bijna dood ervaringen op de weg

bijna dood ervaringen op de weg

Berichtdoor jaantje-crx » wo 24 maart 2010, 18:17

alle rare, gevaarlijke,lompe en bijna auto plat situaties die ge zoal tegenkomt op de baan.

ik zal de spits afbijten :?
juist voor het stoplicht... hoor piepende banden achter me,zie nieuwe touareg zeer kort naderen in de spiegel,
hart stond stil, die jeep stopte net op tijd en de mevrouw met jeep zat uitvoerig te lachen met de kinderen in haar wagen :evil: ik vond het persoonlijk alles behalve grappig
Afbeelding

i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
Avatar gebruiker
jaantje-crx
HCB Veteraan
 
Berichten: 1687
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
Woonplaats: vlimmeren
my honda: CRX ED9
Advertenties:



  • Re: bijna dood ervaringen op de weg

    Berichtdoor matsuchi-san » wo 24 maart 2010, 18:20

    Had er vandaag ook 1,kom een brug afgereden en beneden is er een kruispunt,ik zie zo ne mens mee ne ford galaxy ofzo,zitten te kijken,plotseling,ik was nog 15m van hem verwijderd,schiet dieje hem nog op de baan.Godnondeju,die Verrekte Koekwaus kon ik nog net ontwijken,ne mens is op slag wakker ze
    Afbeelding
    matsuchi-san
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1530
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:46
    my honda: EE8 CRX
    Advertenties:

    Re: bijna dood ervaringen op de weg

    Berichtdoor who_carez » wo 24 maart 2010, 19:06

    jaantje-crx schreef:juist voor het stoplicht... hoor piepende banden achter me,zie nieuwe touareg zeer kort naderen in de spiegel,
    hart stond stil, die jeep stopte net op tijd en de mevrouw met jeep zat uitvoerig te lachen met de kinderen in haar wagen :evil: ik vond het persoonlijk alles behalve grappig


    Gij moet meer me mij omgaan... 4 pinkers opzette, effe uitstappe en gaan zegge da ze beter me het verkeer moet bezig zijn dan me haar kindere en da ze anders maar nen babysitter moet gaan zoeke of haar klein geneuk rap me hunne smoel tege de vooruit ga hange.

    Had ik vorige week nog toen'k me de fiets inderweg was naar het werk. Kwam der ene me zen camionet 5 meter voor menne neus van het tankstation af en stopt in't midde van het fietspad. Meneer was aan het bellen... Toen ben'k ook effe aan de raam gaan kloppen. Achterlijke kutaapen :evil:
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: bijna dood ervaringen op de weg

    Berichtdoor jaantje-crx » wo 24 maart 2010, 19:29

    who_carez schreef:
    jaantje-crx schreef:juist voor het stoplicht... hoor piepende banden achter me,zie nieuwe touareg zeer kort naderen in de spiegel,
    hart stond stil, die jeep stopte net op tijd en de mevrouw met jeep zat uitvoerig te lachen met de kinderen in haar wagen :evil: ik vond het persoonlijk alles behalve grappig


    Gij moet meer me mij omgaan... 4 pinkers opzette, effe uitstappe en gaan zegge da ze beter me het verkeer moet bezig zijn dan me haar kindere en da ze anders maar nen babysitter moet gaan zoeke of haar klein geneuk rap me hunne smoel tege de vooruit ga hange.

    Had ik vorige week nog toen'k me de fiets inderweg was naar het werk. Kwam der ene me zen camionet 5 meter voor menne neus van het tankstation af en stopt in't midde van het fietspad. Meneer was aan het bellen... Toen ben'k ook effe aan de raam gaan kloppen. Achterlijke kutaapen :evil:


    mijn algemene reactie als ik me verschrik met zoiets is totale stilte ik verstijf en krijg er geen woord meer uit (die thuis zou me heel de dag wel stil willen hebben :D )
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: bijna dood ervaringen op de weg

    Berichtdoor integradical » vr 26 maart 2010, 23:37

    overlaatste een wijf gehad voormij,wat dacht tot ze de weg voor haar alleen had,bij een flauw bochtje,komt ze ineens aan mijn kant,ik alles toegegooid ,geclaxoneerd en dan zegt da kutwijf aan het rood licht nog,wat is u probleem
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: bijna dood ervaringen op de weg

    Berichtdoor Leplatje » za 27 maart 2010, 08:15

    Geen bijna dood ervaringen maar wel al veel stommekloten meegemaakt. Mensen die van hun vak afwijken terwijl ge hen voorbijsteekt en dan dom kijken als ge claxonneerd en dan nog die dwazen met hun grote schijthokken die in smalle straten 3/4 van de weg nodig hebben, das ook wel verschieten als ge die op u af ziet komen.
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:


    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten