Wie kent deze integra

Re: Wie kent deze integra

Berichtdoor Solleke » wo 29 mei 2013, 16:53

T'is wel dermee dak zeg da em nen JAP moet pakken eh. Ene da roestvrij is ingevoerd gaat normaal gezien niet op 3 jaar rot geroest zijn.

Ene uit NL of DE kan evegoed rot zijn. T'is waar da ge soms beter ne gekende pakt uit BE ma zijn ni altijd te vinden.
Ma persoonlijk vind ik 8500€ teveel voor nen ITR me 215d km. Zonder afbreuk te doen aan die wagen eh, dien is wrs goed in orde, ma tzijn veel km's voor dat geld.
Die eerste is dan wel interessanter, als ge dan toch 9k budget hebt hebde nog een goeie 3k over om uit te geven aan motor en/of kas.

Maar dan nog zou ik over de plas gaan vissen want daar zijn ze allemaal goeikoper.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Solleke
HCB Veteraan
 
Berichten: 1010
Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
Woonplaats: Antwerpen
my honda: FN3/ED4
Advertenties:



  • Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor mike832 » wo 29 mei 2013, 16:58

    vind dien eerste wel interessant maar inderdaad kilometers.
    als hij in goeie staat is kwestie van de kas kan de motor gereviseerd worden e
    Avatar gebruiker
    mike832
    Camino user
     
    Berichten: 34
    Geregistreerd: zo 06 jan 2013, 21:44
    Woonplaats: Zele
    my honda: civic esi '92
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Massi » wo 29 mei 2013, 16:59

    ja ik vin 3500€ veu ne stront rotte itr ook te veel waar blok van gaar was en is dus ....
    as die jongen nu da wilt uitgeve aan eene, das zijn keus toch? itr blijve ewa waarde hemme ook en ja EP3 beginde ook cheap te vinde, england zitte nogaltij aan de andere kant en das mijn ding helema niet om zo te rijde. ik hem er enkele gegeve en daar kunde heen gaan zien, zulle niet rot zijn ze. het helpt altij als ge weet vanwaar de auto komt en van wie em was of is. ni alleman e solleke wilt zoas gij de beste aankoop doen en deals doen waar ge op u gat van valt, gij wilt nu toch ook een EG kope me carrosserie werk waarda nog pak ga inkruipe dus ja
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Massi » wo 29 mei 2013, 17:01

    mike832 schreef:vind dien eerste wel interessant maar inderdaad kilometers.
    als hij in goeie staat is kwestie van de kas kan de motor gereviseerd worden e


    ik ken een itr met originele 260 000km's, die gaat nog hard en pakt miniem olie.
    gewoon eens gaan kijke en mee rijde en zelf ondervinde
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Solleke » wo 29 mei 2013, 17:19

    Wrm moete gij altijd persoonlijk op de man afgaan Massi? ik heb aan geen enkele Honda mijn broer gescheurd, dien ITR ook ni, daar hebk zelfs iets meer dan m'n geld van terug gehad.
    Das een fout dak ni meer zal make ze, nen UKDM kope. En wa is da nu van EG kope me carosserie werk? Kwil dien gwn herspoten hebben, das al. Ge doet hier weer precies of dien is gans rot en moet kwenie wa aan gelast worden...

    Ik geef alleen mr alternatieven vr dien jong, moet gij ni op de man af gaan reageren.

    @mike, degene da in België staan zeker ni aan twijfelen en eens gaan zien. T'is ni da elke ITR me 200d km revisie nodig heeft, verre van. Ma t blijven tamelijk fragiele blokjes. Ma voort zelfde is da nog een super blokje ;)

    Ahja, deze ook tegen gekomen, das anders zeker interessant ;)
    http://nl.kapaza.be/limburg/honda-integ ... 566446.htm
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Massi » wo 29 mei 2013, 17:46

    omda ge tips en raad geeft en ge geraakt ni verder, mag ik uwe zwarte eg eens kome bezien voor ge uw onderbroek scheurt?
    sorry e princess dak u gevoelens kreng
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor mike832 » wo 29 mei 2013, 18:03

    Alleszins bedankt voor de tips mannen kheb een berichtjen gestuurd naar de eersten ik wacht op een antwoord en dan zien we wel verder :D khou jullie op de hoogte
    Avatar gebruiker
    mike832
    Camino user
     
    Berichten: 34
    Geregistreerd: zo 06 jan 2013, 21:44
    Woonplaats: Zele
    my honda: civic esi '92
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Solleke » wo 29 mei 2013, 18:47

    Gij moet gwn es lere ni op alles commentaar te geve da ni u mening is.
    En wa van ni verder geraken? Jeezes ket doe nekeer normaal gast. Wa gij allemaal uitkraamt me momenten das toch om zot van te komen.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Massi » wo 29 mei 2013, 19:00

    ahja? as ge aankomt bij de whitesol da uwe oto raar draait en lichte ni gaan enzo, ik doe iets stom en draaide al iets beter maar zoas ik u toen zei ik begin ni zoma erges aan zonder tegoei weet wa er was en is. ge komt janke me uwe eg en ik zien geen nief flank ma gewoon opgelapte nest en nog meer ...
    uwe itr ist knapste nog wel, maar bespreek ik hier liever ni.
    wa ik bedoel me ni verer te rake is da ge beste is stopt me die autokes te kope en altij ma mee prulle en doen, ik hem al lang gezien ge niks van kent maar da hem ik het ni over, koopt gewoon direct is iets deftig zonder prul aan of waar ge is goe mee zijt.
    en as ge is iets te lulle hed kunne we is ne keer ni achter pc prate want zo zijde altij wel ne janker en as ge veu a sta zit er precies nog iets in a hol
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor V-tje integra » wo 29 mei 2013, 19:05

    ik vin de comentaar over uk itr's eig ook nie volledig juist! ok solleke gij hebt wel pech gehad mee u uk itr! maar ze zijn nie allemaal zo ze!

    goed kijken als ge ene gaat halen in de uk! ge hebt er daar ook in superstaat ze! kijkt ma ne gert zijne rode! en gerdy heeft nog ne uk rode die ook wel redelijk deftig is!
    V-tje integra
    K24 Poster
     
    Berichten: 962
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:59
    Woonplaats: Landegem
    my honda: DC2 & EJ9
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Lionel » wo 29 mei 2013, 19:14

    Hoe droger het land hoe meer minder kans op roest.
    Kijk eens in Frankrijk, de prijzen zijn daar toren hoog :D
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Solleke » wo 29 mei 2013, 19:18

    Gij zijt helemaal ni in u plek om commentaar te geve op mijn otto's.
    Dien MPFI swap da eerst in de soep is gedraaid da kan ik niks aan doen, das vertrouwen in de verkeerde mensen gelegd.
    Ma t'is allemaal schoon opgelost geweest dankzij de Jonas en het eind resultaat is dik in orde.

    Mijn EJ9 dak jaren geleden heb verkocht rijdt nog altijd rond hier opt forum bij mijn weten en dien otto was perfect, mijne Sol VTI rijdt nog altijd perfect rond en is de Winters content mee, mijne Sol Motegi is den Dom enorm content mee, mijne Honda Concerto rijdt ook nog rond perfect zonder roest.

    Ik koop es ene ITR da rot was en mijnen EG is ook ni gans roestvrij en opeens koop ik alleen mr prul?

    Ja sorry ma sommige mense moete ook werke vr otto's te kunne kope en wachte ni gwn elke maand op hunnen dop, zo zou ik het ook allemaal kunne doen ze, véél gemakkelijker dan werken.
    En het feit is da ik gwn ni veel geld WIL uitgeven aan nen otto, ik vind het gewoon leuk om goeikoop te beginnen en stillekesaan op te bouwen.
    Ik moet helaas alles laten doen ja, omdak er zelf te weinig van ken, en da beweer ik ook nergens, iedereen weet goe genoeg dak goe besef dak zelf ni veel kan doen aan otto's.
    Maja, ene miskoop me nen ITR en kzen hier opeens ne prulleman. En ge moogt commentaar genoeg geven op mijn EG'ke, em staat der deftig bij nu. Ni iedereen kan het veroorloven om alles nief te laten inlassen en spuiten.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor banzaiEM2 » wo 29 mei 2013, 19:33

    ik ken deze integra, ale ik ken deze persoon...
    kdenk niet dat den itr om te beginnen al 1 detail product heeft gezien. wat ik op zijn minst al een van belangrijkste dingen voor een liefhebbers wagen.
    ten 2e denk ik ook niet dat er altijd gewacht is tot de temperatuur hoog genoeg was om eens door te trekken...
    zelf heeft hij deze ergens uit den limburg gehaald over 2 jaar.
    dus kgeef eu een goeie raad als ge interesse hebt AFBIEDEN zeker naar de 8000 zakken.
    al wa ge der boven betaalt is teveel.
    aja kgeloof dat de lak er ook niet 100 % uitziet. maar ja das bij de mijne ook zo...
    Avatar gebruiker
    banzaiEM2
    D17 Poster
     
    Berichten: 297
    Geregistreerd: vr 07 mei 2010, 16:43
    Woonplaats: ertvelde rieme
    my honda: civic coupe EM2
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor 92kuwa40 » wo 29 mei 2013, 21:46

    denk dat het allemaal wa af hangt van de random factoren,
    hoe graag de vorige eigenaar de wagen gezien heeft, de voorkennis van de koper en al zeker of de koper geduld heeft voor op een goed exemplaar te wachten en zich niet de eerste de beste aanschaft,
    denk ook dat ge als ge zoiets koop ge zeker voor uzelf al moet afvragen ofda ge zelf de nodige know how of het geld hebt om het project tot een goed einde te brengen en zeker toch al onthoud da ge nooit alles 100% ziet en merkt als ge een auto overkoopt van iemand anders,
    dit terzijde koopt ne mens toch nog altijd wa hij zelf wilt en is hem ook vrij om eraan te kloten als hem da wilt :)

    niet verwijtend bedoelt naar 1 van de bovenburen maar wou mijn mening ok eens delen ;)

    on topic, zullen zaterdag dr wel nog over hebben zeker ?
    zal dan wss ook meegaan :D
    1991 Toyota Celica T18 STi
    1995 Honda Civic EG5 (R.I.P.)
    1991 Honda Civic ED7
    1990 Nissan 200SX S13
    =>http://www.nissoku.be<=
    92kuwa40
    B16 Poster
     
    Berichten: 335
    Geregistreerd: do 25 okt 2012, 10:55
    my honda: ED7
    Advertenties:

    Re: Wie kent deze integra

    Berichtdoor Solleke » vr 31 mei 2013, 20:41

    Als ge der toch geld wilt tegenaan smijten...

    http://www.hcnonline.nl/forum/viewtopic ... 12&t=74571

    Ziet er verdomme lekker uit :goed:


    Of lekker goedkoop:

    http://www.hcnonline.nl/forum/viewtopic ... 12&t=70347
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten