sjanske om in te kaderen :-)

sjanske om in te kaderen :-)

Berichtdoor WhiteSol » do 15 apr 2010, 21:51

Kreed daarstraks naar m'n vrindin .. dacht van oh, mooi zonneke, dakje eraf doen :)
Eens daar bleken daar nogal veel blaadjes en stof rond te zweven dus kdacht dakje er ma terug op te leggen .. DACHT want toen ik op men knopje van de koffer duwde ... nada :x .
En voor alle duidelijkheid, ik heb dus geen kofferslot meer waar ik met de sleutel inkan .. enkel dat zelf gefabriceert knopken :D.
Nog ni al te veel zorgen makend deeed ik men kap onder men stuur weg en keek m'n schakelaartje na .. op't eerste zicht niks mis, dus kdacht van kom ik houd die draadjes tegen elkaar en da springt wel open .. ni dus :roll:

Ferm gejost en ondertussen al beetje licht ontvlambaar aant worden ikke naar men kennis van bij mullens gebeld en die zei me da er in de opbergvakken achter de passagiers-zetel e systeemke zit met nen imbus om de koffer omhoog te draaien.. mens had mij lichtelijk verkeerd verstaan want da bleek achteraf enkel bij een elektrisch dak zo te zijn.

Ikke dus zwaar ontvlamt naar huis met chauffage vollen tuub en nog aant bevriezen en al in lichte paniektoestand onze pa erbij geroepen. Effe getest of er nog stroom zat, kabeltje naar batterij was ok, kabeltje naar achter gaf ne lichte weerstand dus we dacht .. die krijgt gewoon ni genoeg stroom meer door om de moteurke te doen draaien en het slot te doen openspringen...

Stroomstation gepakt .. 12 volt niks 18 volt niks 30 volt! NIKS

Dus er zat niks anders meer op dan een moeilijke keuze maken tussen 3 niet zo leuke opties ...

Achterlicht uitslagen/breken
Middenplaat uitbreken
Langs onder de kofferbak openslijpen

Uiteindelijk gekozen voor optie 3, kofferbak openslijpen, auto achterwaarts over de put gezet en gewoon voor den onozele toch nog nekeer die 2 stom draadjes onder et dashbord tege mekaar gehouden en PETS :mrgreen: koffer open ! :o :o :o
Rap men dakje in men armpjes gesloten en ne kus gegeven :lol: en toen maar is gaan kijke wa er schol ..

Het probleem bleek dus idd in de koffer te zitten, massa van het motortje was gans verroest dus kon nog maar moeilijk werken... kweet ni welken engelbewaarder ervoor gezorgd heeft da et toch nog 1ne keer heeft gewerkt ma toch nen dikke merci :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
Avatar gebruiker
WhiteSol
Moderator
 
Berichten: 7118
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
my honda: Crx Del Sol VTi
Advertenties:



  • Re: sjanske om in te kaderen :-)

    Berichtdoor Pink Danny » do 15 apr 2010, 22:41

    gek da gij voor optie 3 kiest hé , ik heb al ene z'n licht weten uitkletsen. Lijkt me de goedkoopste oplossing. 8-)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: sjanske om in te kaderen :-)

    Berichtdoor WhiteSol » vr 16 apr 2010, 12:45

    Pink Danny schreef:gek da gij voor optie 3 kiest hé , ik heb al ene z'n licht weten uitkletsen. Lijkt me de goedkoopste oplossing. 8-)


    mja ik was van mening nieuwe set achterlichten ... 2dehands 70-80 euro voor diezelfde, nieuwe middenplaat euhm 50 euro + dan nog is spuiten tegen racewars en daar was geen tijd meer voor .. optie 3 = gratis en direct terug ingelast :lol:
    Kben er nog altij ni goe van, zoveel sjans da da toch nog ene keer heeft gewerkt :lol:
    Maar nu ga ik er vandaag wel een handmatig fail-safe systeem op inbouwen zoda dees nooit niemeer kan voorvallen 8-)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:


    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten