welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je neus?

welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je neus?

Berichtdoor FU2 » wo 31 maart 2010, 23:09

dacht ff een topic maken, omdat er daarstraks weer iets heel extreem gebeurd is.
ik was dus aan het rijden net achter een zwarte mercedes camionet, kom ik aan een kruispunt.
wij zaten op de hoofdweg dus normaal moet iedereen stoppen van links en rechts.
Ineens zie ik daar een gek wijf met een nieuwe opel vectra, astra whatever break van links tegen 100 afkomen,
rijdt gewoon los door, knalt los op die zijkant mercedes die op dat moment paar meter voor mij rijdt.
ik zie die mercedes camionet al halfscheef door de lucht vliegen.
staat er aan de andere kant rechts nog een splinternieuwe toyota avensis klaar om af te slaan,
mercedes camionet vliegt los vanvoor op die zn voorkant en gaat nog is rond.
dus 10seconden later staan er ineens 3 rokende wrakken rond mij, overal brokstukken.. :zot:
ben gewoon gestopt midden op de weg en heb mij gewoon een minuut zitten kapotlachen in de itr,
van wtf zowel als met het besef van had ik 5km per uur harder gereden of was ik 30sec later vertrokken was had mn itr een hoop schroot geweest.
heb al veel meegemaakt maar dit stukje theater ging echt te ver :mrgreen:

ooit op de autostrade ook nog eens gehad, was afgesloten en alles moest over 1 rijstrook.
rijdt oude man voor mij in een oude peugeot 309, rijdt ineens scheef en rijdt gewoon van de autostrade af.
ijzeren rails waren weggehaald door die werken en waren allemaal grote bergen zand naast die rijstrook gelegd.
die oude kerel rijdt dus gewoon zo'n berg zand op, doet een dikke jump.
komt met zn onderkant net op een andere berg terecht, en blijft daar gewoon op balanceren met draaiende wielen terwijl hij met zn hoofd op de claxon ligt. deed ook maar vies raar maar kon toen niet stoppen want dan zat die hele rijstrook dicht en kon niemand nog door. alle hulp kwam wss toch te laat want hij had hoogstwaarschijnlijk toch een hartaanval gehad, was kerel van over de 80.

iemand nog zulke gekke dingen meegemaakt of ben ik de enige die zo'n toneelstukjes voor zijn neus ziet gebeuren?
Afbeelding Afbeelding
hint, blijf weg van hondagarage D'ieteren mechelen.
liegende afzetters, factureren veel wat ze nooit gedaan hebben.
Avatar gebruiker
FU2
Camino user
 
Berichten: 26
Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 20:19
Woonplaats: best ver uit je buurt
my honda: itr
Advertenties:



  • Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor jaantje-crx » do 01 apr 2010, 09:56

    vorig jaar winter op de brug bij sportpaleis,wagen knalt 50m voor me links in de beton,fiesta komt af links langs mij,verschrikt,gooit alles dicht en tolt op paar cm voor mn camionet door,dat gezicht!!!! lijkt me akelig als ge zo kortbij een camionet op uw deur ziet afkomen,vervolgens knalde ze rechts de beton in,ik kon niet geloven dat ik niks geraakt had

    in de zomer op e313 tegen 140 zoiets druk op de weg,rond 5u,2 wagens voor me zie ik opeens een rookpluim van de banden en zie een laguna links de beton opvliegen met fietsen op het dak,wagen wordt de lucht in gelanceerd en beland op het dak,direct alarmlichten opgezet en naar daar gerend,vreemd om mensen uit een auto te halen die op de kop ligt.
    meisje haar arm was flink uiteen gereten,jongen had niks.

    van de winter nog het een en ander zien rondgaan op autostrade op vrij korte afstand en hier in de straat op 5m voor ons door op 2e kerstdag,auto gaat slip in,komt ons rijvak op en knalt terug de andere baan op vol een betonnen omheining in,mensen hadden goed gedronken auto goed plat

    ik denk als ge veel op de weg zit,dan ziet ge ook veel
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor WhiteSol » do 01 apr 2010, 15:40

    Nog maar 1 serieus ongeval zien gebeuren ... 4 jaar geleden samen met ne maat naar Zwolle ( NL ) voor ne barbeque :roll: don't ask :p
    Rustig aant karren op autostrade, en toen kwam er een brug met verhoogde zijberm.. vliegt daar ineens ne zot ons langs rechts voorbij over dieje berm tegen ik schat toch wel ver boven de 150 en als em van die berm afreed schoof em weg .. ping vangrailtje links, ping vangrailtje rechts en over de kop :shock:
    Wij gestopt en gaan kijken, kerel zag er vrij verwrongen uit, maar hij tikte iets op zen gsm en hij gaf em aan ons en toen is em et bewustzijn verloren .. gsm was aant rinkelen naar noodnummer. Wij alles uitgelegd en daarna nog verklaringen afgelegd bij politie, kerel heeft ons achteraf nog gecontacteerd om te bedanken en te verontschuldigen omda hij ons ook in gevaar had kunnen brengen :)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor Bell_Sol » do 01 apr 2010, 23:00

    paar maand geleden in file voor kennedytunnel:
    camion -- auto(Rover sedan) -- toeristenbus
    verkeer begint trug beetje te rijden, camion vertrekt, auto verstrekt, bus vertrekt ook...
    verkeer stopt, camion stopt, auto stopt, bus niet echt :? chauffeur praat me nen passagier fzo...
    grote Rover sedan is ineens ongev even groot als civic HB :P gewoon geplet tussen die 2 kolossen... chauffeur en passagier hebben niks, buiten een
    Rover-sandwich :D
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor HoNdAdreams » vr 02 apr 2010, 11:49

    Aantal jaren geleden op het werk, we hadden een wiellager van een camionet vervangen. Het was al tegen 8u savonds, in december, dus al goed donker en koud buiten. Ik ga samen met mijn baas een proefrit maken en op het moment dat we terug op de baan van de garage zaten (een nogal drukke straat) zie ik een 800m voor ons een auto stoppen, er stapt een oude vrouw uit, de auto rijdt verder en het vrouwtje wil de baan oversteken dus wij vertragen al, loopt ze de weg over tot in het midden, ze ziet van de andere richting een auto aankomen en zet 2 stappen terug, bedenkt zich om een of andere reden en wil toch nog vlug overlopen........ Het gevolg was echt niet mooi om te zien, er kwam een volvo v40 aangereden en die heeft die vrouw tegen 70 gegrepen. Dat vrouwtje vloog zeker 20m omhoog en kwam langs de kant van de weg op haar eigen oprit terecht. Onmiddelijk gestopt natuurlijk en de ambulance verwittigd. Maar we konden niet veel meer doen, de vrouw was buiten bewustzijn en haar longen zaten al vol bloed.Er was wel onmiddelijk een dokter bij die net passeerde maar ze is dezelfde avond in het ziekenhuis nog overleden. Haar man die net buitenkwam toen het gebeurde is ook afgevoerd, wat te begrijpen is.
    Geloof me als je zoiets ziet voor je neus, dan slaap je de eerste dagen toch slecht hoor
    Avatar gebruiker
    HoNdAdreams
    H23 Poster
     
    Berichten: 788
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor WhiteSol » vr 02 apr 2010, 13:11

    HoNdAdreams schreef:Aantal jaren geleden op het werk, we hadden een wiellager van een camionet vervangen. Het was al tegen 8u savonds, in december, dus al goed donker en koud buiten. Ik ga samen met mijn baas een proefrit maken en op het moment dat we terug op de baan van de garage zaten (een nogal drukke straat) zie ik een 800m voor ons een auto stoppen, er stapt een oude vrouw uit, de auto rijdt verder en het vrouwtje wil de baan oversteken dus wij vertragen al, loopt ze de weg over tot in het midden, ze ziet van de andere richting een auto aankomen en zet 2 stappen terug, bedenkt zich om een of andere reden en wil toch nog vlug overlopen........ Het gevolg was echt niet mooi om te zien, er kwam een volvo v40 aangereden en die heeft die vrouw tegen 70 gegrepen. Dat vrouwtje vloog zeker 20m omhoog en kwam langs de kant van de weg op haar eigen oprit terecht. Onmiddelijk gestopt natuurlijk en de ambulance verwittigd. Maar we konden niet veel meer doen, de vrouw was buiten bewustzijn en haar longen zaten al vol bloed.Er was wel onmiddelijk een dokter bij die net passeerde maar ze is dezelfde avond in het ziekenhuis nog overleden. Haar man die net buitenkwam toen het gebeurde is ook afgevoerd, wat te begrijpen is.
    Geloof me als je zoiets ziet voor je neus, dan slaap je de eerste dagen toch slecht hoor


    da kan ik goe geloven, als ik zoiets moest zijn, kpeis dak gelijk mee in shock kon afgevoerd worden :shock:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor wikkes » di 06 apr 2010, 10:51

    ook al ff gelede kan ni precies meer zegge waneer
    ik men ouders , zus terug na huis van aarschot , aan gabby de bloeme serre daar zien we voor ons ne moto afgerede kome ni te had ofzo komt et ne man van de parking afgerede ja gevolg moto kon nemeer stoppe op de voorkant van de auto geknalt , moto de lucht in onze pa moete remme of dieje moto lag op onze motorkap ,ja die man van de moto lag int midde vant straat , ambulance was er rap bij enz ma int ziekenhuis is em overlede . dan nog kei lang moete wachte opt parket omda er een stukske van z'n moto onder onze band lag
    was best wel vies ne man en ne moto richting de auto waar ge inzit ziet afkome
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor HoNdAdreams » di 06 apr 2010, 11:27

    wikkes schreef:ook al ff gelede kan ni precies meer zegge waneer
    ik men ouders , zus terug na huis van aarschot , aan gabby de bloeme serre daar zien we voor ons ne moto afgerede kome ni te had ofzo komt et ne man van de parking afgerede ja gevolg moto kon nemeer stoppe op de voorkant van de auto geknalt , moto de lucht in onze pa moete remme of dieje moto lag op onze motorkap ,ja die man van de moto lag int midde vant straat , ambulance was er rap bij enz ma int ziekenhuis is em overlede . dan nog kei lang moete wachte opt parket omda er een stukske van z'n moto onder onze band lag
    was best wel vies ne man en ne moto richting de auto waar ge inzit ziet afkome


    da kan idd vies zijn, maar spijtig genoeg gebeuren de meeste ongevallen met moto's op deze manier, en weinig overleven het. We moeten er regelmatig zo gaan takelen....
    Avatar gebruiker
    HoNdAdreams
    H23 Poster
     
    Berichten: 788
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: welke gekke auto-ongevallen zijn er gebeurd net vr je ne

    Berichtdoor frits » di 06 apr 2010, 19:52

    lang gelede kwame we aan in heusde aan het ziekenhuis.
    zien we daar ne moto volle gas de parking afrijde rechtdoor tege een omheining die aan de overkant van straat stond.
    achteraf gehoord da dieje gast geld had gepikt in het ziekenhuis. ma hij is nooit ver geraakt :D

    grtz
    The time you enjoy wasting is not wasted time
    Growing old is mandatory, growing wise is optional

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    frits
    D16 Poster
     
    Berichten: 156
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:46
    Woonplaats: Korspel beverlo
    my honda: Accord euro r 2001
    Advertenties:


    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten