaar waarschijnlijk dan... :lol:

    Want deze morgen heb ik ook maar gepast om met de moto te gaan werken... :zot:
    Gazza
    D17 Poster
     
    Berichten: 243
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 12:15
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor Raidon » do 04 okt 2012, 17:27

    Sinds 2 jaar in het bezit van een Fireblade:
    Weinig origineel nog aan. Rij er te weinig mee spijtig genoeg.

    Afbeelding
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor Gazza » do 04 okt 2012, 18:15

    Raidon schreef:Sinds 2 jaar in het bezit van een Fireblade:
    Weinig origineel nog aan. Rij er te weinig mee spijtig genoeg.

    [ Afbeelding ]


    Dit is gewoon TOP !

    :goed:
    Gazza
    D17 Poster
     
    Berichten: 243
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 12:15
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor duzze » do 04 okt 2012, 18:17

    dit is mijn honda cbr 600rr van 2006
    er staan nu 16000kms op
    lazer extreme uitlaat, k&n filter voor de rest motorisch origineel.
    heb deze nu +- 1 jaar en rijd ongeveer een 6 a 8000 kms per jaar met de moto. circuitdagen bijgeteld :)
    count me in voor een ritje, zolang het maar droog is.




    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us
    duzze
    Dax rookie
     
    Berichten: 13
    Geregistreerd: wo 08 aug 2012, 19:49
    Woonplaats: balen
    my honda: accord cu1
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor black_civic » do 04 okt 2012, 19:52

    @ oggear ik heb een jaar mijn rijbewijs. En snel u bochten nemen is durven en techniek :)
    @ gazza: al heel de week met de moto ze :D En inderdaad. Met een gs kunt ge ook heel goe plat gaan ze


    Waar gaan jullie op circuit rijden en met welke organisatie?
    black_civic
    B20 Poster
     
    Berichten: 516
    Geregistreerd: vr 25 jun 2010, 18:35
    my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor oggear » do 04 okt 2012, 20:31

    Gazza schreef:Want deze morgen heb ik ook maar gepast om met de moto te gaan werken... :zot:


    Ik had geluk, khad de laten tegen dan was het al mooi weer voor met de moto :har: héhé
    drive your life
    Avatar gebruiker
    oggear
    K20 Poster
     
    Berichten: 804
    Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
    Woonplaats: Alveringem
    my honda: civic 1.4Is
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor oggear » do 04 okt 2012, 20:36

    black_civic schreef:@ oggear ik heb een jaar mijn rijbewijs. En snel u bochten nemen is durven en techniek :)

    Waar gaan jullie op circuit rijden en met welke organisatie?


    Het probleem is dat ik te veel denk aan de centjes als ik crash denk ik :D Maar beetje per beetje komt het wel ik rij ook niet genoeg denk ik om er meer uit te halen ;) voorlopig is dat niet nodig, ben nu al blij met men vooruit gang :goed:
    drive your life
    Avatar gebruiker
    oggear
    K20 Poster
     
    Berichten: 804
    Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
    Woonplaats: Alveringem
    my honda: civic 1.4Is
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor oggear » do 04 okt 2012, 20:37

    Raidon schreef:Sinds 2 jaar in het bezit van een Fireblade:
    Weinig origineel nog aan. Rij er te weinig mee spijtig genoeg.

    [ Afbeelding ]


    Had je deze niet te koop gezet? Of mis ik met iemand anders?

    Wel een ferm machine :kwijl:
    drive your life
    Avatar gebruiker
    oggear
    K20 Poster
     
    Berichten: 804
    Geregistreerd: ma 21 jun 2010, 13:12
    Woonplaats: Alveringem
    my honda: civic 1.4Is
    Advertenties:

    Re: Motorrijders

    Berichtdoor Gazza » vr 05 okt 2012, 16:47

    black_civic schreef:@ oggear ik heb een jaar mijn rijbewijs. En snel u bochten nemen is durven en techniek :)
    @ gazza: al heel de week met de moto ze :D En inderdaad. Met een gs kunt ge ook heel goe plat gaan ze


    Waar gaan jullie op circuit rijden en met welke organisatie?


    Ik zelf rij niet meer op circuit,heb dat toen 's gedaan met Kickxstart.
    Die organiseren jaarlijks een weekend op Zolder waar er vanalles te beleven is en daar kan men dan 5 x 20 min gaan rijden.
    Moet ge u wel op tijd inschrijven,maar ben zelf al een jaar of 6-7 niet meer er naartoe geweest.
    Rijden ook in 3 categorieen dat weekend.
    Gazza
    D17 Poster
     
    Berichten: 243
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 12:15
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten